اخبار تکنولوژی

چگونه آیفون را بدون استفاده از دکمه هوم یا پاور خاموش کنیم؟

همانطور که می دانید طراحی آیفون بسیار زیباست، اما این طراحی زیبا گاهی محدودیت هایی را برای کاربر به همراه دارد و در واقع یکی از این محدودیت ها آسیب دیدن دکمه پاور است; بنابراین اگر دکمه هوم آیفون شما کار نمی کند یا دکمه پاور دیگر کار نمی کند، خوب است بدانید که پس از سال ها خاموش کردن آیفون با لمس دکمه، بالاخره اپل این روش را کنار گذاشته و حالا با نصب iOS 11، می توانید بدون فشار دادن دکمه پاور گوشی خود را خاموش کنید.

جهت اطلاع شما عزیزان، سیستم عامل iOS 11 قابلیتی را ارائه می دهد که از طریق آن می توانید بدون نیاز به دکمه پاور دستگاه خود را خاموش کنید و در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه آیفون را بدون لمس دکمه پاور خاموش کنید.

آیفون را بدون لمس دکمه پاور خاموش و روشن کنید

از لیست برنامه ها به تنظیمات بروید.
وارد بخش General شوید.
– اکنون به انتهای لیست ارائه شده بروید.

– گزینه Power Off را بزنید.
– در مرحله آخر کافیست انگشت خود را روی آیکون «Power» نشان داده شده روی صفحه قرار دهید و آن را به سمت راست بلغزانید.

اما بر خلاف این باور رایج، روشن کردن دستگاه آیفون بدون استفاده از دکمه پاور ساده ترین کار ممکن است و برای انجام این کار کافیست دستگاه خود را به شارژر یا کامپیوتر متصل کنید و پس از چند دقیقه شاهد روشن شدن خودکار دستگاه و روشن شدن آن خواهید بود. عملیات شارژ انجام می شود در واقع به این ترتیب دستگاه روشن می شود و بدون نیاز به لمس دکمه پاور می توان دوباره از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا