اخبار پزشکی

رهایی از تیغ جراحی با زانوبند UIC زاپیامکس

بی شک طیف وسیعی از مراجعه‌کنندگان به پزشک افرادی با مشکلات و دردهای زانو هستند. فارغ از منشا درد، چندین اقدام درمانی برای آن در دسترس است

در این مقاله به یکی از بهترین درمان‌های زانو درد در خانه به کمک زانو بند زاپیامکس می‌پردازیم . این زانو بند در عرض چند هفته بهبودی قابل توجهی به دست خواهد داد. همچنین نیاز بیمار به فیزیوتراپی و در بیشتر مواقع به جراحی را برطرف می‌سازد.با ما همراه باشید تا فناوری‌ها و مزایای این زانو‌بند منحصر به فرد و پیشرفته را بررسی کنیم.

تکنولوژی‌‌ UIC زانو بند زاپیامکس

فناوری نوین و پیشرفته زاپیامکس با نام اختصاری UIC شناخته  می‌شود. این زانو بند متشکل از سه بخش است که عملکردی همتراز و حتی بهتر از فیزیوتراپی را در اختیار بیمار قرار می‌دهد. این سه بخش عبارت است از:

اولتراسوند به کمک میلیون‌ها موج صوتی گرمایی خفیف در عمق اندام‌های ملتهب و دردناک ایجاد می‌کند که به تسکین درد و کاهش التهاب آن می‌انجامد.

  در کنار اولتراسوند تکنولوژی انفرارد، اکسیژن و مواد مغذی را همراه خون به سوی بافت ها می فرستد. به این طریق روند ترمیم و بازسازی ناحیه ضعیف زانو را سرعت می‌بخشد.

کلاک پالس نیز به عنوان تکنولوژی نوظهور با ارسال پالس‌های الکتریکی بسیار ظریف و بی‌خطر لرزش‌های خفیفی در عضلات به وجود می‌آورد. کلاک پالس همانند ماساژ عمل می‌کند و اسپاسم و دردهای عضلانی را تسکین خواهد داد.

ویژگی‌ها و مشخصات زانو بند UIC طبی زاپیامکس

زاپیامکس زانو بندی برقی و متفاوت از سایر زانو بندها است که گاهی به عنوان زانو بند ماساژور حرارتی نیز از آن یاد می‌کنند. این زانو بند توسط یک شرکت آلمانی به نام زایس ترونیک طراحی و از جنس پارچه است.

جنس پارچه این زانو بند دارای الیاف ضد حساسیت و تعریق است تا بیمار هنگام استفاده از آن عرق‌سوز نشود. در لبه باله‌های زانو بند، چسبی قرار دارد تا بتوان از آن برای هر سایز و اندازه‌ای استفاده کرد. زاپیامکس با برق کار می‌کند. پس هنگام استفاده باید ثابت بود و کابل اتصال UIC از طریق آداپتور به برق خانگی وصل می‌شود.

مزایای زانو بند زاپیامکس نسبت به سایر روش‌ها درمانی

هزینه پایین نسبت به دیگر روش‌های درمانی

با یک بار خرید زانو بند زاپیامکس که قیمت بالایی هم ندارد، سال‌ها بدون نگرانی می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین بیمار از سایر روش‌های درمانی مانند جراحی، فیزیوتراپی، ماساژ درمانی و آب درمانی که مستلزم هزینه‌های زیاد است، بی نیاز خواهد شد.

درمان انواع زانو دردها و قابل استفاده برای افراد مختلف

سیستم ساخت این زانو بند و فناوری‌ آن به گونه‌ای است که در تسکین انواع دردهای زانو نقش دارد. همچنین نوع طراحی محصول امکان استفاده از آن را برای همه سنین و سایزهای مختلف به دست خواهد داد.  از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این زانو بند، این است که همه سایزها و اعضای خانواده می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند.

تاثیرگذاری در درمان با کوتاه‌ترین زمان

اغلب روش‌های درمانی به دوره‌های مختلف نیاز دارند و مستلزم گذراندن زمان زیادی برای بهبودی هستند. در حالی که استفاده منظم از زاپیامکس بعد از یک تا ۳ هفته بهترین نتیجه را در درمان دردهای زانو به وجود خواهد آورد.

سادگی در استفاده برای همه افراد حتی افراد ناتوان و مسن

عمده تجهیزات فیزیوتراپی مستلزم نظارت فیزیوتراپ خواهد بود. در صورتی که استفاده از زانو بند زاپیامکس بسیار ساده است و به هیچ ناظر و پیش فرضی نیاز ندارد. آداپتور را به برق وصل و زمانی معادل ۴۵ دقیقه تا یک ساعت در روز از آن استفاده کنید.

زانو درد و درمان در خانه با زانو بند UIC زاپیامکس

زانو بند زاپیامکس به سادگی قابل استفاده برای هر سایزی است. جنس آن از پارچه است و در آن مولدهای فناوری UIC  جهت کاهش درد وجود دارد. به راحتی می‌توان در حین استراحت آن را به زانو بست و مولد را از طریق کابل و آداپتور همراه، به برق شهری وصل کرد.

توجه داشته باشید چون به برق متصل است باید حتما در حین استراحت یا در حالت نشسته از زانو بند زاپیامکس استفاده کرد.

در طول شبانه روز فقط باید یک مرتبه از این زانو بند و به مدت حداکثر یک ساعت استفاده کرد. دوره درمانی استفاده از آن بین سه هفته تا یک ماه است.

با خیال راحت خرید کنید

قیمت زانو بند زاپیامکس دو میلیون و نهصد و شصت هزار تومان است که پرداخت آن هم آنلاین و هم درب منزل صورت می‌گیرد. این امکانی است که نمایندگی معتبر فروش شفاکاران در اختیارتان قرار داده تا خریدی مطمئن را تجزبه کنید.

خرید زاپیامکس از طریق سایت‌های فروشگاهی معتبر بهترین گزینه است. چون محصول اصل را با قیمت واقعی در اختیار مشتری قرار خواهند داد و با پشتیبانی پس از فروش همراه می‌شوند. که همه اینها د سایت شفاکاران در دسترس است. اما چگونه زاپیامکس اصلی را تشخیص دهیم؟

با کد رجیستری از اصالت زاپیامکس مطمئن شوید

ما در فروشگاه شفاکاران با قرار دادن کارت رجیستری روی جعبه زانوبند زاپیامکس ، کوشیده‌ایم تا تجربه خریدی مطمئن را برایتان به ارمغان آوریم تا از میان فروشگاه های گوناگون آنلاین زانوبند زاپیامکس ، فقط از سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی، زانوبند زاپیامکس اصل را تهیه کنید و کلاهبرداران را ناکام بگذارید. این هشدار اصلی بودن کالا را جدی بگیرید تا از عواقب استفاده از زانوبند زاپیامکس مصون بمانید. در این میان مهمترین موضوع کد رجیستری زاپیامکس است که همین موضوع به تنهایی راهنمای مهمی در تشخیص زانوبند اصلی از تقلبی خواهد بود. مند.

در نهایت، اصالت زانوبند زاپیامکس اصلی از تقلبی به دقت و تجربه شخص خریدار از فروشگاه‌های آنلاین نیاز دارد. همچنین، اطلاعات و آموزش در مورد روش‌های شناسایی محصولات تقلبی مانند کد رجیستری و تایید اصالت کالا به خریداران زانوبند زاپیامکس کمک می‌کند تا خریدهای هوشمندانه‌تری را تجربه کنند.

تکنولوژی جدید زاپیامکس، را قطعی درمان زانو

زاپیامکس زانو بندی طبی است که با برق کار می‌کند. هم شاخصه‌های دیگر زانو بندها را دارد و هم از تکنولوژی‌های فوق پیشرفته UIC (اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس) بهره‌مند است. بی‌شک در آینده‌ای بسیار نزدیک زانو بند UIC زاپیامکس به عنوان یک درمان خانگی مطمئن و اثرگذار برای انواع دردهای زانو به کار خواهد رفت. همینطور بیماران را  از رفتن به کلینیک‌های فیزیوتراپی بی‌نیاز می‌سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا