اخبار تکنولوژی

ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل!

بدون نیاز به شماره موبایل اپل آیدی بسازید

اپل یکی از شرکت های محبوب و پرطرفدار در زمینه تولید محصولات دیجیتالی است که گوشی های موبایل با کیفیتی را نیز تولید و به بازار عرضه می کند. گوشی های اپل که با نام آیفون شناخته می شوند، ظاهر و کارایی منحصر به فردی دارند و بر روی سیستم عامل iOS اجرا می شوند. شایان ذکر است که راه اندازی آیفون و استفاده از آن مستلزم ایجاد Apple ID است که برای بسیاری از کاربران فرآیندی پیچیده و طولانی است. بنابراین باید پول زیادی به فروشندگان دستگاه های موبایل پرداخت کنند و از آنها برای ساخت اپل آیدی کمک بگیرند. اما برخلاف تصور بسیاری از کاربران، فرآیند ساخت اپل آیدی ساده است و کاربران را از پرداخت هزینه های گزاف به فروشندگان دستگاه های موبایل بی نیاز می کند.

اما ایجاد اپل آیدی در ایران کاربران را با چالش بزرگی مواجه می‌کند و آن وارد کردن شماره موبایل است و با ادعای شماره موبایل خارج از کشور، کد تایید را به همان شماره ارسال می‌کنند. البته در این زمینه جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان مربوطه راه هایی را برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل و دور زدن تحریم های کشور به راحتی ارائه می دهند. بنابراین، اگر شما هم قصد خرید آیفون دارید و با چالش ساخت اپل آیدی مواجه هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل را یاد بگیرید و بتوانید از آن استفاده کنید. بهترین روش ساخت اپل آیدی، از بین بردن نیاز به پرداخت پول زیاد به فروشندگان و کارشناسان موبایل.

در نهایت باید توجه داشته باشیم که Apple ID موجود در گوشی هویت شما محسوب می شود. در نتیجه باید بیشترین دقت را در ساخت و نگهداری آن به کار ببرید و امنیت داده های خود را به طور کامل تضمین کنید. زیرا اگر اپل آیدی و رمزهای عبور خود را فراموش کنید، تمامی اطلاعات و داده های شما برای همیشه از بین می رود و از دسترس خارج می شود.

با iTunes بدون شماره موبایل اپل آیدی بسازید

با استفاده از Tunes یک Apple ID ایجاد کنید

یکی از راه هایی که به عنوان بهترین راه برای ایجاد اپل آیدی شناخته می شود، استفاده از برنامه iTunes است که به شما کمک می کند بدون نیاز به شماره موبایل، اپل آیدی بسازید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آن را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. البته باید به نصب نسخه قدیمی این اپلیکیشن توجه کنید. زیرا نسخه های جدید آن برای اجرا به شماره موبایل نیاز دارند. توصیه می کنیم iTunes نسخه ۱۲٫۱۰٫۵٫۱۲ را نصب کنید. زیرا این آخرین نسخه است که بدون نیاز به شماره تلفن قابل نصب و اجرا می باشد. در نتیجه با نصب این نسخه به راحتی می توانید بدون نگرانی مراحل ساخت اپل آیدی را طی کنید.

مرحله اول

برای ایجاد Apple ID بدون شماره موبایل، باید آن را پس از نصب iTunes بر روی رایانه خود راه اندازی کنید. در این مرحله، برنامه از شما یک آدرس پستی می خواهد که باید در ایالات متحده باشد تا در آینده مشکلی ایجاد نشود. می توانید از سایت های گوگل به عنوان تولید کننده آدرس جعلی برای وارد کردن کد پستی استفاده کنید و با انتخاب گزینه آدرس تصادفی، کد پستی جعلی دریافت کنید.

اولین قدم برای ایجاد اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

مرحله دوم

پس از وارد کردن کد پستی، آیتونز باز می شود و نواری در بالای صفحه ظاهر می شود. باید از این تب گزینه Account را انتخاب کنید و سپس در کشوی باز شده روی گزینه Login کلیک کنید.

مرحله سوم

در این مرحله پنجره ای برای ثبت نام و ایجاد اکانت اپل آیدی باز می شود. در اینجا باید بر روی گزینه Create New Apple ID کلیک کرده و وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله سوم ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

مرحله چهارم

در مرحله بعدی برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل، صفحه اصلی در برنامه iTunes باز می شود که توضیح مختصری را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید این توضیحات را بخوانید و با کلیک روی گزینه Continue به مرحله بعدی بروید.

مرحله پنجم

در این قسمت یک فرم اطلاعاتی باز می شود که باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و با بررسی تایید قوانین وارد مرحله بعدی شوید. در واقع این تاییدیه به شما نشان می دهد که تمامی قوانین مربوط به اپل را پذیرفته اید و با تمامی شرایط آن موافقت کرده اید. شایان ذکر است که ایمیل شما باید فعال و معتبر باشد و رمز عبور آن را همیشه به خاطر بسپارید. زیرا برای استفاده از خدمات اپل استور باید آن را به خاطر بسپارید. ترجیحاً برای افزایش امنیت رمز عبور خود از حروف و اعداد بزرگ و کوچک استفاده کنید.

مرحله پنجم ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

مرحله ششم

در پنلی که روی صفحه ظاهر می شود باید نام و نام خانوادگی خود را به همراه روز، ماه و سال تولد وارد کنید. البته می توانید به جای نام اصلی خود هر نام دیگری را که مایل هستید وارد کنید و در این مرحله با هیچ مانعی مواجه نخواهید شد.

مرحله هفتم

در مرحله بعدی برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل باید سه سوال را تعریف کنید و به آنها پاسخ دهید تا در مواقع لزوم از آنها پرسیده شود. در واقع، زمانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا فعالیت مشکوکی در حساب کاربری شما رخ داده است، این سوالات پرسیده می شود و پاسخ های شما نشان می دهد که شما یک Apple ID داشته اید. نکته مهم این است که در انتخاب پرسش و پاسخ دقت زیادی داشته باشید تا بعداً با مشکل مواجه نشوید.

مرحله هفتم ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

مرحله هشتم

در قسمت بعدی به صفحه ای می رسید که اگر آن را بررسی کنید، اخبار جدید اپل برای شما ایمیل می شود. بنابراین اگر می‌خواهید دائماً از اخبار جدید مطلع شوید، می‌توانید این را علامت بزنید. اما اگر علاقه ای به دریافت اخبار جدید و دریافت نوتیفیکیشن های مداوم ندارید، می توانید این مورد را غیرفعال کنید.

مرحله نهم

در این قسمت از ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل، گزینه Continue ظاهر می شود و پس از تایید آن می توانید به مرحله بعد بروید.

مرحله دهم

در مرحله بعد باید اطلاعات پرداخت و آدرس پستی خود را وارد کرده و مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا باید گزینه None را انتخاب کنید.

۲- سپس باید نام و نام خانوادگی که در قسمت قبل وارد کردید را مجددا وارد کنید.

۳- در ادامه باید آدرس پستی که از آمریکا دریافت کرده اید را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

۴- در این مرحله باید فیلدهای مربوط به Apt، Suite و bldg را خالی بگذارید و به هیچ وجه از اطلاعات نادرست بانکی استفاده نکنید.

۵- سپس باید شهر و کشور خود را از بین گزینه های موجود انتخاب کرده و روی ادامه کلیک کنید.

مرحله دهم ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

در این قسمت دو نمونه از آدرس های جعلی را ارائه کرده ایم که می توانید از آنها برای ایجاد Apple ID استفاده کنید تا نحوه وارد کردن آدرس را یاد بگیرید:

• خیابان: ۹۵۹۲، خیابان هاردینگ، سرفساید
• شهر: میامی
• استان: FL
• کد پستی: ۳۳۱۵۴
تلفن: ۳۰۵٫۸۶۱۱۰۷۷

• خیابان: ۱ حلقه بی نهایت
• شهر: CUPERTINO
• استان: CA
• کد پستی: ۹۵۰۱۴٫۲۰۸۳
تلفن: ۰۳۱ ۱۲۹۸۵۶۷

مرحله یازدهم

در این قسمت از ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل، کدی به همان آدرس ایمیلی که قبلا در صفحه پروفایل وارد کرده بودید ارسال می شود. اما اگر به دلایلی کدی برای شما ارسال نشد، می توانید روی گزینه درخواست کد جدید کلیک کنید تا دوباره کد برای شما ارسال شود.

مرحله یازدهم ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

مرحله دوازدهم

حال باید کد دریافتی را در فیلد مربوطه وارد کرده و Confirm را بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله آخر ایجاد اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

در نهایت اگر تمامی مراحل را به درستی طی کرده باشید و با خطایی مواجه نشدید، پیامی با عنوان Preparing Apple ID دریافت خواهید کرد. اکنون باید چند دقیقه صبر کنید تا فرآیند ساخت اپل آیدی تکمیل شود. سپس می توانید با زدن گزینه Continue وارد iTunes Store شوید و از تمامی سرویس های اپل استفاده کنید.

مرحله آخر ایجاد اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل

نکاتی که باید هنگام ایجاد Apple ID بدون شماره موبایل با استفاده از iTunes در نظر بگیرید

قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل از شماره تلفن های مجازی استفاده نکنید. زیرا در آینده مشکلات جبران ناپذیری را برای شما به همراه خواهد داشت و جدای از مسدود کردن شماره، امنیت دستگاه شما را نیز به خطر می اندازد. در مرحله بعد باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای ساخت اپل آیدی نیازی به ابزار تغییر IP نیست و به راحتی می توانید مراحل ساخت اپل آیدی را بدون نیاز به شماره موبایل با استفاده از آی پی ایرانی و بدون نیاز به شماره موبایل طی کنید. محل. اما تغییر IP مشکلی در روند مربوطه ایجاد نمی کند و به عنوان یک کار معقول استفاده می شود.

در پایان باید یادآور شویم که باید از نسخه قدیمی iTunes و یک ایمیل معتبر استفاده کنید و سوالات امنیتی را به همراه پاسخ آنها به خاطر بسپارید یا در جایی ذخیره کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید. همچنین سعی کنید ایمیل و رمز وارد شده در اکانت را فراموش نکنید تا بتوانید در آینده به راحتی از خدمات اپل استفاده کنید.

راه های دیگر برای ایجاد اپل آیدی بدون شماره موبایل

علاوه بر استفاده از برنامه iTunes، راه های دیگری نیز برای ساخت اپل آیدی وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

شماره موبایل واقعی را پیدا کنید

از شماره تلفن استفاده کنید

به این ترتیب می توانید از دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور کمک بگیرید و از آنها بخواهید که برای شما سیم کارت بخرند. سپس مراحل ساخت اپل آیدی را طی کرده و با کمک دوستان خارج از کشور پیامک دریافتی را وارد کنید. بسیاری از کاربران این روش را به عنوان بهترین و مطمئن ترین روش برای ساخت اپل آیدی معرفی می کنند و استفاده از آن را به کاربرانی که در خارج از کشور شماره دارند توصیه می کنند.

استفاده از سایت های آنلاین برای دریافت پیام

سایت های آنلاین برای دریافت پیام

سایت های آنلاینی در اینترنت وجود دارند که به شما کمک می کنند بدون نیاز به شماره موبایل یک اپل آیدی بسازید. در واقع این سایت ها یک شماره جعلی از کشورهای دیگر در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید از آن برای ساخت اپل آیدی استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید شماره را وارد کرده و کد ارسال شده به شماره را وارد کنید که در همان لحظه در سایت ظاهر می شود. اما باید توجه داشت که استفاده از این روش چندان اصولی نیست و ممکن است در آینده برای شما مشکل ایجاد کند. برخی از این مسائل را در زیر ارائه می کنیم:

• اولین مشکل استفاده از سایت های پیام رسان آنلاین این است که شماره ها به زودی ناپدید می شوند و راهی برای دسترسی مجدد به آنها وجود ندارد. بنابراین، در صورت نیاز به وارد کردن کد جدید برای استفاده از Apple ID، نمی توانید دوباره از خدمات دریافت پیامک استفاده کنید.

• احتمال اینکه اپل ترفند ایجاد Apple ID شما را تشخیص دهد بسیار زیاد است. زیرا این شرکت معروف بسیار باهوش و سخت گیر است و در صورت لزوم مراحل احراز هویت را از سر می گیرد. بنابراین توصیه می شود اطلاعات مهم و حساس خود را در فضای ابری اپل یا iCloud ذخیره نکنید و برای این منظور از گوگل درایو یا دراپ باکس استفاده کنید.

• در نهایت باید توجه داشته باشیم که امنیت استفاده از این روش بسیار پایین است و ممکن است افراد دیگری غیر از شما به این شماره موبایل و پیام ها دسترسی داشته باشند. در نتیجه هنگام استفاده از این روش، گزینه Find My Phone را غیرفعال کنید تا مکان آیفون شما مخفی بماند و احتمال سوء استفاده از اطلاعات شما به حداقل برسد.

نتیجه

همانطور که می دانید، شرکت اپل برای افزایش امنیت دستگاه و اطلاعات شخصی، شماره موبایل شما را ملزم می کند. اما به دلیل تحریم های حاکم بر کشورمان ایران، امکان وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید وجود ندارد. بنابراین فرآیند ساخت اپل آیدی با مشکلاتی مواجه است. به همین منظور در این مقاله از کافه نیوز سعی شده است ترفندهایی برای ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره موبایل ارائه دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید به راحتی اکانت و اپل آیدی خود را بسازید و نگران مشکلاتی مانند دیتا نباشید. ضرر – زیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا