اخبار تکنولوژی

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از iMyfone

کش برنامه آیفون را با استفاده از iMyfone پاک کنید

در این مقاله نحوه پاکسازی کش اپلیکیشن های آیفون را با استفاده از برنامه iMyfone Umate Pro یاد خواهیم گرفت. اگر قصد دارید کش تمامی اپلیکیشن های آیفون یا آیپد خود را بدون هیچ مشکلی پاک کنید، این مقاله استثنایی را از دست ندهید.

پاک کردن کش برنامه های آیفون می تواند کمی خسته کننده باشد. برخی از برنامه های نصب شده بر روی آیفون مانند مرورگر سافاری در منوی تنظیمات دستگاه زیربخش خاصی را شامل می شود که با انتخاب آن گزینه ای به نام Clear history and website data در مقابل شما ظاهر می شود. با زدن این گزینه قادر خواهید بود کش مرورگر سافاری را پاک کنید. اما متاسفانه تمامی برنامه ها یا اپلیکیشن های نصب شده بر روی آیفون شما دارای زیربخش اختصاصی در منوی تنظیمات دستگاه نیستند. در این شرایط، پاک کردن کش و اطلاعات آنها می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. این مشکل در شرایطی که بخش عظیمی از حافظه داخلی آیفون شما توسط داده ها، فایل های موقت، فایل های ناخواسته و اطلاعات مربوط به برنامه های نصب شده روی دستگاه اشغال شده است، آزاردهنده تر خواهد بود.

خوشبختانه راه حلی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن مشکل مذکور را برطرف کرده و به سادگی کش اپلیکیشن آیفون را پاک کنید. این روش شامل نصب و استفاده از یک برنامه خاص به نام iMyfone Umate Pro است. با نصب این برنامه بر روی کامپیوتر ویندوزی یا مک بوک خود و اتصال آیفون به آن، قادر خواهید بود کش برنامه های آیفون را بدون مشکل و در کمترین زمان ممکن پاک کنید. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه کش اپلیکیشن های آیفون را با استفاده از برنامه iMyfone پاک کنیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان موبایل در تلفن های ذکر شده تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما بمان.

نحوه پاک کردن کش اپلیکیشن آیفون با استفاده از برنامه iMyfone

iMyfone Umate Pro یک برنامه رایگان است که شامل دو نسخه سازگار با سیستم عامل ویندوز و مک است. بنابراین در هنگام دانلود و نصب این برنامه با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. برای پاک کردن کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone کافی است موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا روی این تب کلیک کنید تا نسخه ویندوز برنامه iMyfone را دانلود کنید. با کلیک بر روی این تب قادر خواهید بود نسخه مک بوک این برنامه را دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه iMyfone، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

آیفون خود را با استفاده از کابل رابط به رایانه یا لپ تاپی که برنامه iMyfone را روی آن نصب کرده اید وصل کنید.

برنامه iMyfone را اجرا کنید و روی گزینه سبز رنگ اسکن سریع کلیک کنید. در این شرایط باید چند دقیقه صبر کنید و به برنامه iMyfone اجازه دهید تا وضعیت حافظه داخلی دستگاه iOS شما را بررسی کند. بسته به میزان فایل های ذخیره شده در دستگاه، این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس صبور باش

به محض اینکه فرآیند اسکن فایل های آیفون یا آیپد شما تمام شد، برنامه iMyfone تصویری مشابه تصویر بالا ارائه می دهد که شامل بخش ها و گزینه های مختلفی با عنوان فایل های ناخواسته، فایل های موقت، عکس ها، فایل های بزرگ و برنامه ها می باشد. دو تب با نام‌های Junk Files و Temporary Files، تب‌هایی هستند که با آن‌ها سروکار داریم. کش برنامه های نصب شده در آیفون شما یکی از این دو قسمت اطلاعات دستگاه محسوب می شود.

بنابراین باید بر روی گزینه Cleanup در کنار هر یک از این دو آیکون کلیک کنید تا محتوای غیر ضروری آنها حذف شود. برخلاف قسمت قبلی، این عملیات با سرعت بالایی انجام می شود.

بنابراین با گذراندن مراحل بالا قادر خواهید بود کش برنامه های آیفون یا آیپد خود را به همین سادگی پاک کنید. حواستان باشد که حافظه کش، فایل های بی فایده و موقت ذخیره شده در حافظه دستگاه به تدریج می توانند حجم بسیار زیادی از حافظه آن را اشغال کرده و در نتیجه حتی عملکرد دستگاه را کاهش دهند.

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه کش اپلیکیشن های آیفون را با استفاده از اپلیکیشن iMyfone پاک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا