آشپزی

چکار کنیم پنیر پیتزا کش بیاد + رازهای فست فودها جدید ۱۴۰۳

برای اینکه پنیر پیتزا بیاد باید چیکار کنیم؟

برای کشدار شدن پنیر پیتزا چه کاری باید انجام دهیم؟ طرز تهیه پیتزای کشدار، طرز تهیه پنیر پیتزای کشدار، چرا پنیر پیتزا در ذرت مکزیکی کش نمی آید، چه زمانی پنیر پیتزا را به پیتزا اضافه کنیم، چه نوع پنیر پیتزای کشدار، سایت , بهترین پنیر کشدار برای پیتزا

یکی از غذاهایی که امروزه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد پیتزا اف پیتزا یک غذای محبوب در بین همه مردم است و محدودیت سنی ندارد. با شنیدن کلمه پیتزا چه تصوری می کنید؟ البته اولین چیزی که به ذهن می رسد پنیر پیتزا است. همه عاشق پختن غذای سالم در خانه هستند. بیشتر اوقات، پیتزای خانگی شبیه پیتزاهای فست فود نیست، زیرا پنیر آن مانند آنها بیرون نمی آید. برای تهیه پیتزای آماده در خانه باید پاسخ این سوال را بدانید: برای بیرون آمدن پنیر روی پیتزا چه باید کرد؟

راه حل هایی برای کشش پنیر پیتزا

فلسفه کشش پنیر پیتزا

پیتزا یک غذای ایتالیایی است که امروزه در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است. این غذا به دلیل پنیر استفاده شده در آن از زمان ابیدیش تا به امروز معروف است. پنیر انواع مختلفی دارد و مناسب ترین آن ها برای پیتزا موزارلا، گودا، پارمزان، چدار و غیره است. بیشتر اوقات برای اینکه بگوییم یک پیتزا کیفیت خوبی دارد، از خاصیت کشسانی پنیر پیتزا آن می گویند. راه حل های ساده ای وجود دارد تا پیتزایی که در خانه درست می کنید شبیه پیتزای بیرون بری شود. در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

روی پیتزا را با پنیر بپوشانید

برای پخت پیتزا با خاصیت ارتجاعی بالا باید از پنیر زیادی برای آن استفاده کنید. پنیر را روی هر لایه از مواد انتخاب شده بریزید. برای سطح آن باید به اندازه ای پنیر بریزید که همه مواد را بپوشاند. برای کشش برش ها، می توانید پیتزا را چند دقیقه قبل از بیرون آوردن از فر بیرون بیاورید. سپس آن را به دلخواه برش دهید. به اندازه کافی پنیر را روی برش ها بریزید و دوباره در فر قرار دهید. این

مواد پیتزا را چگونه و به چه میزان قرار دهیم

از مواد زیاد برای پیتزا استفاده نکنید. زیرا وقتی از مواد درشت زیاد استفاده می شود، حرارت کافی به پنیر نمی رسد. بنابراین پنیر ممکن است در بعضی جاها آب شود و در جاهایی کاملا ذوب نشود. این ممکن است پنیر را به اندازه کافی برای پیتزا کشیده نشود. بهتر است مواد پیتزا را تا حد امکان کوچک کنید. از مواد پیتزا زیاد استفاده نکنید. سعی کنید به اندازه کافی داشته باشید.

بگذارید تا ذوب شود

اکثر مردم موادی مانند پنیر پیتزا را در فریزر نگه می دارند. پنیر پیتزا منجمد باعث فنری شدن پیتزا نمی شود. پنیر را باید از قبل از فریزر خارج کرده و اجازه دهید به دمای محیط برسد. سپس می توان از آن در داخل و روی پیتزا استفاده کرد. بهترین روش استفاده از پنیر رنده شده است.

کیفیت پنیر باید مناسب باشد

پنیر در خیلی جاها پیدا می شود، اما آیا پنیر مرغوب است؟ وضعیت پنیر مناسب باید لاستیکی و نرم باشد. هنگام خرید پنیر پیتزا دقت کنید که پنیر دارای بافت و رنگ یکنواخت باشد. همچنین مطمئن شوید که از برندهای خوب و مطمئن خرید می کنید. بهترین گزینه برای پنیر پیتزا موزارلا است. چون بافت ارتجاعی خوبی داره و پنیر پیتزا رو کشدار میکنه. موزارلا بو و طعم خاصی ندارد، بنابراین معمولا با پنیرهای دیگری مانند گودا ترکیب می شود. ترکیب ۲ پنیر آن را خوش طعم تر می کند و بیشتر کش می دهد. پیتزا را چند دقیقه قبل از پخت کامل از فر خارج کرده و از ترکیب پنیرها روی آن استفاده کنید.

دما را تنظیم کنید

برای اینکه پنیر پیتزا کاملاً کشیده شود، باید در دمای مناسب ذوب شود. زمان و دما باید در فر تنظیم شود. به طور کلی، خوب است قبل از گذاشتن پیتزا در فر، فر را گرم کنید تا پنیر به راحتی آب شود. چون اگر نه بیشتر در فر می ماند تا پنیر کاملا آب شود. در این زمان اضافی، خمیر پیتزا شما خشک می شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. گاهی اوقات پنیر پیتزا می تواند بسوزد.

نحوه اضافه کردن پنیر

همیشه بعد از اینکه سس را روی خمیر گذاشتید، پنیر را روی خمیر بریزید. به این ترتیب مواد روی خمیر می مانند. حالا بعد از اضافه کردن هر کدام از مواد، مقداری پنیر اضافه کنید. در آخرین دقایق در فر پیتزا را بردارید و دوباره به آن پنیر اضافه کنید.

اسپری آب

اگر پنیر پیتزا رطوبت بیشتری داشته باشد، کشش بیشتری خواهد داشت. برای انعطاف پذیری بیشتر پنیر پیتزا می توانید از کمی آب استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که آب سرد است و از آن به عنوان اسپری استفاده کنید. چون آب باید یکنواخت و کم روی پنیر باشد. مواظب باشید آب زیاد اضافه نکنید چون ممکن است پیتزا آبکی شود.

کره ذوب شده

البته در انتها می توانید مقداری کره روی سطح پیتزا رنده کنید تا پنیر داخل فر نیز مرطوب شود. روغن ذوب شده را می توان به عنوان اسپری نیز استفاده کرد. اگر طعم کره را دوست ندارید یا به دلایلی نمی خواهید از کره استفاده کنید، مهم نیست. زیرا استفاده از روغن های مایع مانند روغن زیتون به عنوان اسپری نیز همین تاثیر را دارد. در پایان اسپری آب سرد را فراموش نکنید.

پیتزای شما کی آماده می شود؟

وقتی صحبت از پیتزا می شود، اصطلاحی به نام پرتاب گل وجود دارد. وقتی پنیر پیتزا به شکل نقطه های طلایی و قهوه ای می شود، گفته می شود که شکوفا شده است. وقتی پیتزای شما گل می دهد، کاملاً تمام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا