شبکه های اجتماعی

پست‌های قدیمی در «ایکس» ناپدید شدند

به گزارش کافه نیوز به نقل از ایسنا شبکه اجتماعی «X» (توئیتر سابق) با مشکل نمایش پست های قدیمی حاوی تصاویر ضمیمه یا هایپرلینک مواجه شد.

به گزارش ایسنا، سایت Verge نوشت: هنوز مشخص نیست این مشکل از چه زمانی شروع شده است اما تعدادی از کاربران بعدازظهر شنبه به آن اشاره کردند. به نظر می رسد این مشکل برای توییت های ارسال شده قبل از دسامبر ۲۰۱۴ رخ داده است و هیچ اختلالی در تماشای ویدیوها ایجاد نشده است.

علیرغم گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ناپدید شدن این پست ها ممکن است اقدامی تعمدی در کاهش هزینه ها توسط ایلان ماسک باشد، این واقعیت که ویدیوهای ارسال شده حذف نشده اند نشان دهنده نوعی خطا یا اشکال است که از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک وجود داشته است. بارها در اکتبر سال گذشته.

به نظر می رسد ناپدید شدن تصاویر و پیوندها مربوط به تغییراتی باشد که توییتر در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد، که “غنی سازی پیشرفته URL” را برای نمایش پیش نمایش وب سایت های مرتبط و پیوست هایی که در محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر به حساب نمی آیند، اضافه کرد. بر اساس مستندات طراح، ابرداده برای این موارد اضافه شده در دسامبر ۲۰۱۴ ظاهر شد.

ایلان ماسک، مالک X، روز شنبه در پستی نوشت: “X می تواند شکست بخورد.” حقیقت غم انگیز این است که در حال حاضر هیچ شبکه اجتماعی فوق العاده جالبی وجود ندارد. ممکن است همانطور که خیلی ها پیش بینی می کردند شکست بخوریم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا حداقل یک شبکه اجتماعی باشیم.

تلاش های ماسک برای پاکسازی ربات های این پلتفرم و تبدیل آن به یک اپلیکیشن هایپراپ هنوز موثر به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا