اخبار تکنولوژی

علت باز شدن خود به خود برنامه های گوشی

علت باز شدن خود به خود برنامه های گوشی

سیستم عامل اندروید برای راه اندازی خودکار تعدادی از برنامه ها در پس زمینه در هنگام راه اندازی ساخته و طراحی شده است، اما چگونه می توانید از راه اندازی خودکار برنامه ها هنگام راه اندازی یک محصول اندرویدی جلوگیری کنید؟

در حال حاضر اپلیکیشن ها یا برنامه های زیادی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. اگر به منابعی مانند گوگل پلی استور یا بازار مراجعه کنید، تنوع و تعداد اپلیکیشن های ارائه شده برای سیستم عامل اندروید را مشاهده خواهید کرد. هر اپلیکیشنی که برای اندروید تولید می شود، هدف خاصی دارد. در عین حال، برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام روشن شدن دستگاه به طور خودکار اجرا شوند، اما چگونه می توانید از شروع خودکار برنامه ها یا برنامه ها هنگام کار با محصولات اندروید جلوگیری کنید؟

با انجام مراحل خاصی که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد؛ به راحتی می توانید از شروع خودکار برنامه ها در هنگام راه اندازی یا به اصطلاح بارگذاری دستگاه های اندرویدی جلوگیری کنید. این عمل باعث می شود دستگاه در اجرای اولیه سریعتر شود. اگر در رابطه با مراحل ذکر شده سوال یا ابهامی دارید، می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید و از آنها کمک بخواهید.

چگونه از شروع خودکار برنامه ها هنگام راه اندازی محصولات اندرویدی جلوگیری کنیم؟

همانطور که قبلا ذکر شد، توقف اجرای خودکار اپلیکیشن ها در سیستم عامل اندروید به راحتی امکان پذیر است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید. اما در این مرحله باید به یک نکته مهم اشاره کرد. این راهنما فقط برای دستگاه‌های اندرویدی که روت شده‌اند و از چارچوب Xposed استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. اگر دستگاه اندرویدی شما روت نشده است و فریمورک Xposed روی آن نصب نشده است، باید از روش های دیگری برای جلوگیری از راه اندازی خودکار برنامه ها هنگام بوت شدن دستگاه استفاده کنید.

ابتدا وارد Xposed installer شده و گزینه Downloads را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر نشان داده شده است BootManager را با استفاده از بخش جستجوی ارائه شده پیدا کنید. هنگامی که این برگه را پیدا کردید، آن را برای اجرا انتخاب کنید.

در صفحه باز شده مربوط به ماژول Xposed در قسمت BootManager گزینه Versions را انتخاب کنید. هم اکنون آخرین نسخه را دانلود کنید. آخرین نسخه در بالای صفحه نمایش دستگاه شما قرار دارد. اکنون ماژول BootManager را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

حال وارد Xposed installer شده و این بار گزینه Modules را انتخاب کنید. حالا کادر کنار برنامه BootManager را علامت بزنید. اکنون اجازه دهید گوشی هوشمند اندرویدی شما راه اندازی مجدد شود.

پس از راه اندازی مجدد دستگاه اندرویدی خود، به منوی برنامه ها بروید. در این لیست برنامه ای به نام BootManager را مشاهده خواهید کرد. این برنامه را اجرا کنید و اجازه دهید دستگاه شما را برای چند ثانیه اسکن کند. پس از انجام بررسی های لازم، لیستی از برنامه BootManager ظاهر می شود که نام برنامه های راه اندازی شده یا در حال اجرا را نشان می دهد. با راه اندازی مجدد دستگاه اندرویدی شما، شکی نیست که برنامه هایی که نام آنها در لیست برنامه های BootManager ظاهر می شود، هنگام بوت شدن دستگاه فعال شده اند. برای جلوگیری از شروع خودکار برنامه ها در دستگاه Android خود، نام برنامه مورد نظر را از لیست داده شده انتخاب کنید. انتخاب آنها به صورت جداگانه باعث ایجاد رنگ قرمز می شود. این نشان می دهد که از این پس BootManager از راه اندازی خودکار برنامه مورد نظر دستگاه در هنگام راه اندازی جلوگیری می کند.

اگر به دلایلی می خواهید برنامه BootManager را از دستگاه خود حذف کنید، باید به قسمت نصب Xposed رفته و گزینه Modules را انتخاب کنید. اکنون فقط باید تیک گزینه BootManager را بردارید. حالا به قسمت تنظیمات دستگاه اندرویدی خود بروید و قسمت برنامه ها را ببینید. این ویژگی در دستگاه های اندرویدی با عناوینی مانند Application، Applications، Application Manager و غیره ظاهر می شود. با کلیک بر روی این تب، لیستی از برنامه های نصب شده روی دستگاه شما ظاهر می شود. برنامه BootManager را در این لیست پیدا کنید. این برنامه را انتخاب کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و این بار برنامه BootManager را نخواهید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله