اخبار تکنولوژی

نخستین نمایشگر هوشمند اپل رونمایی خواهد شد

نخستین نمایشگر هوشمند اپل رونمایی خواهد شد

به گزارش تسنیم، اپل ممکن است در حال توسعه مانیتور جدیدی با تراشه سیلیکونی سفارشی اپل مشابه نمایشگر استودیو باشد. در خبرنامه معروف PowerOn گزارشی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است اپل در حال برنامه ریزی برای ساخت نمایشگر جدیدی است که از یک تراشه سفارشی مانند استودیو نمایشگر استفاده می کند. بنابراین می تواند کاملا مستقل از مک عمل کند و در مواقعی که فعال نیست به عنوان یک نمایشگر هوشمند عمل کند.

 

این تراشه شبیه به A13 موجود در Display Studio است. هدف A13 از مشاهده استودیویی محدود به سیستم دوربین و بلندگوی آن است که ویژگی هایی مانند صحنه مرکزی و صدای فراگیر را ارائه می دهد. با این حال، یک تراشه در مانیتور جدید به آن اجازه می دهد تا مستقل از مک کار کند، به این معنی که می تواند به عنوان یک نمایشگر هوشمند حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود، عمل کند.

 

این برند در حال کار بر روی صفحه نمایش ۲۷ اینچی مینی ال ای دی است که در واقع مدل جدیدی از نمایشگر گران قیمت Pro Display XDR خواهد بود و ویژگی هایی مانند دسترسی به دستیار سیری را ارائه می دهد.

ویژگی صفحه نمایش هوشمند که گورمن در مورد آن صحبت می کند به نظر می رسد شباهت هایی به ویژگی StandBy آیفون دارد که اواخر امسال با iOS 17 در دسترس خواهد بود.

این ویژگی به آیفون ها اجازه می دهد ساعت ها و سایر موارد را در حالت افقی هنگامی که روشن هستند نمایش دهند. به عنوان یک نمایشگر هوشمند در هنگام خواب، این ویژگی تا حدودی یادآور ساعت های زنگ دار است، رنگ قرمز مات را روی صفحه نمایش می دهد و البته ابزارهایی مانند کنترل خانه هوشمند را ارائه می دهد.

 

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی نمایشگر هوشمند آیپد است. انتظار می رفت آیپدها اولین کسانی باشند که حالت آماده به کار را دریافت کنند که در صورت اتصال به پایه مغناطیسی آنها را به صفحه نمایش تبدیل می کند، اما اپل حالت آماده به کار را برای iPadOS اعلام نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا