اخبار تکنولوژی

قاتل شارژ گوشی را بشناسید

اشتباهات رایجی وجود دارد که مانند یک خون آشام شارژ باتری موبایل شما را می مکد و عمر باتری را کوتاه می کند.

۵ اشتباه ساده عمر باتری تلفن همراه شما را کاهش می دهد. اگر از این اشتباهات ناخواسته اجتناب کنید، باتری شما بیشتر دوام می آورد.

اگر باتری شما سریعتر از حد معمول تخلیه می شود، ممکن است یکی از این ۵ خطا باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد. تعداد برنامه‌هایی که در دستگاه خود دارید، روشنایی صفحه، شبکه‌ای که تلفن به آن متصل است، اطلاعات اولیه و به‌روزرسانی‌ها همگی بر عمر باتری تأثیر می‌گذارند.

۱٫ استفاده از برنامه

اگر به تنظیمات و سپس باتری بروید، لیستی از برنامه‌هایی را خواهید دید که بیشترین مصرف باتری را دارند. این لیست درصد باتری مصرف شده توسط هر برنامه را نشان می دهد. ببینید کدامیک بیشترین مصرف باتری را دارند و تصمیم بگیرید کدام برنامه ها را می توانید حذف کنید.

۲٫ تنظیمات روشنایی صفحه نمایش

اگر روشنایی صفحه نمایش شما در تمام طول روز در بالاترین حد خود باشد، باتری شما را خالی می کند. برای جلوگیری از این امر، سطح روشنایی گوشی خود را کاهش دهید. همچنین می توانید روشنایی خودکار را خاموش کنید.

قاتل شارژ گوشی را بشناسید

۳٫ اتصال به شبکه

اینترنت موبایل و بلوتوث می توانند باتری شما را خالی کنند. اگر با باتری گوشی خود مشکل دارید، ممکن است ایده خوبی باشد که اینترنت دیتا را موقتاً خاموش کنید. همچنین در مواقعی که به بلوتوث نیاز ندارید آن را خاموش کنید.

۴٫ فرآیندهای پس زمینه

آیفون شما با استفاده از (Background App Update) برنامه های شما را در پس زمینه به روز می کند و تازه می کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری می توانید این سرویس را خاموش کنید. برای خاموش کردن آن، به Settings > General > Background App Refresh بروید.

۵٫ به روز رسانی IOS

به روز رسانی گوشی خود به آخرین نسخه iOS عمر باتری شما را افزایش می دهد. با رفتن به Settings > General > Software Update می توانید گوشی خود را به روز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا