اخبار تکنولوژی

ضبط مکالمه آیفون با برنامه ضبط تماس آوا

نحوه ضبط مکالمه آیفون با Audio Call Recorder

اگر به دنبال روشی هستید که بتوانید از آن برای ضبط مکالمات و صدای هر دو طرف در آیفون خود استفاده کنید، این مقاله کامل ترین روش موجود را به شما می گوید. در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه ضبط مکالمه در آیفون با استفاده از ضبط صوت را یاد بگیریم.

ضبط مکالمات یا تماس ها در آیفون می تواند مشکلی دردسرساز و آزاردهنده باشد. در مقاله آموزش ضبط مکالمات و مکالمات در اندروید، آیفون و ویندوزفون در مورد چند روش ضبط مکالمه و تماس در گوشی های مختلف صحبت کردیم، اما اکثر روش هایی که معرفی شدند به دلیل وجود محدودیت هایی داشتند. ما به سادگی نتوانستیم از آنها بهره برداری کنیم.

اما روشی که در این مقاله قصد داریم برای ضبط مکالمه در آیفون ارائه کنیم، روشی کاملا تست شده و مختص کاربران ایرانی است. به این ترتیب از نرم افزاری تحت نام ضبط صدا استفاده می شود که در کشور ما به راحتی قابل استفاده است و قابلیت ضبط صدا و مکالمات را در آیفون اپل فراهم می کند.

بنابراین، در زیر تصمیم داریم نحوه ضبط مکالمه در آیفون با برنامه ضبط تماس صوتی را یاد بگیریم.

با استفاده از Voice Recorder تماس های آیفون را ضبط کنید

برای اینکه بتوانید مکالمات خود را با استفاده از ضبط صوت ضبط کنید، باید این مراحل را دنبال کنید:

  • ابتدا نرم افزار ضبط تماس صوتی را از اپ استور دانلود کرده و بر روی آیفون خود نصب کنید.
  • نرم افزار ضبط تماس صوتی را راه اندازی کنید. در این شرایط لازم است یک حساب کاربری ویژه در نرم افزار ایجاد کنید. دقت کنید، برای ایجاد حساب کاربری باید شماره موبایلی که می خواهید تماس های آن توسط ضبط کننده صدا ضبط شود را وارد کنید.
  • سپس با محیط ایجاد حساب کاربری روبرو خواهید شد. ضبط تماس آوا ابتدا به شما این امکان را می دهد که برای مدت محدودی به صورت رایگان از خدمات خود استفاده کنید. در واقع، این فرصتی را برای آزمایش کیفیت عملکرد نرم افزار فراهم می کند. پس از پایان استفاده رایگان از برنامه، برای ادامه ضبط تماس ها در آیفون خود، باید اعتبار ضبط بخرید.
  • برای شروع مکالمه، روی نماد قرمز رنگ در وسط صفحه ضربه بزنید. هنگامی که تماس در حال انجام است، باید روی گزینه افزودن سرورهای ضبط تماس Ava به عنوان شخص ثالث به تماس ضربه بزنید.
  • مکالمه در این حالت سه طرفه است و مانند یک کنفرانس صوتی است.
  • پس از پایان تماس، فایل مکالمه شما از طریق ضبط صوت برای شما ارسال می شود.

بنابراین با استفاده از این برنامه می توانید مشکل ضبط تماس آیفون را حل کنید. یکی از مزایای این سرویس مربوط به صورتحساب رایگان در ابتدا و امکان تست کیفیت کار برنامه می باشد. برنامه مذکور قابلیت ضبط تماس های داخلی و خارجی را ارائه می دهد.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله به نحوه ضبط تماس های آیفون و یا نحوه ضبط تماس های آیفون با استفاده از نرم افزار ضبط تماس صوتی پرداخته ایم.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله