شبکه های اجتماعی

یوتوب با تغییری ظاهری و یوتوب موزیک با فیلترهای جدید به‌روز می‌شود

این دو ویژگی اکنون برای برخی از کاربران منتخب در دسترس است.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو چند وقت پیش یوتیوب طراحی نسخه تحت وب خود را به کلی تغییر داد به طوری که با این تغییر گوشه های ویدیوها گرد دیده می شوند. اگرچه این تغییر با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد، اما اکنون نسخه اندروید یوتیوب نیز با این تغییر همراه شده است. علاوه بر این، YouTube Music نیز به دسته بندی های جدیدی مجهز شده است که شامل احساسات مختلف می شود.

همانطور که در اسکرین شات های زیر از گزارش AndroidPolice مشاهده می شود، اکنون فضای سفیدی در دو طرف تصویر روی جلد ویدیو وجود دارد. تغییر جدید یوتیوب در حال حاضر فقط برای کاربران منتخب قابل مشاهده است، اما با توجه به اینکه نسخه وب این برنامه اخیراً این تغییر را دریافت کرده است، می‌توان انتظار داشت که برنامه YouTube Android نیز در هفته‌های آینده آن را دریافت کند.

این دو ویژگی هم‌اکنون در دسترس برخی کاربران منتخب قرار گرفته است.

تغییر موسیقی در یوتیوب

در سال ۲۰۲۰، YouTube Music نوار فعالیت جدیدی را معرفی کرد که شامل فیلترهای خلق و خو است. در واقع، در این دسته‌های حسی، آهنگ‌هایی به کاربران ارائه می‌شود که به وضعیت فعلی آنها مربوط می‌شود، مانند غم یا شادی. اکنون پنج دسته جدید به این نوار اضافه شده است.

فیلترهای موسیقی جدید در یوتیوب عبارتند از: گریه، مهمانی، عاشقانه، احساس خوب و خواب.

درست مانند فیلترهای فعلی که شامل مواردی مانند Focus، Relax و Workout هستند، انتخاب این حالت ها آهنگ های مناسب را برای شما پخش می کند.

این پنج حالت جدید برای برنامه های موبایل و وب YouTube Music گزارش شده است، اما هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست.

یوتیوب اخیراً توجه زیادی به سرویس پخش موسیقی خود کرده است. گوگل اخیراً یک ویژگی شبیه Shazam را آزمایش کرده است که به شما امکان می دهد آهنگ های مورد نظر خود را با زمزمه کردن در یوتیوب پیدا کنید. همچنین می توانید آهنگی را با میکروفون گوشی خود ضبط کنید و به یوتیوب بدهید تا برای شما پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا