اخبار تکنولوژی

روش شارژ آیفون ۱۵ در سریع ترین حالت ممکن چگونه است؟

به گزارش کافه نیوز اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید،‌ مطمئنا می‌دانید که سیستم شارژ آیفون‌های سری ۱۵ تغییر پیدا کرده است. درگاه لایتنینگ از این محصولات حذف شد و جای خود را به درگاه USB-C داد و به این ترتیب شما می‌توانید این گوشی‌های هوشمند را با هر کابل USB-C که در اختیار داشته باشید،‌ شارژ کنید. اما برای آن که آیفون خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید،‌ چه باید بکنید؟

از آن جا که درگاه USB-C این روزها به یک استاندارد تبدیل شده است، شما می‌توانید از کابل‌های مختلف در این خصوص استفاده کنید. در جعبه آيفون‌های سری ۱۵، یک کابل نمدی جذاب قرار گرفته است و دیگر خبری از کابل‌های پلاستیکی نیست. اما همان طور که گفته شد،‌ حتما نیاز به استفاده از این کابل برای شارژ‌ آیفون خود نخواهید داشت. ولی اگر حس می‌کنید که آیفون شما با سرعت کمتری شارژ می‌شود، باید به دنبال لوازم جانبی دیگری باشید.

اگر به خاطر داشته باشید، ‌اپل تا مدت‌ها از آداپتورهای ۵ واتی در جعبه آيفون‌های خود استفاده می‌کرد. اما اگر برای شارز کردن آيفون خود از این آداپتور استفاده کنید، چیزی حدود ۴ تا ۵ ساعت طول می‌کشد تا باتری دستگاه به صورت کامل شارژ شود. این میزان مطمئنا شما را به شدت کلافه خواهد کرد.

شارژ سری آيفون ۱۵

برای استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، شما به آداپتور با توان بیشتری نیاز خواهید داشت. درگاه USB-C آیفون‌های سری ۱۵ قادر است تا ۲۷ وات انرژی را دریافت و به باتری انتقال دهد. به کمک آداپتور ۲۰ واتی اپل، شما می‌توانید در مدت زمان ۳۰ دقیقه، شارژ آيفون ۱۵ خود را از ۰ به ۵۰ درصد برسانید و برای رسیدن میزان شارژ از ۰ به ۱۰۰، ‌چیزی حدود ۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

اما بد نیست بدانید که شما محدود به استفاده از لوازم جانبی اصلی اپل نیستید. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، آداپتورهایی با توان بالاتر را طراحی وتولید کرده‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به آداپتور دوگانه Anker اشاره کرد. اگر آداپتور با توان بسیار بالاتری را استفاده کنید، آیفون به صورت خودکار میزان توان دریافتی خود را از آداپتور دریافت خواهد کرد و به این ترتیب آسیبی به باتری دستگاه وارد نخواهد شد.

به عنوان مثال شما می‌توانید از آداپتور شارژر مکبوک خود استفاده کنید. همچنین اگر در حال شارژ مکبوک خود هستید،‌ می‌توانید آیفون را به صورت مستقیم به درگاه USB-C مکبوک متصل کرده و بالاتری توان را برای شارژ آیفون از این دستگاه دریافت کنید.

blank

در حقیقت شما می‌توانید با آداپتور شارژر ۶۰ واتی مکبوک، تمامی محصولات اپل را بدون آن که آسیبی به باتری آن‌ها وارد شود، شارژ کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا