اخبار تکنولوژی

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۳۵ وات می‌رسد

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۳۵ وات می رسد

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۳۵ وات خواهد رسید. یکی دیگر از تغییرات بزرگ در سری جدید پرچمداران اپل، سرعت شارژ است که هنوز کیلومترها با شیائومی فاصله دارد.

همانطور که می دانید سری آیفون ۱۵ با تغییرات اساسی از طراحی گرفته تا لبه صفحه نمایش و درگاه شارژ USB-C همراه است. اکنون گزارش شده است که سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۳۵ وات افزایش خواهد یافت.

با وجود قیمت بالای آیفون ها، شارژ سریع با قدرت بالا یکی از مورد انتظارترین قابلیت هایی است که در این گوشی ها گنجانده شده است.

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۳۵ وات خواهد رسید
آیفون ۱۵ تا چند هفته دیگر رونمایی خواهد شد. یکی از بزرگترین تغییرات مورد انتظار برای مدل های جدید آیفون، استفاده از پورت USB-C به جای لایتنینگ است. پیش از این گفته می شد که مدل های پرو سرعت شارژ بیشتری نسبت به مدل های استاندارد خواهند داشت و اکنون منابع آگاه نیز ادعای مشابهی را مطرح کرده اند.

خبرگزاری ۹to5Mac به نقل از منابع آگاه می نویسد که قدرت شارژ آیفون ۱۵ حداکثر تا ۳۵ وات افزایش خواهد یافت. این سرعت شارژ فقط برای آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس موجود است.

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات می‌رسد

در حال حاضر آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس با ۲۷ وات شارژ می شوند، اما قدرت شارژ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به ۲۰ وات محدود شده است. تقریبا دو ساعت طول می کشد تا آیفون ۱۴ پرو مکس به طور کامل با آداپتور ۲۷ واتی شارژ شود.

سال گذشته، اپل یک شارژر جدید ۳۵ واتی با دو پورت USB-C معرفی کرد که می تواند تمام آیفون های فعلی را با بالاترین سرعت شارژ کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، آیفون ۱۵ نیز می تواند از همان آداپتور استفاده کند. اپل همچنین یک آداپتور ۳۰ ​​واتی را می فروشد که برای مک بوک ایر طراحی شده است، اما با آیفون و آی پد نیز سازگار است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا به عنوان رقیب اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس از توان ۴۵ وات پشتیبانی می کند و در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می شود. توان ۳۵ وات باعث می شود زمان شارژ کامل آیفون ۱۵ پرو مکس بیشتر از گلکسی اس ۲۳ اولترا و کوتاه تر از آیفون ۱۴ پرو مکس باشد.

چند ماه پیش گفته شد که آیفون ۱۵ تنها در صورتی از سرعت شارژ بالاتر پشتیبانی می کند که کاربر از کابل های رسمی استفاده کند. اپل احتمالا در ۲۲ سپتامبر از گوشی های جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می رود قیمت آیفون اپل در نسل جدید افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا