اخبار تکنولوژی

معرفی قدیمی ترین چت روم فارسی | مهر چت

چت روم چیست؟

چت روم یک فضای مجازی است که افراد می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند و گفتگو کنند. چت روم‌ها می‌توانند موضوعات، امکانات و قوانین مختلفی داشته باشند. برای مثال، مهر چت یک چت روم فارسی است که امکان چت صوتی و تصویری، چت گروهی و خصوصی، انتخاب نام مستعار و آواتار و ارسال استیکر و ایموجی را دارد۱۲٫ اولین چت روم برخط در سال ۱۹۷۴ توسط دوج برون و داوید آ ولی بر روی سیستم پلاتو طراحی شد

مهر چت یک سایت چت فارسی است که امکان برقراری ارتباط آنلاین با دیگران را فراهم می‌کند. مهر چت از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده و جزو قدیمی‌ترین و پربازدیدترین چت روم‌های فارسی محسوب می‌شود. مهر چت امکانات مختلفی را برای کاربران خود ارائه می‌دهد، از جمله چت صوتی و تصویری، چت گروهی و خصوصی، انتخاب نام مستعار و آواتار، ارسال استیکر و ایموجی و غیره… مهر چت همچنین قوانین و مقرراتی را برای حفظ امنیت و احترام کاربران تعیین کرده است و از ناظرین مجرب برای کنترل و نظارت بر محتوای چت استفاده می‌کند.مهر چت یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال یک تجربه چت جذاب و دوستانه هستند.

آیا استفاده از مهر چت رایگان است؟

بله، استفاده از خدمات مهر چت رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد. شما فقط باید نام مستعار خود را انتخاب کنید و وارد چت روم مورد نظر شوید. مهر چت از شما هیچ اطلاعات شخصی یا مالی درخواست نمی‌کند و از حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد.

قوانین ورود به مهر چت

– ادب و احترام: لطفا با دیگر کاربران با احترام برخورد کنید و از استفاده از افعال و اظهارات توهین‌ آمیز خود داری کنید.

۲- عدم تبلیغات و اسپم: هرگونه تبلیغات یا اسپم در چتروم ممنوع است.

۳- عدم اشتراک اطلاعات شخصی: لطفا اطلاعات شخصی خود یا دیگران از جمله ((شماره تلفن،عکس و شماره کارت بانکی)) را در چتروم افشاء نکنید.

۴- عدم استفاده از زبان‌های توهین‌ آمیز یا محتوای بذیء: استفاده از این نوع از زبان‌ها ممنوع است.

۵- عدم تبعیض و توهین به اقوام و مذاهب: هرگونه تبعیض و توهین به اقوام، مذاهب، جنسیت یا گروه‌های مختلف ممنوع است.

۶- ممنوعیت محتوای غیراخلاقی و مزاحمت: ارسال، به اشتراک گذاری یا نمایش هر نوع محتوای غیراخلاقی و ارسال تصاویر یا مطالب مستهجن یا مزاحمت ممنوع است.

۷- عدم استفاده از زبان‌های خشن و خشونت‌آمیز: استفاده از این نوع از زبان‌ها در چتروم تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.

۸- عدم سوء استفاده از تصاویر و محتوا: استفاده از تصاویر خشن، ترسناک یا محتوای نامناسب ممنوع است.

۹- پیروی از راهنمایی مدیران: لطفاً به هرگونه دستورات و راهنمایی‌های ارائه شده توسط مدیران چتروم پایبند باشید.

۱۰- چیزی که توسط اعضا، در چت روم منتشر می شود، مسئولیت آن تنها به عهده ناشر آن است. مطالب مندرج در صفحات چت، لزوما بیانگر نظر یا دیدگاه ما نیست.

هر گونه نقض این قوانین می‌تواند منجر به مسدودسازی حساب کاربری شما شود و عواقب قانونی آن نیز بر عهده خود شخص می باشد. تشکر از شما که این قوانین را رعایت می‌کنید و به ایجاد یک محیط دوستانه و احترام‌آمیز کمک می‌کنید.

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما عزیز و گرامی خیلی مطلب قشنگی بود و لذت بردیم امیدواریم مهر چت جدید هم مثل مهر چت قدیمی شلوغ و پربازدید بشود باتشکر .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا