اخبار تکنولوژی

سامسونگ انتشار آپدیت و پشتیبانی از این ۴ گوشی محبوب را متوقف کرد

پشتیبانی نرم افزاری ۴ گوشی محبوب سامسونگ متوقف شده و دیگر به روز رسانی نرم افزاری را دریافت نخواهند کرد. زمان خرید یک گوشی جدید است.

با انتشار جزئیات به روز رسانی امنیتی ماه مارس، اکنون لیستی از گوشی های هوشمند سری گلکسی سامسونگ را داریم که دیگر پشتیبانی نرم افزاری دریافت نخواهند کرد. متأسفانه تمام دستگاه های جدید اضافه شده به این لیست در دسترس هستند. و اگرچه این گوشی ها نسبتا قدیمی هستند، اما همچنان توسط تعداد قابل توجهی از کاربران استفاده می شود.

کدام گوشی های سامسونگ دیگر به روز رسانی جدید دریافت نمی کنند؟ این مدل ها عبارتند از: گلکسی نوت ۱۰ لایت، گلکسی اس ۱۰ لایت، گلکسی A02 و گلکسی A71. دوره دریافت آپدیت های سیستم عامل و ویژگی های جدید در این گوشی های اعلام شده به پایان رسیده است. پیش از این، آنها فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی دوره‌ای را دریافت می‌کردند، اما با انتشار به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس، مشخص شد که دیگر در لیست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده نیستند. یعنی از این پس هیچ پشتیبانی نرم افزاری برای این گوشی ها وجود نخواهد داشت.

خطرات استفاده از تلفن پشتیبانی نشده چیست؟

اگرچه آنها پشتیبانی نرم افزاری رسمی دریافت نمی کنند، استفاده از تلفن های گلکسی همچنان می تواند برای برخی افراد گزینه مناسبی باشد. اگر از تلفن خود فقط برای کارهای ساده روزمره استفاده می کنید، به روز رسانی اهمیتی نمی دهید، درست است؟ اما موضوع به این سادگی نیست. استفاده از تلفنی که دیگر پشتیبانی نرم افزاری دریافت نمی کند، خطرات زیادی را برای شما به همراه دارد.

به روز رسانی نرم افزار اغلب شامل رفع آسیب پذیری های امنیتی تازه کشف شده است. این آسیب پذیری ها ممکن است در سیستم عامل و برنامه های نصب شده روی گوشی شما وجود داشته باشد. بدون دریافت به روز رسانی، گوشی سامسونگ شما در برابر حملات سایبری شناخته شده آسیب پذیر می شود. هکرها می توانند از این نقاط ضعف برای سرقت اطلاعات، نصب بدافزار یا حتی کنترل دستگاه شما استفاده کنند.

سازندگان گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال توسعه ویژگی های امنیتی جدید برای مقابله با تهدیدات در حال تحول هستند. بدون به‌روزرسانی، این پیشرفت‌ها را از دست خواهید داد. در نتیجه، گوشی گلکسی شما در برابر حملات آسیب پذیرتر خواهد بود.

به روز رسانی ها اغلب شامل ترفندهایی هستند که عملکرد و عمر باتری گوشی شما را بهبود می بخشد. بدون دریافت این به‌روزرسانی‌ها، ممکن است عملکرد گوشی Samsung Galaxy شما کاهش پیدا کند. همچنین ممکن است کاهش عمر باتری و کندی دستگاه را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله