اخبار تکنولوژی

شایعات جدید درباره آیفون ۱۶ | مدل بعدی آیفون احتمالا چه ویژگی‌هایی دارد؟

هنوز درباره عرضه آیفون ۱۵ صحبت می شود، اما شایعاتی در مورد آیفون ۱۶ نیز وجود دارد. شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۶ احتمالا دکمه های مجازی بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرکو به نقل همشهری آنلاین از گیزموچینا، شایعاتی مبنی بر برخی ویژگی های جالب آیفون ۱۶ به گوش می رسد که گفته می شود در سری آیفون ۱۶ به جای دکمه های فیزیکی، از دکمه های حالت جامد مجازی استفاده می شود. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلاً ویژگی مشابهی را برای مدل های آیفون ۱۵ پرو پیش بینی کرده بود.

در ابتدا انتظار می‌رفت که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو از دو موتور لمسی برای شبیه‌سازی فشار دادن دکمه‌ها در غیاب دکمه فیزیکی استفاده کنند، اما تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو بعداً این پیش‌بینی را تغییر داد و گفت که برای مدل‌هایی که آیفون ۱۵ پرو از فیزیکی استفاده می‌کنند بهتر است. دکمه ها. با این حال، تحقیقات مداوم در مورد دکمه های مجازی توسط اپل نشان می دهد که ممکن است در سری آیفون ۱۶ از آنها استفاده شود.

همچنین شایعه شده است که اپل در نظر دارد نرخ به روز رسانی صفحه نمایش را برای مدل های استاندارد آیفون خود ارتقا دهد. آیفون ۱۶ آینده ممکن است دارای نرخ رفرش ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز باشد. چنین ارتقایی یک جهش قابل توجه نسبت به مدل‌های استوک خواهد بود و تصاویر روان‌تر و عملکرد کلی بهتری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، سری آیفون ۱۶ پرو ممکن است دارای ارتقاء دوربین باشد. گمانه زنی ها حاکی از یک سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی فوق العاده بزرگ و یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۵X است. انتظار می رود جزیره پویا و طراحی کلی دستگاه بدون تغییر باقی بماند. سری های آینده ممکن است شامل Wi-Fi 7 نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا