اخبار تکنولوژی

پاسخ تپسی به نارضایتی کاربران سرویس مدرسه

تپسی در واکنش به نارضایتی کاربران از آنها عذرخواهی کرد و اعلام کرد که از فردا این سرویس را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند.

تپسی در پاسخ به نارضایتی کاربران، افزایش چشمگیر درخواست والدین در هفته پایانی شهریور ماه و نامشخص بودن ساعات مدرسه را از مهمترین دلایل تاخیر در ارائه خدمات عنوان کرد. این مجموعه همچنین از کاربرانی که برای استفاده از این سرویس ثبت نام کرده اند عذرخواهی کرده و اعلام کرده است که مبالغی را که والدین برای دریافت این سرویس پرداخت کرده اند بازپرداخت می کند.

تپسی در یکی دو ماه اخیر تبلیغات زیادی برای سرویس مدرسه اش انجام داده است. او در تبلیغات اولیه با پیش پرداخت ۹۰۰ هزار تومانی و پرداخت اقساطی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. تفاوت قیمت حدود ۳۰ درصد ارزان تر تا حدودی قانع کننده بود. همچنین اعلام شد در صورت عدم رضایت کاربر از خدمات آموزشگاه تپسی از ۳ تا ۱۴ مهر، پس از کسر تعرفه آن چند روز، موجودی وجه مسترد خواهد شد.

در حالی که قرار بود روز یکشنبه ۲ مهر رانندگان تعیین شده به والدین اعلام شوند، کاربران حتی تا شب قبل از اولین روز مدرسه هیچ خبری از تپسی دریافت نکردند. به نظر می رسد اسپیکر تپسی به کاربران پاسخ نمی دهد. همچنین منوهای تلفن گویا مربوط به سرویس مدارس از ۶ گزینه به دو گزینه کاهش یافت. تا اینکه بالاخره بعد از ساعت ۲۰ روز یکشنبه پیامی با موضوع به کاربران ارسال شد مبنی بر اینکه این سرویس از ۱۰ اکتبر عرضه می شود. ضمناً برای ۱۲ بار استفاده از تپسی کد تخفیف ۵۰۰۰۰ تومانی برای کاربران ارسال شد.

پاسخ تپسی به نارضایتی کاربران سرویس مدرسه

این رویداد موجی از واکنش کاربران را برانگیخت و تپسی را بر آن داشت تا پاسخ خود را در پاسخ به این نارضایتی ها منتشر کند. تپسی در اطلاعیه خود اعلام کرد که ارائه سرویس مدارس تپسی به دانش آموزان از فردا به تدریج آغاز و در روزهای آینده تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تپسی، افزایش چشمگیر درخواست والدین در هفته پایانی شهریور ماه، مشخص نبودن ساعات مدرسه تا آخرین لحظه و درخواست های متعدد والدین برای تغییر ساعت از مهمترین دلایل تاخیر در ارائه خدمات است.

تپسی همچنین توضیح داد: برای نهایی شدن سرویس مدارس تپسی و تعیین راننده، لازم است کلیه درخواست‌ها بر اساس مسیر رفت و آمد مدارس و ساعت کلاس بررسی شود و دانش‌آموزانی که بیشترین شباهت را در این موارد دارند در همان دفتر بر این اساس، تغییرات ذکر شده باعث تاخیر در ارائه خدمات شد.

روز گذشته، Taapsee با ارسال پیامی ضمن عذرخواهی از والدین این موضوع را به آنها اطلاع داد. ضمناً برای جبران این مشکل و تسهیل در تحویل دانش آموزان به مدرسه در این ایام به والدین ۱۰۰ هزار تومان تخفیف داده شده است. لازم به توضیح است هزینه پرداختی والدین بابت دریافت خدمت در این ایام نیز به آنها عودت داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا