اخبار تکنولوژی

میکروفون پایین آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس قابل‌تعمیر است

این نشان می دهد که تعمیر پرچمداران جدید اپل نسبت به نسل های قبلی ساده تر و ارزان تر است.

گوشی های سری آیفون ۱۵ به تازگی وارد بازار شده اند و کاربران در حال کشف ویژگی ها و اطلاعات جدیدی از این گوشی ها هستند. خبر خوب برای کسانی که به دنبال خرید آیفون ۱۵ یا ۱۵ پلاس هستند این است که طبق گزارش جدید، فروشگاه های اپل و ارائه دهندگان خدمات مجاز می توانند میکروفون پایین سمت راست آن دستگاه ها را جداگانه تعمیر کنند.

وب سایت MacRumors با استناد به اطلاعات به دست آمده از منابع خود، در گزارشی جدید مدعی شده است که میکروفون آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس قابل تعمیر است. اپل به وضوح در تلاش است تا تعمیر سری آیفون ۱۵ خود را آسان کند و هزینه های مربوط به آن را نیز کاهش دهد و حالا این گزارش نمونه دیگری از تلاش های غول کوپرتینویی را نشان می دهد.

البته لازم به ذکر است که برای تعویض تمامی میکروفون های دستگاه، تکنسین باید کل شاسی قاب میانی آیفون را نیز تعویض کند.

تعمیر آیفون ۱۵ آسان شد

به طور کلی اپل سعی کرده تعمیر گوشی های سری آیفون ۱۵ را ساده کند.به تازگی ویدئوی کالبد شکافی آیفون ۱۵ پرو منتشر شده است که تمامی قطعات داخلی جدیدترین پرچمدار اپل را نشان می دهد. همانطور که در گزارش لینک شده به این ویدیو اشاره شده است، قطعات داخلی این گوشی نسبت به نسل قبل راحت تر حذف می شوند و در مجموع گوشی جدید اپل امتیاز تعمیر پذیری ۷ از ۱۰ را دریافت کرده است.

گوشی های سری آیفون ۱۵ از جمعه گذشته وارد بازار شده اند. اگرچه انتظار می رفت این دستگاه ها با تغییراتی مانند پورت USB-C با استقبال بسیار خوبی مواجه شوند، اما “Ming-Chi Kuo” تحلیلگر برجسته محصولات اپل ادعا کرد که فروش آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو کمتر از حد انتظار خواهد بود. توسط Apple iPhone 15 Pro Max بیشترین فروش را خواهد داشت. در گزارش دیگری نیز آمده است که کاربران می توانند با استفاده از پورت USB-C که به این خانواده اضافه شده است از مبدل USB-C به اترنت استفاده کنند و به سرعت بسیار بالاتری نسبت به وای فای سیمی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا