اخبار تکنولوژی

پیکسل ۸a با دوربین دوگانه و حاشیه‌های ضخیم نمایشگر همراه می‌شود

به گزارش کافه نیوز در حالی که هنوز پرچمدارهای امسال گوگل یعنی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو معرفی نشده بودند، اطلاعات مختلفی پیرامون محصول میان‌رده گوگل موسوم به پیکسل ۸a فاش در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از نسخه‌ ماکت پیکسل ۸a فاش شده که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهند.

دو افشاگر با نام‌های کاربری No Name و xleaks7 تصاویر ماکت منتسب به پیکسل ۸a را در پلتفرم Linkedin به اشتراک گذاشته‌اند. در مجموع، چهار تصویر از ماکت گوشی موردانتظار گوگل فاش شده که پیکسل ۸a را در همه زوایا نمایش می‌دهند.

شایعه‌ای قبلا ادعا کرده بود که پیکسل ۸a به مانند نسل قبلی خود یعنی پیکسل ۷a نیز از گوشه‌های گرد بهره خواهد برد. تصاویر ماکت میانی‌رده گوگل نیز حالا این ادعا را به نوعی تایید می‌کنند. به علاوه، گزارشی اخیرا اذعان داشت که پیکسل ۸a با ابعاد ۱۵۲٫۱ در ۷۲٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متری خود اندکی نازک‌تر و کوچک‌تر از پیکسل ۷a خواهد بود.

blank blank

گزارش جدید این دو افشاگر اما اعلام کرده که ابعاد میان‌رده گوگل برابر با ۱۵۳٫۴۴ در ۷۲٫۷۴ در ۸٫۹۴ میلی‌متر خواهد بود. در صورت صحت این موضوع، احتمالا پیکسل ۸a اندکی طویل‌تر از نسل قبلی خود است ولی همچنان از ضخامت کمتری به نسبت پیکسل ۷a بهره می‌برد.

blank blank

متاسفانه تصاویر پنل جلویی پیکسل ۸a حاوی خبرهای خوبی نیستند چرا که به نظر می‌رسد محصول اقتصادی گوگل همچنان از حاشیه‌های ضخیمی برای نمایشگر خود برخوردار است. به علاوه، نمایشگر دستگاه میزبان ناچ حفره دوربین سلفی نیز است. با نگاهی به تصاویر پنل پشتی گوشی، امضای طراحی سری پیکسل یعنی نوار دوربین را می‌بینیم که در آن دو لنز و یک فلاش LED جای گرفته‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که به مانند دیگر گوشی‌های سری پیکسل A، انتظار داریم پیکسل ۸a نیز در نیمه اول سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا