اخبار تکنولوژی

نمایشگر تخت گلکسی اس ۲۴ اولترا در تصویری جدید دیده شد

به گزارش کافه نیوز شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه سال آینده میلادی مصادف با ۲۷ دی معرفی خواهد شد. حالا در حالی که دو ماه به معرفی از سری پرچمدار سامسونگ زمان باقی مانده است، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان لوازم جانبی در حال آماده‌سازی برای عرضه سری گلکسی اس ۲۴ هستند و کار توسعه لوازم جانبی آن را آغاز کرده‌اند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری از گلس سه گوشی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا منتشر شده که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهند.

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe تصویر گلس سری گلکسی اس ۲۴ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته است. در نگاه اول، می‌توانیم مشاهده کنیم که پرچمدارهای جدید سامسونگ با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه می‌شوند. البته قبلا ماکت‌های سری گلکسی اس ۲۴ این موضوع را تایید کرده بود. در این راستا، مدل‌های استاندارد و پلاس از گوشه‌های گرد بهره می‌برند در حالی که نسخه پرمیوم همچنان طراحی تیز گوشه‌ها را حفظ خواهد کرد.

برجسته‌ترین ویژگی گلکسی اس ۲۴ اولترا را می‌توان نمایشگر تخت آن به شمار آورد که تغییر طراحی مهمی در مقایسه با نمایشگر خمیده گلکسی اس ۲۳ اولترا محسوب می‌شود. زمانی که محافظ نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا را با گلس گلکسی اس ۲۳ اولترا را مقایسه می‌کنیم، مشخص می‌شود که گلس پرچمدار فعلی سامسونگ مقداری خمیدگی در لبه‌ها دارد.

جدا از نمایشگر تخت، گلس گلکسی اس ۲۴ الترا همچنین تایید می‌کند حاشیه‌های نمایشگر این گوشی متقارن خواهد بود که به نسبت نسل قبلی احتمالا به طور جزئی کمتر می‌شود. به نظر می‌رسد نمایشگر گلکسی اس ۲۳ نیز اندکی بزرگ‌تر شده و خود دستگاه نیز مقداری نازک‌تر و طویل‌تر از اس ۲۳ خواهد بود. از سوی دیگر، شایعه شده که دو مدل دیگر ضخیم‌تر از نسل قبلی خود خواهند بود.

blank
رندر گلکسی اس ۲۴ اولترا

شایان ذکر است که طراحی تخت نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد. همانطور که می‌دانیم، نمایشگرهای خمیده ظاهر جذابی دارند ولی به دلیل آن که احتمال لمس تصادفی در آن‌ها بالاست، در استفاده روزمره ممکن است باعث آزار کاربر شوند. همچنین نصب گلس محافظ روی نمایشگرهای خمیده امری نسبتا سخت به شمار می‌رود. البته نباید فراموش کنیم که خمیدگی لبه‌ها سبب در دست گرفتن راحت‌تر گوشی نیز می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی بهره خواهد برد و به نمایشگر با روشنایی ۲۵۰۰ نیتی مجهز خواهد شد. همچنین این گوشی احتمالا به جای دوربین پریسکوپی نسل فعلی از یک سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا