اخبار تکنولوژی

مشخصات فنی اصلی ردمی نوت ۱۳R پرو فاش شد

به گزارش کافه نیوز به تازگی یک لیست در وبسایت شرکت China Telecom قرار گرفته که حاوی مشخصات فنی اصلی و طراحی مدل جدید سری ردمی نوت ۱۳ یعنی ردمی نوت ۱۳R پرو است. طبق اطلاعات قرار گرفته در این وبسایت، گوشی برند ردمی به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی مجهز خواهد بود که احتمالا با پنل اولد، رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی همراه می‌شود.

blank blank blank

لیست China Telecom همچنین تایید می‌کند که ردمی نوت ۱۳R پرو در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. به علاوه، این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد و با اندروید ۱۳ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ابعاد ردمی نوت ۱۳R پرو برابر با ۱۶۱٫۱۱ در ۷۴٫۹۵ در ۷٫۷۳ میلی‌متر خواهد بود. وزن دستگاه نیز در حدود ۱۷۴ گرم گزارش شده است. این لیست همچنین نشان می‌دهد که گوشی جدید ردمی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، ردمی نوت ۱۳R پرو به تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز خواهد بود. وبسایت China Telecom کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۲۷۵ دلار) ثبت کرده است. انتظار داریم ردمی نوت ۱۳R پرو در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای بازار چین معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا