لپ تاپ

سرفیس گو ۴ با پردازنده اینتل N200، وای‌فای ۶ و ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد

سرفیس گو ۴ احتمالا پنجشنبه هفته جاری با نسل جدید دیگر محصولات خانواده سرفیس معرفی خواهد شد.

مایکروسافت روز پنجشنبه این هفته رویدادی را در نیویورک برگزار خواهد کرد که در آن از نسل جدید محصولات سرفیس رونمایی خواهد شد. یکی از این محصولات سرفیس گو ۴ خواهد بود که برخی از مشخصات آن فاش شده است.

اگرچه مایکروسافت در این رویداد به محصولات اشاره ای نکرد، اما بنچمارک های Surface Laptop Studio 2 منتشر شد و Surface Go 4 تاییدیه FCC را دریافت کرد.

مشخصات Surface Go 4

Surface Go 4 طراحی مشابه نسل قبلی خود خواهد داشت و به پردازنده اینتل N200 مجهز خواهد شد. پردازنده سری Alder Lake-N برای تبلت های ۲ در ۱ در حالی که عملکرد محصول بعدی مایکروسافت به عوامل زیادی بستگی دارد، حداکثر فرکانس پردازنده Surface Go 3 3.7 گیگاهرتز است.

سرفیس گو 4 با پردازنده اینتل N200، وای‌فای 6 و ویندوز 11 از راه می‌رسد

پردازنده N200 دارای قدرت ۶ وات است که مصرف برق چندانی ندارد و عمر باتری را افزایش می دهد. در این راستا باید منتظر شارژدهی بهتر سرفیس گو ۴ نسبت به نسل قبلی آن باشیم.

طبق تاییدیه FCC، مایکروسافت از ماژول AX Wi-Fi 6 در این محصول استفاده خواهد کرد. این ماژول نسبت به نسل قبلی سرعت وای فای و بلوتوث بالاتری دارد.

سرفیس گو ۴ طراحی مشابه نسل قبلی خواهد داشت و باید منتظر نمایشگری ۱۰٫۵ اینچی با حاشیه های نسبتا ضخیم باشیم. پردازنده این محصول به جای نسل قبلی Intel Pentium Gold 6500Y اینتل N200 خواهد بود.

نسخه پایه سرفیس گو ۳ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC به فروش می رسد که عملکرد پایینی دارد. حالا ظاهرا مایکروسافت می خواهد این مشکل را با ۸ گیگابایت رم در نسخه پایه حل کند. البته نسخه پایه همچنان ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و نسخه های بالاتر با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

صفحه کلید Surface Pen و Surface Type Cover این محصول به صورت جداگانه به فروش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا