اخبار گوناگون

فواید و ویژگی های دوره بیزینس کوچینگ

امروزه، تعداد کارآفرینان و استارت آپها در سراسر جهان به بیش از هر زمان دیگری رسیده است. جوانان با اشتیاق به یادگیری و رهبری هستند. برای این کارآفرینان، کوچینگ کسب و کار امری ضروری است. زیرا کوچ کسب و کار به مراجعان خود در دستیابی به توانمندی‌ها و استعداد کامل خود کمک می‌کند و تقاضا برای این راهنما در تیم‌ها به سرعت در حال افزایش است. یکی از مزایای دوره بیزینس کوچینگ علاوه بر اینکه تخصص و تجربه خود، به صاحبان کسب و کار راحتی و انگیزه مثبتی ارائه می‌دهد و آنها را در باور به خود و ایده‌هایشان تقویت می‌کند. از این رو یادگیری بیزینس کوچینگ و شرکت در دوره های تخصصی آن به همراه مدرک معتبر بین المللی می تواند هم به رشد و تعالی کسب و کار ها منتهی شود و هم برای علاقه مندان به این حوزه می تواند یک فرصت شغلی مناسب برای کمک به کسب و کارهای مشتاق توسعه باشد.

بهبود روابط تجاری با مشتریان

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی جدایی ناپذیر از اداره یک کسب و کار است. این عامل نه تنها فروش بالاتر را تضمین می کند، بلکه به شما در ایجاد یک پایگاه مشتریان وفادار کمک می کند. این امر تنها زمانی محقق می شود که شرکت دارای پرسنل شایسته برای حفظ فرهنگ ارتباط با مشتری سازمان باشد. برای ایجاد چنین فرهنگی، استخدام یک کوچ کسب و کار یک ضرورت است. کوچ اطمینان می دهد که کارکنان برای خدمات شخصی و خاص آموزش دیده اند و به آنها بازخورد و کوچینگ منظم در مورد مهارت های موجود ارائه می دهد. می توان گفت که ایجاد روابط تجاری خوب با مشتریان می تواند کار دشواری باشد که نیازمند توجه طولانی مدت است، اما کمک یک بیزینس کوچ می تواند در تسهیل و سرعت بخشیدن به این فرآیند کمک کند.

بهبود قدرت سازمانی

بهبود قدرت سازمانی

یک بیزینس کوچینگ در زمانهای بحرانی به عنوان یک ستون عمل می‌کند و می‌تواند به شما رویکردی پایدار و سازمان‌یافته برای رهبری سازمان شما در زمانهای دشوار ارائه دهد. شرط اصلی آن این است که هر دو طرف (کوچ و کلاینت) با یکدیگر درباره انتظارات واقع‌بینانه موافقت کنند. سپس کوچ به صاحب آن کسب کار آگاهی بیشتری از خود و محیطی که در آن فعالیت می کند را ارائه می‌کند تا به او کمک کند تا بینش و آگاهی جامع در مورد عملکرد خود کسب کنند. کوچ ارتباطات با پرسنل شاغل در آن کسب و کار را افزایش می دهد. ترکیبی از این مهارت ها با پیوند دادن بازوهای مختلف سازمان به یکدیگر به ایجاد یک نتیجه خوب کمک می کند. با استفاده از این قابلیت ها در نهایت می توان به بهبود قدرت سازمانی دست یافت. این امر یک مهارت دائمی است که تنها از طریق آموزش و تجربه عملی به دست می آید. تخمین زده می شود ۶۷ درصد از صاحبان و مدیران کسب و کار افزایش عملکرد تیم را به دلیل برنامه بیزینس کوچینگ خود گزارش می دهند.

بهبود مهارت های مدیریت

مدیران، حلقه های کلیدی بین کارکنان و صاحبان یک سازمان هستند. کوچینگ کسب و کار می تواند با به چالش کشیدن آنها برای تلاش برای امتحان ابتکارات جدید و ایجاد روابط بهتر با سایر اعضای تیم، به تقویت دوباره مشاغل آنها کمک کند. بهبود مهارت‌های مدیریتی مراجعان می‌تواند به حفظ عملکرد سالم در کسب و کار کمک کند و درک بهتری بین ذهن (مدیریت سطح بالا) و بدنه سازمان (کارگران و کارمندان) را در سازمان ایجاد کند. مدیریت کارآمد می‌تواند به عنوان یک مزیت اساسی برخورداری از بیزینس کوچینگ در نظر گرفته شود، اما ممکن است برای رشد و پیشرفت نیاز به مدت زمان قابل توجهی داشته باشید.

بهبود اعتماد بنفس در رهبری

بهبود اعتماد بنفس در رهبری

راه اندازی یک کسب و کار قطعاً یک تجربه ارزشمند است، اما همچنین مستلزم تلاش و فداکاری زیادی از طرف مالک است. برای اینکه این فرآیند لذت بخش تر و آسان تر شود، به کسی نیاز دارید که در مواقعی که اوضاع سخت می شود از شما حمایت کند. یک کوچ کسب و کار دقیقاً این کار را انجام می دهد. آنها نه تنها در کنار مراجع خود می ایستند تا بر اساس تخصص و دانش خود او را همراهی کنند، بلکه اعتماد بنفس مالکان را نیز افزایش می دهند. این عامل صاحبان کسب و کار را تشویق می کند که به راه خود ادامه دهد و به خود ایمان داشته باشد. این مورد یک مثال عالی از این است که چگونه حمایت و راهنمایی می تواند به مردم شجاعت و اعتماد به نفس بدهد. یک رهبر با اعتماد به نفس باید اقدامات قاطعانه ای انجام دهد و می تواند برای اطمینان از دستیابی به اهداف خود از هر راه دیگری استفاده کند. اکثریت قریب به اتفاق صاحبان مشاغل (تقریباً ۶۷٪) به کوچینگ کسب و کار برای تقویت فوق العاده اعتماد به نفس رهبری خود اشاره کرده اند.

بهبود ظرفیت حل مسئله

وقتی یک متخصص بی طرف در یک مورد تخصصی اظهار نظر کند، احتمالا افراد بهتر گوش می دهد و منطقی تر فکر می کنند. این امر به ویژه در مورد حل مشکلات تجاری و غلبه بر موانع صادق است. مراجع به پیشنهادات و پیامدهای احتمالی چنین پیشنهاداتی که توسط کوچ مطرح شده است گوش خواهد داد. مطمئناً این کار، ظرفیت حل مسئله طرف های درگیر را بهبود می بخشد و منجر به تصمیم گیری های تجاری بهتر می شود. از این رو، یک بیزینس کوچ که به خوبی به هنر مدیریت بحران تسلط دارد، باید اولویت شماره یک لیست شما باشد.

بهبود مهارت فناوری

یک کوچ کسب و کار خوب یا سال ها تجربه دارد، یا توانایی استثنایی برای انطباق با حوزه کسب و کار پویا را پیدا کرده است. از آنجایی که کوچینگ اکنون از فعالیتی برای کارمندانی که عملکرد ضعیفی دارند به یک تکنیک تقویت کننده عملکرد تبدیل شده است، مدیران به دنبال به روزترین کوچ کسب و کار هستند. کوچ ها برای خدمات خود دستمزد خوبی دریافت می کنند و نه تنها مسئولیت توسعه و آموزش کلاینت خود را بر عهده دارند، بلکه انتظار می رود این مراجعان را با آخرین فناوری های موجود در بازار، به روز نگه دارند. یک کوچ باید مطمئن شود که مراجعانش با بهترین تکنولوژی ها در حال رقابت در بازار تجاری هستند. آنها باید جدیدترین فناوری را که برای کسب و کار مراجعانشان مفید است شناسایی کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. به این ترتیب، شرکتی که یک کوچ کسب‌وکار استخدام می‌کند، به طور موثری مهارت فناوری خود را بهبود می‌بخشد.

دوره بیزینس کوچینگ و برندسازی شخصی آکادمی شهاب اناری

دوره بیزینس کوچینگ و برندسازی شخصی آکادمی شهاب اناری

برای افرادی که می خواهند توانایی تغییر در کسب و کار و برند خود را کسب کنند، دوره بیزینس کوچینگ دکتر شهاب اناری می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در بین منابع فارسی زبان باشد. از مزایای دوره بیزینس کوچینگ  می توان به ویژگی هایی از قبیل اینکه: در این دوره در سطح اول جهانی آموزش می بینید، تکالیف و فعالیت های شما توسط تیم منتورینگ آکادمی به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرد اشاره کرد. همچنین در طی جلسات چهره به چهره که با استاد اناری در طی جلسات دارید می توانید با تعامل و پرسش و پاسخ، فرآیند یادگیری و مسیر حرفه ای شدن را طی نمایید. دوره بیزینس کوچینگ و برندسازی شخصی دکتر اناری توسط آکادمی ستاره شمال برگزار می گردد و با شرکت در آن می توانید فرصت های بیزینسی و شبکه سازی گسترده ای را برای خود ایجاد نمایید که در رشد و موفقیت کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا