اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از مچ‌بند جدید Fitbit رسماً اعلام شد

این دستگاه که احتمالا Fitbit Charge 6 خواهد بود، از نظر طراحی تغییری نخواهد کرد، اما دارای ویژگی هایی مانند Google Maps و YouTube Music خواهد بود.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو، گوگل به زودی دستگاه های سری پیکسل ۸ را در کنار پیکسل واچ ۲ معرفی خواهد کرد، اما به نظر می رسد این غول فناوری در حال کار بر روی یک پوشیدنی دیگر با برند فیت بیت است.

طبق ویدیویی که توسط حساب رسمی X فیت بیت به اشتراک گذاشته شده است، این دستگاه جدید در تاریخ ۲۸ سپتامبر معرفی خواهد شد. در این ویدیو فردی را می بینیم که برای مدت کوتاهی جلوی دوربین می ایستد و دستگاهی شبیه Fitbit Charge 5 را روی مچ دست خود می بندد.

ردیاب تناسب اندام Fitbit Charge 6

اگرچه در این ویدئو چیزی ذکر نشده است، اما به نظر می رسد این دستگاه جدید احتمالا Fitbit Charge 6 باشد که تاکنون در چندین گزارش به آن اشاره شده است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که Fitbit Charge 6 تا حد زیادی شبیه به Charge 5 خواهد بود، اما یک بار دیگر دارای یک دکمه فیزیکی در کناره خواهد بود.

علاوه بر این، ظاهراً این دستگاه دارای برنامه های Google Maps و YouTube Music خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود رابط کاربری Fitbit Charge 6 تا حد زیادی شبیه به Charge 5 باشد.

موارد ذکر شده تنها اطلاعاتی هستند که در حال حاضر در مورد Fitbit Charge 6 در اختیار داریم و باید تا زمان عرضه این دستگاه در تاریخ ۶ اکتبر منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

همچنین لازم به ذکر است که تیزر دستگاه جدید فیت بیت زمانی منتشر شد که این شرکت نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن فیت بیت را منتشر کرد. این نسخه جدید شامل ویژگی‌هایی مانند عناصر زبان طراحی Material You، تب مربی جدید برای تمرینات، ردیابی بهبودیافته از طریق سنسورهای موبایل و موارد دیگر است. این به روز رسانی در حال حاضر برای گوشی های اندروید و iOS منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا