اخبار تکنولوژی

غیر فعال کردن قابلیت کاهش نویز آیفون (Noise Cancellation)

غیرفعال کردن حذف نویز آیفون (حذف نویز)

یکی از قابلیت هایی که پس از معرفی iOS 7 به آیفون اپل اضافه شد، قابلیتی به نام Noise Cancellation است. در این مقاله در مورد قابلیت کاهش نویز آیفون در هنگام مکالمه (حذف نویز) و نحوه غیرفعال کردن این قابلیت توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

اپل همیشه سعی می کند ویژگی ها و امکانات جدیدی را به سیستم عامل iOS خود اضافه کند و از این طریق عملکرد آیفون و آیپد خود را بهبود بخشد. یکی از ویژگی هایی که در جریان رونمایی از سیستم عامل iOS 7 شاهد معرفی آن بودیم، قابلیتی به نام Noise Cancellation یا قابلیت کاهش نویز در هنگام مکالمه است. زمانی که این گزینه یا ویژگی را در آیفون خود فعال می کنید، به محض برقراری تماس و قرار دادن بلندگوی دستگاه روی گوش، صداهای اطراف کاهش می یابد و به این ترتیب سعی می کند واضح ترین صدا را برای طرفین ارسال کند. صحبت کنید و تماس بگیرید، اما برخی از کاربران فکر می کنند فعال کردن عملکرد حذف نویز آیفون در هنگام مکالمه (Noise Cancellation) چندان جالب نیست!

اگر شما هم احساس می کنید که کیفیت صدای تبادل در حین مکالمه چندان جالب نیست و کمی عجیب به نظر می رسد، این امکان وجود دارد که قابلیت کاهش نویز آیفون شما فعال شده باشد. بنابراین توصیه می کنیم این گزینه را غیرفعال کنید. اما چگونه می توانیم قابلیت کاهش نویز آیفون در حین مکالمه (حذف نویز) را غیرفعال کنیم؟ در این مقاله با نحوه غیرفعال کردن حذف نویز در آیفون آشنا می شویم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان موبایل در تلفن های ذکر شده تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نحوه غیرفعال کردن حذف نویز آیفون در حین مکالمه (Noise Cancellation)

غیرفعال کردن حذف نویز آیفون به هیچ وجه فرآیند پیچیده ای نیست. مراقب باشید که این گزینه و ویژگی را به همان روشی که توضیح دادیم فعال کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

کاهش نویز آیفون در حین مکالمه (Noise Suppression)

ابتدا به منوی تنظیمات آیفون خود بروید.

روی گزینه General ضربه بزنید.

وارد بخش Accessibility شوید.

حالا به تب مشخص شده به عنوان Hearing نگاه کنید و در آن تب گزینه قطع صدای گوشی را غیرفعال کنید.

به این روش آسان شما قادر خواهید بود قابلیت کاهش نویز آیفون در هنگام تماس (Noise Cancellation) را غیرفعال کنید. به همین ترتیب، می توانید این گزینه را فعال کنید.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله حالت حذف نویز آیفون را به شما معرفی کرده ایم و نحوه غیرفعال کردن این گزینه را به شما آموزش می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا