مجله تکنولوژی

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

وب سایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی توانسته اند خدمات ارزشمند و همچنین سودآوری خوبی را برای مشتریان و کارفرمایان ارائه دهند.

بر همین اساس صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف به دنبال بهترین اپلیکیشن سایت و فروشگاهی برای معرفی برند و حرفه خود هستند تا در دنیای رقابتی و تجاری امروزی حرفی برای گفتن داشته باشند.

اگر می خواهید یک وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن مطمئن با رابط کاربری جذاب و منحصر به فرد داشته باشید، همکاران ما در شرکت تجارت الکترونیک هوشمند سوها آماده ارائه خدمات قابل توجهی در این راه به شما هستند.

تیم حرفه ای ما بهترین وب سایت فروشگاهی و کار اینستاگرامی را در کمترین زمان ممکن برای شما طراحی و اجرا می کند.

همچنین به اطلاع شما می رساند که دیجیتال مارکتینگ سوها برای راضی نگه داشتن مشتریان خدمات پس از اجرا را نیز ارائه می دهد و با تخفیف در بسته طراحی سایت و اپلیکیشن شما، فیلم آموزشی نحوه کار با سایت و همچنین تضمین می کند. که سایت از نظر فنی سالها مشکلی نخواهد داشت.

دلایل داشتن سایت فروشگاهی

از جمله دلایل داشتن وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی در دنیای تکنولوژی و ارتباطات آنلاین امروزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عرضه کنندگان کالا و خدمات مشتریان را جذب می کنند و در نتیجه درآمد بیشتری کسب می کنند.

فروشگاه آنلاین همیشه ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان است.

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم 2

ثبت سفارش برای مشتری بسیار آسان تر می شود و در زمان و هزینه هم برای مشتری و هم برای تامین کننده صرفه جویی می شود.

صاحبان فروشگاه یا صاحبان مشاغل می توانند به راحتی و هدفمندتر فروشگاه خود را از جنبه های مختلف مانند درآمد، موجودی، گزارش و غیره مدیریت کنند.

باید بدانید که وب سایت و اپلیکیشن فروشگاه به عنوان یک بیلبورد تبلیغاتی عمل می کند. می توان گفت هر کاری را که در دنیای واقعی نمی توانید انجام دهید، با یک وب سایت فروشگاهی، می توانید آن را به راحتی انجام دهید و مخاطبان مختلفی را از سراسر جهان جذب کنید، در نتیجه کسب و کار و حرفه خود را به درستی تبلیغ کنید و بله خود را گسترش دهید.

تفاوت سایت فروشگاهی با سایت های دیگر چیست؟

حال در این قسمت می خواهیم بدانیم سایت فروشگاهی چه تفاوتی با سایت های دیگر مانند اختصاصی، شرکتی و شخصی دارد.

در سایت های شخصی و شرکتی هدف اصلی فروش و تحویل محصولات نیست در حالی که در سایت فروشگاهی فروش بالا هدف نهایی است. سایت های خرید تقریبا کامل ترین نوع سایت از نظر طراحی، کدنویسی و نگهداری در میان انواع دیگر سایت ها هستند. این سایت ها دارای ویژگی های بسیار جذابی برای جذب مخاطبین و تسهیل کاربران هستند. از جمله امکانات موجود در سایت های فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گالری محصولات و خدمات
  • درباره ما
  • با ما تماس بگیرید
  • توانایی بیان نظرات و دیدگاه ها
  • اخبار
  • امکان اتصال به درگاه بانک و پرداخت آنلاین

لازم به ذکر است که از آنجایی که وب سایت های خرید دارای ترافیک زیادی هستند، باید پشتیبانی قوی در شبانه روز داشته باشند. پشتیبانی مشتری را قادر می سازد تا محصولات خود را با اطمینان و اعتماد کامل خریداری کند و برای خریدهای بعدی به سایت بازگردد.

 

هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی چقدر است؟

هزینه و هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. باید در نظر داشته باشید که صرف مبلغ مناسب برای داشتن یک وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی منحصربفرد به این معنی است که در آینده نیازی به صرف هزینه های اضافی ندارید و از طرفی با بازدید زیاد از سایت، هزینه آن به شما در زمان مناسب برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا