شبکه های اجتماعی

نسخه وب «تردز» راه اندازی می‌شود

به گزارش کافه نیوز به نقل از ایسنا شرکت “Meta Platforma” قصد دارد به زودی نسخه تحت وب اپلیکیشن “Trades” را منتشر کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه می نویسد: شرکت «متا پلتفرم» قصد دارد اوایل هفته آینده نسخه وب اپلیکیشن شبکه اجتماعی «تریدز» را منتشر کند. نسخه تحت وب این اپلیکیشن که به عنوان رقیب «X» (توئیتر سابق) شناخته می شود، از زمان عرضه تاکنون منتشر نشده است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل Meta Platform اوایل این ماه گفت که این شرکت در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌هایی از جمله جستجوی بهتر است و این ویژگی‌ها در چند هفته آینده آماده خواهند شد.

با این حال، وال استریت ژورنال نوشت که برنامه انتشار این ویژگی هنوز نهایی نشده است و ممکن است تغییر کند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام هفته گذشته در پستی در توییتر نوشت: “پلتفرم متا در حال آزمایش نسخه اولیه به مدت یک تا دو هفته است، اما قبل از انتشار گسترده نیاز به کمی کار دارد.”

به گزارش وب سایت Verge، شبکه اجتماعی متنی «Treads» که سبکی شبیه به «X» دارد، حدود یک ماه و نیم پیش راه اندازی شد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر را جذب کرد، اما فاقد ویژگی های اصلی بود. از شرکت مادر می گوید که به تدریج اضافه خواهند شد.

MetaPlatform اخیراً یک فید “Follow” و همچنین قابلیت تأیید با پیوند نمایه Mastodon را اضافه کرده است که نشان می دهد MetaPlatform در نهایت می تواند با پروتکل شبکه اجتماعی غیرمتمرکز Activity Pub یکپارچه شود. Activity Pub) آن را کاملا جدی گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا