اخبار تکنولوژی

روشن نگه داشتن صفحه گوشی اندروید هنگام اجرای برنامه ها (۲ قدم)

چگونه صفحه اندروید را هنگام اجرای برنامه ها روشن نگه داریم

اگر گوشی اندرویدی خود را در گوشه ای با صفحه نمایش روشن قرار دهید، پس از مدتی صفحه نمایش دستگاه کم نور می شود و در نهایت خاموش می شود. اما آیا می دانید با یک ترفند خاص می توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را هنگام اجرای برخی برنامه ها روشن نگه دارید؟ در این مقاله نحوه انجام این کار را خواهیم فهمید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سیستم عامل اندروید به گونه ای طراحی شده است که اقدامات ویژه ای را برای جلوگیری از شارژ بیش از حد و غیر ضروری در زمان استفاده نکردن از دستگاه انجام دهد. یکی از این اقدامات شامل خاموش کردن صفحه نمایش دستگاه شما است. اگر گوشی اندرویدی خود را در گوشه ای با صفحه نمایش روشن قرار دهید و عملکرد آن را تماشا کنید، خواهید دید که پس از مدتی صفحه به طور خودکار کم نور می شود و در نهایت خاموش می شود. این بدان معناست که به محض اینکه گوشی اندرویدی شما تشخیص دهد که از آن استفاده نمی شود و صفحه نمایش را روشن گذاشته اید، صفحه نمایش دستگاه کم نور می شود و در نهایت خاموش می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این در هر صورت اتفاق می افتد، حتی اگر برنامه ها یا برنامه های خاصی روی گوشی در حال اجرا باشند.

اما گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌خواهیم تاریکی و بسته شدن خودکار صفحه دستگاه را هنگام شروع برنامه مشاهده کنیم. به عبارت دیگر، ممکن است بخواهیم هنگام استفاده از یک برنامه خاص، حتی اگر از آن استفاده نمی کنیم، صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را همیشه روشن نگه داریم. خوشبختانه این کار قابل انجام است و می توانید هنگام اجرای برنامه های مختلف صفحه گوشی موبایل خود را روشن نگه دارید. در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه انجام این کار و روشن نگه داشتن صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را در حین اجرای برخی اپلیکیشن ها به شما آموزش دهیم. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد هر قسمت و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را در میان بگذارید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

پیش نیازها

برای پیاده سازی روشی که صفحه گوشی اندروید را در حین اجرای برنامه خاصی روشن نگه می دارد، پیش نیازهای زیر در دستگاه باید رعایت شود:

دستگاه Android شما باید حداقل دارای Android 5.0 Lollipop باشد.

دستگاه اندرویدی شما باید روت شده باشد.

باید گزینه Unknown sources را در دستگاه اندرویدی خود فعال کنید.

Xposed Framework باید روی دستگاه اندرویدی شما نصب باشد.

اگر هر یک از شرایط بالا در تبلت یا گوشی اندرویدی شما رعایت نشود، نمی توانید به هدف اصلی خود برسید. در صورت داشتن شرایط ذکر شده می توانید در دو مرحله آسان صفحه گوشی اندروید خود را هنگام اجرای برخی از برنامه ها روشن نگه دارید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: ماژول StayAwake را نصب کنید

در مرحله اول باید ماژول StayAwake را دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، برنامه Exposure Installer را اجرا کنید و به منوی دانلودها بروید. سپس StayAwake را تایپ کنید و برای یافتن ماژول آن جستجو کنید. در این صورت لیستی از نسخه های مختلف در دسترسی به این ماژول ظاهر می شود. آخرین نسخه ماژول StayAwake را با ضربه زدن روی نماد دانلود دانلود کنید.

پس از دانلود ماژول StayAwake بر روی گزینه install ضربه بزنید تا این ماژول نصب شود. منتظر بمانید تا ماژول مورد نظر نصب شود. سپس پیامی ظاهر می شود که نشان می دهد دستگاه باید برای اجرای ماژول راه اندازی مجدد شود. با انتخاب گزینه Reboot یا Reboot دستگاه اندروید خود را ریبوت کنید. ماژول StayAwake به این روش آسان بر روی دستگاه شما نصب می شود. در مرحله بعد باید از آن استفاده کنید.

مرحله دوم: استفاده از ماژول StayAwake

پس از راه اندازی مجدد تبلت یا گوشی اندرویدی، ماژول StayAwake در آنجا فعال می شود. اکنون برنامه ای را اجرا کنید که می خواهید از خاموش شدن خودکار صفحه دستگاه در حین اجرا جلوگیری کنید. در حالی که برنامه مورد نظر در حال اجرا است، دکمه های افزایش و کاهش صدا را به طور همزمان روی دستگاه فشار دهید تا پیام “KEEP_SCREEN_ON درست است” ظاهر شود. در این صورت ماژول StayAwake برای اپلیکیشن مورد نظر فعال می شود. بنابراین این ماژول باعث می شود که صفحه گوشی در حین اجرای برنامه روشن بماند. می توانید گوشی هوشمند خود را روی میز قرار دهید و ببینید که صفحه نمایش دستگاه به طور خودکار کم نور نمی شود یا خاموش نمی شود.

اما به محض خروج از برنامه مذکور و باز کردن برنامه دیگری یا رفتن به قسمت دیگری از دستگاه اندرویدی، تنظیمات پیش فرض اعمال می شود و صفحه دستگاه شما به طور خودکار کم نور و خاموش می شود. اگر می خواهید از روشن شدن صفحه نمایش گوشی خود هنگام اجرای برنامه های خاص جلوگیری کنید. برنامه را باز کنید و کلیدهای کاهش و افزایش صدا را به طور همزمان فشار دهید تا پیام KEEP_SCREEN_ON نادرست است بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده شود.

آخرین کلمه

همانطور که دیدید؛ در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه هنگام اجرای برخی برنامه ها صفحه گوشی اندروید را روشن نگه داریم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله