اخبار تکنولوژی

برقراری تماس با اپل واچ (Apple Watch) 2 نکته جالب

نحوه برقراری تماس با اپل واچ (اپل واچ)

در اپل واچ امکان برقراری تماس و نمایش تماس های دریافتی در آیفون متصل به آن وجود دارد. در این مقاله نحوه برقراری تماس با اپل واچ و چند نکته جالب مرتبط با آن را خواهیم آموخت. پس با ما همراه باشید

اپل واچ در حال حاضر به دلایل خوب محبوب ترین و پرفروش ترین ساعت هوشمند در جهان است! دلیل اصلی این موضوع را می توان به ویژگی های متنوع و باکیفیت اپل واچ مربوط کرد. قبل از اینکه به بحث اصلی مقاله بپردازیم، پیشنهاد می کنیم از مقاله «نحوه اتصال اپل واچ به آیفون (جفت شدن) و همگام سازی آنها» در مورد نحوه همگام سازی اپل واچ با آیفون کمک بگیرید.

اگر اپل واچ (اپل واچ) به آیفون شما متصل باشد، عملکرد جالب برقراری تماس و همچنین مشاهده تماس های دریافتی در آیفون را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه این مقاله نحوه برقراری تماس با اپل واچ را خواهیم آموخت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. با ما بمان.

دریافت تماس با اپل واچ (اپل واچ)

زمانی که اپل واچ به آیفون متصل است و تماس ورودی دارید، علاوه بر اینکه آیفون شما را از این تماس مطلع می کند، گزینه هایی مشابه تصویر زیر در صفحه اپل واچ ظاهر می شود. این گزینه ها شامل طیف وسیعی از ویژگی های مختلف اپل واچ است که یکی از جالب ترین آنها امکان پاسخگویی مستقیم به تماس های دریافتی است.

برای پاسخگویی مستقیم به تماس ورودی از طریق اپل واچ، کافی است روی نماد سبز رنگ نمایش داده شده ضربه بزنید. اگر نمی خواهید پاسخ دهید، از نماد قرمز رنگ استفاده می شود، در این شرایط تماس گیرنده به پست صوتی یا پست صوتی منتقل می شود و می تواند برای شما پیام بگذارد. اما همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، هنگام دریافت تماس با اپل واچ، علاوه بر دو گزینه ذکر شده در رنگ سبز و قرمز، می توان دو گزینه دیگر اپل واچ را نیز انتخاب کرد.

اولین گزینه Send a Message است که از طریق آن می توانید برای تماس گیرنده پیامک (SMS) ارسال کنید. گزینه دوم Answer on iPhone نام دارد که با زدن آن می توانید به تماس ورودی از طریق آیفون خود پاسخ دهید. بنابراین، زمانی که تماس ورودی را در اپل واچ خود مشاهده می کنید، می توانید با توجه به شرایط خاص خود، یکی از گزینه های ذکر شده را انتخاب کنید.

امکان خاموش کردن صدای زنگ اپل واچ (Apple Watch) را با قرار دادن دست خود روی صفحه نمایش فعال کنید.

هنگامی که تماسی دریافت می کنید، اپل واچ دو گزینه دیگر ارائه می دهد: زنگ هشدار و لرزش. بنابراین اگر در یک قرار یا جلسه هستید و فراموش کرده اید که اپل واچ خود را در حالت بی صدا قرار دهید و همزمان یک تماس دریافتی دارید، صدای زنگ احتمالا آزاردهنده خواهد بود. خوشبختانه اپل راه حل بسیار جالبی برای خاموش کردن ناگهانی اپل واچ ارائه کرده است.

اگر از طریق اپل واچ تماسی دریافت کردید و گجت در حال زنگ زدن و هشدار است، کافی است دست یا سه انگشت خود را روی صفحه اپل واچ قرار دهید و صدای هشدار را متوقف کنید. این ویژگی ویژگی Cover to Mute نام دارد و برای فعال کردن آن باید موارد زیر را انجام دهید:

اپلیکیشن Apple Watch را روی آیفون خود اجرا کنید.

گزینه Sounds and Haptics را انتخاب کنید.

گزینه Cover to Mute را فعال کنید.

از این پس وقتی تماسی دریافت می کنید، می توانید با قرار دادن دست خود بر روی صفحه نمایش، صدا و لرزش اپل واچ خود را خاموش کنید.

صدا و لرزش اپل واچ را برای تماس ها به صورت دستی غیرفعال کنید

اما علاوه بر دستور Cover to Mute، هنگام دریافت تماس جدید، می توانید به صورت دستی هشدار صدا و لرزش اپل واچ را نیز غیرفعال کنید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

اپلیکیشن Apple Watch را روی آیفون یا آیپد خود اجرا کنید.

در تب My Watch، گزینه Phone را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

گزینه های Sound و Haptic را از قسمت Ringtone غیرفعال کنید.

به همین سادگی، امکان ارائه هشدارهای لرزشی و صوتی هنگام دریافت تماس با اپل واچ غیرفعال است.

تعمیر اپل

اگر شخصی با شما تماس بگیرد و شما او را رد کنید و اپل واچ تماس مذکور را به پست صوتی ارسال کند و آن شخص نیز پیامی برای شما بگذارد، یک اعلان روی صفحه اپل واچ ظاهر می شود. . با زدن این اعلان به پیام صوتی مورد نظر هدایت می شوید و می توانید آن پیام را بشنوید. در صورت عدم دریافت یا حذف این اعلان کافی است از طریق اپل واچ وارد اپلیکیشن Phone شده و گزینه Voicemail را انتخاب کنید تا پست صوتی مورد نظر را دریافت کنید.

نکته بعدی مربوط به زمانی است که در اپل واچ به تماس پاسخ دادید. در این شرایط برای انتقال مکالمه به آیفون خود کافیست صفحه آن را باز کنید و سپس نوار سبز رنگی که در بالای صفحه نمایش داده می شود ضربه بزنید و مکالمه خود را در آیفون ادامه دهید.

اکنون زمان تماس با اپل واچ است! با اپل واچ، می توانید مستقیماً یک مخاطب را انتخاب کرده و با آنها تماس بگیرید. عزیزان شما برای اتصال به اپل واچ در فهرست نهایی قرار خواهند گرفت. برای این کار ابتدا دکمه فیزیکی لبه سمت راست و پایین اپل واچ را فشار دهید. اکنون با چرخاندن دکمه فیزیکی لبه سمت راست و بالای اپل واچ یا ضربه زدن روی صفحه آن، مخاطبی را که می خواهید تماس بگیرید، انتخاب کنید.

با این روش فقط می توانید با افرادی که در لیست علاقه مندی ها ذخیره شده اند تماس بگیرید. پس از انتخاب مخاطب (مانند عکس های بالا و میانی)، روی نماد با علامت «تلفن» در گوشه های چپ و پایین صفحه اپل واچ ضربه بزنید. خواهید دید که تماس با اپل واچ در حال انجام است. برای برقراری ارتباط با سایر افراد با استفاده از اپل واچ، موارد زیر را انجام دهید.

شما می توانید اپل واچ خود را به دو صورت تماس بگیرید. در روش اول، اپلیکیشن Phone را در اپل واچ خود راه اندازی کنید. مخاطب مورد نظر را با کشیدن یا چرخاندن دکمه فیزیکی اپل واچ انتخاب کنید. در دو روش دوم از سیری کمک می گیریم. فقط کلمه Call و سپس نام مخاطب مورد نظر را بگویید. به عنوان مثال، اگر نام مخاطب مورد نظر “رضا” است، بگویید “Reza” تماس بگیرید.

نتیجه

در این مقاله نحوه برقراری تماس با اپل واچ (Apple Watch) و نکات تکمیلی مربوط به آن توضیح داده شده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله