شبکه های اجتماعی

پیام دادن به کسانی که ما را بلاک کرده اند در اینستاگرام

چگونه از بلاک شخصی در اینستاگرام خارج شویم؟ یکی از سوالاتی که ذهن اکثر کاربران اینستاگرام را به خود مشغول کرده این است که چگونه به شخصی که ما را بلاک کرده است پیام ارسال کنیم.

ممکن است متوجه شوید که یکی از دوستان اجتماعی شما به طور ناگهانی شما را بلاک کرده است. در این مرحله اولین سوالی که ذهن ما را به خود مشغول می کند دلیل این کار است. اما چگونه می توان دلیل این امر را از این شخص جویا شد؟ در این مقاله نحوه مقابله با این مشکل و راه های ارسال پیام به فردی که شما را بلاک کرده است را به شما معرفی می کنیم.

چگونه به کسی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده ‌است پیام بدهیم

در ابتدای این مقاله، در مورد اینکه آیا راهی برای ارسال پیام به کسی که ما را بلاک کرده است، صحبت خواهیم کرد. در پاسخ به این سوال باید تاکید کنیم که هیچ راهی برای ارسال پیام از طریق اینستاگرام به فردی که اکانت شما را مسدود کرده است وجود ندارد. این بدان معنی است که شما نمی توانید برای آن شخص با آن حساب پیام ارسال کنید مگر اینکه آن شخص حساب شما را رفع انسداد کند.

با این حال، می توانید از راه های دیگری برای ارسال پیام به این شخص استفاده کنید.

راه های ارسال پیام به شخصی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده است:

راه های مختلفی برای ارسال پیام به فردی که شما را بلاک کرده است وجود دارد.

۱- ارسال پیام از طریق حساب کاربری دیگر:

اگر اکانت اینستاگرام شما توسط شخصی مسدود شده است، می توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کرده و از آن برای ارسال پیام به شخص مورد نظر استفاده کنید. کافی است یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید و سپس به صفحه شخصی که شما را بلاک کرده است بروید و پیام خود را برای او ارسال کنید.

۲- استفاده از اکانت اینستاگرام دوستانتان:

شخص مورد نظر ممکن است پیام های ارسال شده از طریق حساب جدید شما را بررسی نکند زیرا حساب جدید شما شبیه حساب های جعلی است. در این صورت می توانید از اکانت اینستاگرام یکی از دوستان خود برای ارسال پیام به فرد مورد نظر خود استفاده کنید. احتمال خوانده شدن پیام شما با استفاده از این روش بیشتر از روش قبلی است.

پیام دادن به کسانی که ما را بلاک کرده اند در اینستاگرام

۳- ارسال پیام از طریق سایر شبکه های اجتماعی:

اگر شناسه یا شماره فردی که شما را در اینستاگرام بلاک کرده است دارید، می توانید از طریق این شبکه ها برای آن شخص پیام ارسال کنید. همچنین اگر شخص مورد نظر شما در قسمت بایوس صفحه خود به شبکه های اجتماعی دیگری لینک داده است، می توانید از آنجا با آن شخص ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرد، دیگر نمی توانید با همان حساب به آن شخص پیام دهید. در نتیجه برای ارسال پیام به این شخص به حساب اینستاگرام دیگری نیاز دارید. این حساب می تواند یک حساب کاربری جدید یا یک حساب کاربری یکی از دوستان شما باشد. همچنین اگر در سایر شبکه های اجتماعی آن شخص شناسنامه دارید، می توانید از طریق شبکه های اجتماعی دیگر با آن فرد ارتباط برقرار کنید.

اگر موفق شدید به شخص مورد نظر خود پیام دهید، از لحن و زبان ملایمی استفاده کنید و سعی کنید دلیل مسدود شدن خود را بفهمید. همچنین به عنوان یک نکته مهم در نظر داشته باشید که قصد تبرئه خود را ندارید و اگر واقعا اشتباه می کنید اشتباه خود را بپذیرید و آن را به طرف مقابل نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله