اخبار تکنولوژی

چگونه از لیست سیاه مخاطب آیفون خارج شویم ؟

نحوه خارج شدن از لیست سیاه مخاطبین در آیفون

دستگاه‌های آیفون اپل دارای قابلیتی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی با شماره‌های خاصی تماس برقرار کنند. اما آیا راهی برای اتصال به آیفون شخصی که ما را بلاک کرده وجود دارد؟ در این مقاله سعی داریم نحوه تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است را به شما آموزش دهیم. با ما بمان

اپل در سال ۲۰۱۳ با عرضه سیستم عامل iOS 7 قابلیت جدیدی را برای کاربران آیفون معرفی کرد که این قابلیت مربوط به مسدود کردن مستقیم و آسان شماره تماس های مختلف است. به عبارت دیگر، کاربران آیفون اپل می توانند شماره های مورد نظر را با استفاده از دستگاه خود مسدود کنند. در نتیجه وقتی فرد مسدود شده پس از یک بار شنیدن صدای بوق با آنها تماس می گیرد، مستقیماً به پست صوتی می رود و بنابراین نمی تواند به شخص مورد نظر برسد. اما آیا راهی برای دور زدن این ویژگی وجود دارد؟ به عبارت دیگر، آیا راهی برای تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است وجود دارد؟

این را می توان با استفاده از یک روش انجام داد. این روش مربوط به استفاده از قابلیت پنهان کردن شناسه تماس گیرنده است. در دستگاه های آیفون، می توانید از نمایش شماره تماس خود در حین تماس جلوگیری کنید. در این موارد، دستگاه مورد نظر که شماره شما را مسدود کرده است، متوجه نخواهد شد که تماس از شماره ای است که در لیست مسدود شده است. در نتیجه تلفن مخاطب شما شروع به زنگ زدن می کند و بنابراین احتمالاً به تماس شما پاسخ می دهد. اما چگونه می توانید شماره تماس خود را غیرفعال کنید؟

در این قسمت سعی می کنیم نحوه تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است را به شما آموزش دهیم. برای این منظور نحوه مخفی کردن شناسه تماس گیرنده در آیفون اپل را به شما آموزش می دهیم. توصیه می کنیم از این ترفند برای آزار و اذیت افراد استفاده نکنید، زیرا غیرقانونی است و ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. بهتر است فقط در مواقعی که نیاز به اتصال به آیفونی که شما را مسدود کرده است از این قابلیت استفاده کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد هر یک از مراحل و قسمت های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان ما در تلفن های ذکر شده تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما بمان.

نحوه تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است (آیفون و اندروید)

همانطور که قبلا ذکر شد، برای تماس با آیفونی که شما را مسدود کرده است، باید شماره تماس خود را مخفی کنید. اما چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟ برای مخفی کردن شماره تماس در اپل آیفون، موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا وارد قسمت تنظیمات آیفون خود شوید.

به بخش تلفن بروید.

حالا گزینه Show My Caller ID را انتخاب کنید و نوار لغزنده کنار این گزینه را غیرفعال کنید.

با گذراندن مراحل بالا نمایش شماره تماس شما در هنگام تماس با مخاطبین مختلف غیرفعال می شود. اکنون می توانید با فردی که شماره شما را مسدود کرده است تماس بگیرید. در این شرایط او تماس زیر را دریافت می کند که شناسه تماس گیرنده آن مشخص نیست.

باید امیدوار باشید که تماس گیرنده به شما پاسخ دهد. این شخص می تواند پس از مشاهده تماسی که شناسه تماس گیرنده ندارد از پاسخ دادن به تماس خودداری کند. بنابراین این مرحله از کار بستگی به شانس شما و واکنش مخاطبان شما دارد. اما چگونه می توانیم شناسه تماس گیرنده خود را در دستگاه های اندرویدی مخفی کنیم؟

می توانید از تنظیمات دستگاه برای پنهان کردن شماره تماس گیرنده در دستگاه های Android استفاده کنید. با این حال، استفاده از این روش در اکثر موارد با محدودیت هایی از سوی اپراتور مواجه خواهد شد، اما بهتر است در اولین قدم شانس خود را امتحان کنید. برای انجام این کار در موبایل اندرویدی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

سپس Call را انتخاب کنید.

گزینه Advanced settings را انتخاب کرده و سپس گزینه Caller ID را روی حالت Hide قرار دهید.

اگر از این طریق امکان مخفی کردن شماره تماس وجود ندارد، می توانید از روش های دیگری مانند نصب و استفاده از اپلیکیشن های خاص اندرویدی استفاده کنید. اگر در این مورد سوالی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فعال کردن Do Not Disturb در آیفون می تواند گیج کننده باشد

آیفون های اپل دارای ویژگی مزاحم نشوید. این عملکرد زمانی فعال می شود که فردی نمی خواهد مزاحمت ایجاد کند و تماس ها و پیام ها را دریافت کند. وقتی این حالت در آیفون فعال است و شما با آن تماس می گیرید، اتفاقی که می افتد مانند زمانی است که آیفون مورد نظر شماره تماس شما را مسدود کرده است! در هر دو مورد ذکر شده، یک بار آهنگ زنگ را می شنوید و سپس به صندوق پست صوتی خود منتقل می شوید. در نتیجه این احتمال وجود دارد که فعال کردن حالت Do Not Disturb در آیفون شما را گیج کند و فکر کنید مخاطب مورد نظر شما را مسدود کرده است.

پیشنهاد می کنیم به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید و زود قضاوت نکنید. چندین بار و در بازه های زمانی مختلف سعی کردید با مخاطب مورد نظر تماس بگیرید. بدون شک اگر قابلیت Do Not Disturb در آیفون او فعال باشد، پس از چند ساعت می توانید دستگاه را از این حالت خارج کرده و با او تماس بگیرید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا