اخبار تکنولوژی

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر ۲ (Eyewear 2) معرفی شد

عینک هوشمند هواوی iWire 2 معرفی شد. هوآوی نسل دوم عینک های هوشمند را با عملکرد بیشتر و عملکرد بهتر معرفی کرد. در ادامه با مشخصات کامل این عینک همراه ما باشید.

عینک هواوی ۲ (عینک ۲) ارائه شد. عینک هواوی اولین نسل از عینک های هوشمند هواوی بود که تجربه ای غنی را در اختیار کاربران قرار داد. حالا غول چینی نسل دوم این عینک هوشمند را با ویژگی های جدید و انحصاری معرفی کرده است. اما این عینک مانند بسیاری از دستگاه های هوشمند دیگر نقاط ضعفی نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

عینک هوشمند هواوی iWire 2 معرفی شد

هوآوی در مراسمی در بارسلون علاوه بر معرفی ساعت هوشمند Watch GT 4 نسل دوم عینک هوشمند خود با نام Eyewear 2 را نیز به نمایش گذاشت. این عینک ها با لمس دسته مانند نسخه قبلی کنترل می شوند. ، و بلندگوی داخلی با کیفیت بهبود یافته است. از ویژگی های بارز این عینک می توان به سیستم کاهش نویز سه گانه اشاره کرد که در هنگام مکالمه صدای بسیار واضحی را منتقل می کند.

عینک هوشمند هواوی آی‌ویر 2 (Eyewear 2) معرفی شد

یکی از نقاط قوت پوشیدنی جدید هواوی عمر باتری بسیار خوب آن است که می تواند ۱۱ ساعت پخش موسیقی و ۹ ساعت مکالمه شارژ را حفظ کند. یکی دیگر از ویژگی های آن امکان شارژ سریع است. با ۱۰ دقیقه شارژ می توانید سه ساعت از عینک استفاده کنید. شارژ کامل فقط ۵۰ دقیقه طول می کشد.

عینک هوشمند سبک وزن هواوی با فریم سبک تیتانیومی ساخته شده و تنها ۴٫۷ گرم وزن دارد. کاربران می توانند روی این عینک لنزهای طبی نصب کنند. این عینک همچنین دارای گواهی IP54 مقاومت در برابر آب بوده و برای استفاده روزمره مناسب است.

Eyewear 2 از طریق بلوتوث به گوشی های مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز، تبلت ها، لپ تاپ ها، همه کاره و ساعت های هوشمند متصل می شود و کاملاً با این سیستم عامل ها سازگار است.

این پوشیدنی جدید چینی از ۱۸ اکتبر با قیمت ۳۰۰ یورو (۲۵۸ دلار) در فروشگاه های اروپایی عرضه خواهد شد. زمان دقیق فروش جهانی آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا