شبکه های اجتماعی

چگونه تماس تصویری اینستا را پاک کنیم؟

چگونه تماس تصویری اینستا را پاک کنیم؟ با شروع رشد اینستاگرام، ویژگی تماس اینستاگرام معرفی شد و در پلتفرم گنجانده شد که شامل تماس های ویدیویی و صوتی بود. این تغییرات اینستاگرام را به یک برنامه پیام رسانی تبدیل کرد که اکنون برای همه دستگاه ها در سراسر جهان در دسترس است.

با استفاده از قابلیت چت و تماس اینستاگرام می توانید با هر کاربر اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. مهم نیست کجای دنیا هستند. ممکن است بخواهید تاریخچه تماس اینستاگرام خود را زمانی حذف کنید.

خبر خوب این است که می توانید به راحتی آن را حذف کنید. حتی اگر مراحل حذف تاریخچه تماس در اینستاگرام را می دانید اما در حذف آن مشکل دارید و به دنبال کمک هستید،

این مقاله به شما کمک می کند و شما را در مراحل حذف تاریخچه تماس در اینستاگرام و نحوه حذف تماس تصویری در اینستا راهنمایی می کند.

چگونه گپ ویدیویی را در اینستا حذف کنیم

آیا امکان حذف تاریخچه تماس در اینستاگرام وجود دارد و در صورت امکان نحوه حذف تماس تصویری در اینستاگرام یکی از سوالات متداول کاربران اینستاگرام است. پاسخ این سوال این است که به راحتی می توانید مخاطبین اینستاگرام را حذف کنید. برای حذف مخاطبین در اینستاگرام می توانید به قسمت مخاطبین رفته و هر مخاطب را به صورت جداگانه حذف کنید. یا می‌توانید در چت‌هایی که می‌خواهید تاریخچه تماس‌ها را حذف کنید، حالت Vanish Mode را فعال کنید.

راه دیگر موجود حذف پیام های مستقیم است. به این ترتیب می توانید چت خود را حذف کنید که تماس های برقرار شده با کاربر را حذف می کند، اما توجه داشته باشید که هر پیام، تصویر و ویدیویی که برای کاربر ارسال یا دریافت کرده اید نیز حذف می شود.

نحوه مشاهده تاریخچه تماس در اینستاگرام

برای مشاهده تاریخچه تماس در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه های اندروید و آیفون خود راه اندازی کنید.
  • روی نماد پیام رسان از گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • برای مشاهده تاریخچه تماس خود در اینستاگرام، روی نماد تماس ویدیویی در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • به این ترتیب می توانید تاریخچه تماس ها را در اینستاگرام مشاهده کنید.

blank

حذف تماس های صوتی و تصویری از دایرکت اینستاگرام

هنگامی که با دوست خود تماس صوتی یا تصویری دارید، آن تماس های اینستاگرام در صفحه چت شما نمایش داده می شود. درست مانند استوری اینستاگرام، گزارش تماس Insta تنها بخشی از صفحه چت است.

اکنون با آپدیت جدید، اینستاگرام بخش جدیدی به نام «calls» را اضافه کرده است که در آن می‌توانید تمام تماس‌های ورودی و خروجی را مشاهده کنید. در صورت تمایل می توانید تاریخچه تماس را نیز پاک کنید. اگر نمی دانید چگونه تاریخچه مخاطبین را در اینستاگرام برای همیشه حذف کنید، این قسمت از مقاله برای شما مناسب است.

در این بخش می توانید نحوه حذف تاریخچه اینستاگرام مربوط به تماس ها در دستگاه های آیفون و اندروید را مشاهده کنید:

  1. روی نماد پیام رسان و سپس تماس ویدیویی از گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. سابقه تماسی را که می خواهید حذف کنید، لمس کنید و نگه دارید.
  3. برای حذف تاریخچه تماس در اینستاگرام، از منوی کشویی روی Delete ضربه بزنید.
  4. در اینجا نحوه حذف تاریخچه تماس در اینستاگرام آورده شده است. اکنون می دانید که چگونه یک مخاطب را در اینستا حذف کنید.
blank

چگونه سابقه گپ ویدیویی را در اینستا حذف کنیم

برای حذف و بستن تماس ویدیویی اینستاگرام از هر دو طرف، باید حالت ناپدید شدن را در همه این چت ها روشن کنید. برای فعال کردن حالت Stealth، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام خود را باز کنید.
  • روی نماد پیام رسان در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • چت مورد نظر را انتخاب کنید و روی چت به سمت بالا بکشید تا حالت ناپدید شدن روشن شود.
  • روی نام کاربری کاربر در بالا ضربه بزنید و سوئیچ “Vanish Mode” را روشن کنید.
  • به این ترتیب می توانید تاریخچه تماس های اینستاگرام هر دو طرف را حذف کنید.

blank

 

حذف و بستن تماس تصویری اینستاگرام یک کار ساده است!

شروع یک تماس صوتی با شخصی در اینستاگرام به صورت تصادفی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد. همچنین گاهی اوقات لازم است تاریخچه تماس اینستاگرام را در حساب کاربری خود حذف کنیم.

برای حذف تاریخچه تماس اینستاگرام، مناسب ترین و آسان ترین روش، روشن کردن گزینه Vanish Mode است. حالت پاک کردن تمام پیام‌ها و تماس‌های گذشته و آینده شما را پنهان می‌کند. اکنون می توانید تاریخچه تماس اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

این روش‌ها هم برای اندروید و هم برای آیفون کار می‌کنند و بازیابی حریم خصوصی شما فقط چند کلیک طول می‌کشد. اگر از این مقاله نحوه حذف تماس تصویری اینستاگرام را یاد گرفتید و از این روش ها برای حذف تاریخچه تماس اینستاگرام خود استفاده کردید، در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا