شبکه های اجتماعی

رنگی نوشتن در واتساپ

آیا می خواهید پیام هایی که در گروه های واتس اپ ارسال می کنید جذاب تر باشد؟ در واتس اپ، فقط می توانید قالب بندی متن اصلی مانند بولد، مورب، زیر خط و سبک فونت، فونت تک فاصله را اعمال کنید. اما آیا می توانید بیشتر بخواهید؟

بله می توانید از برنامه های رایگان و عالی برای ارسال پیام های واتس اپ خود با فونت های مختلف فانتزی و جالب استفاده کنید. به این ترتیب پیام های شما شیک تر و جذاب تر می شوند.

همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی WhatsApp خود را به صورت نوشتاری در مکان‌های عمومی با استفاده از برنامه‌های صوتی به متن رایگان بخوانید. این مقاله را اینجا بخوانید. خوب! بیایید با هم بررسی کنیم و نحوه ارسال پیام های رنگارنگ با فونت های زیبا در واتس اپ را ببینیم.

۱- استفاده از برنامه Blue Text-Keyboard + Converter

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، به راحتی می توانید متن خود را با رنگ آبی بنویسید. دو روش برای نوشتن و ارسال پیامک به رنگ آبی وجود دارد. بیایید قدم به قدم آنها را بررسی کنیم.

روش اول: متن آبی را مستقیماً از این برنامه کپی کنید
مرحله ۱: ابتدا برنامه Blue Text را از فروشگاه Google Play بر روی گوشی اندروید خود دانلود و نصب کنید.

مرحله ۲: هنگامی که برنامه را باز می کنید، مکانی در صفحه اصلی به شما داده می شود که می توانید مستقیماً متن مورد نظر خود را بنویسید. درست زیر متنی که تایپ می کنید، همان شرح ها به طور خودکار آبی می شوند.

باکمک اپلیکیشن Blue Text- Keyboard Converter

مرحله ۳: روی پیام متنی آبی رنگ ضربه بزنید و آن را در کلیپ بورد گوشی خود ذخیره کنید. حالا WhatsApp را باز کنید و پیام را در آن قرار دهید. خیلی آسان!

باکمک اپلیکیشن Blue Text- Keyboard Converter 2

همچنین می توانید متن آبی را از طریق گزینه Share در کنار Copy به اشتراک بگذارید.

روش دوم: صفحه کلید متن آبی را فعال کنید.
اگر می خواهید بارها و بارها پیام آبی ارسال کنید، می توانید مستقیماً صفحه کلید این برنامه را فعال کنید. پس از انجام این کار، می توانید پیام های آبی را مستقیماً در تمام برنامه های خود مانند WhatsApp ارسال کنید. حالا بیایید ببینیم چگونه می توانیم صفحه کلید متن آبی را فعال کنیم.

مرحله ۱: برنامه را باز کنید و روی منوی سه گزینه ای از گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید و گزینه “Keyboard” را انتخاب کنید.

مرحله ۲: در صفحه بعد دو گزینه وجود دارد. ابتدا باید گزینه Keyboard Setup را انتخاب کنید.

صفحه کلید Blue Text را فعال کنید. 3

مرحله ۳: اکنون فقط باید گزینه Blue text را در نماد کناری فعال کنید. به این ترتیب همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید صفحه کلید Blue Text فعال می شود.

صفحه کلید Blue Text را فعال کنید. 4

مرحله ۴: اکنون به برنامه Blue Text برگردید و گزینه Choose the Keyboard را انتخاب کنید. در اینجا باید صفحه کلید پیش فرض “BlueText” را انتخاب کنید.

اکنون زمانی که در واتس اپ یا هر پیام رسان دیگری چت می کنید، می توانید از این صفحه کلید برای نوشتن متن خود به رنگ آبی استفاده کنید.

۲- استفاده از برنامه WhatsBlueText – Fancy Text Generator Pro

WhatsBlueText یکی دیگر از برنامه های جذاب است که به شما امکان می دهد پیام خود را با فونت های شیک و فانتزی بنویسید. این برنامه همراه با فونت Stylist Blue Color شامل بیش از ۲۵ فونت فوق العاده است که چت های شما را زیباتر و جذاب تر می کند. بیایید با هم نحوه استفاده از این نرم افزار را بررسی کنیم:

مرحله ۱: ابتدا برنامه WhatsBlueText را از Google Play دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

مرحله ۲: در صفحه اصلی، فونت های فانتزی زیادی خواهید دید. هنگامی که متن مورد نظر را در قسمت ورودی متن تایپ می کنید، متن شما به طور خودکار با فونت های مختلف نمایش داده می شود.

باکمک اپلیکیشن WhatsBlueText – 5

مرحله ۳: پس از انتخاب فونت، روی نماد فلش ضربه بزنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در پنجره بعدی ۳ گزینه خواهید داشت. اگر می خواهید پیام خود را در واتس اپ ارسال کنید، مستقیماً روی گزینه “WhatsApp” ضربه بزنید.

مرحله ۴: مخاطبی را که می خواهید برایش پیام ارسال کنید انتخاب کنید و روی نماد ارسال ضربه بزنید.

باکمک اپلیکیشن WhatsBlueText – 6

این! به این ترتیب می توانید پیام هایی با فونت های زیبا و متفاوت ارسال کنید.

۳- استفاده از اپلیکیشن Cool Fancy Text Generator

این برنامه ابزاری بسیار کاربردی برای تبدیل متون و نوشته های معمولی به فونت های فانتزی و جذاب می باشد. در این برنامه از دو طریق می توانید نوشته خود را جذاب کنید:

الف) از طریق مولد متن فانتزی

ب) تزیین کننده متن

ابتدا اپلیکیشن Cool Fancy Text Generator را از گوگل پلی دانلود کرده و پس از نصب آن را باز کنید. در پایین برنامه ۲ تب می بینید که گزینه های ذکر شده را دارند.

فقط روی هر کدام ضربه بزنید و سپس متن مورد نظر خود را در کادر “پیش نمایش متن” در بالای صفحه تایپ کنید. وقتی متنی را می نویسید، پیش نمایشی از آن متن با فونت های فانتزی و فرمت های تزئینی مختلف دریافت می کنید. روی هر فونت یا فرمت تزئینی که می خواهید ضربه بزنید و آن را در کلیپ بورد گوشی خود ذخیره کنید.

باکمک اپلیکیشن Cool Fancy Text Generator7

اکنون می توانید متن خود را برای اشتراک گذاری جایگذاری کنید و آن را به هر کجا که می خواهید ارسال کنید. به عنوان مثال، اگر در واتس اپ چت می کنید، کافی است آن را در کادر محاوره ای قرار دهید و گزینه ارسال را بزنید. خیلی آسان!

اکنون با بهترین برنامه هایی آشنا شده اید که از طریق آنها می توانید چت واتس اپ خود را رنگارنگ، جذاب و زیبا کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر چنین است، نظرات خود را در بخش نظرات این پست بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا