اخبار تکنولوژی

رندرهای مفهومی آیفون SE 4 طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند

گزارش‌های متعدد ادعا کرده‌اند که اپل در حال توسعه و تولید نسل جدید آیفون میان‌رده یعنی آیفون SE 4 است که با تغییرات مهمی همراه می‌شود. حالا در حالی که هنوز غول فناوری آمریکایی هیچ اشاره‌ای به گوشی اقتصادی خود نکرده است، چندین رندر مفهومی از آيفون SE 4 منتشر شده که طراحی و رنگ‌بندی احتمالی آن را نشان می‌دهند.

رندرهای آيفون SE 4 توسط حساب یوتوبی AppleTrack و با همکاری حساب ایکس (توییتر سابق) به نام concept-central‌ به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند.

اخیرا، گزارشی ادعا کرد که آيفون SE 4 از طراحی مشابه آيفون ۱۴ بهره خواهد برد. به علاوه، این گزارش اذعان داشت که گوشی مقرون به صرفه اپل برای اولین بار از ناچ بزرگ برای فیس‌آیدی برخوردار خواهد شد و با درگاه USB-C همراه می‌شود. حالا در رندرهای مفهومی نیز این جزئیات طراحی اعمال ‌شده‌اند تا ظاهر دقیق‌تری از آيفون SE 4 چهار به دست بیاید.

blank

پنل جلویی آیفون SE 4 با لبه‌های تخت و گوشه‌های گرد خود دقیقا به طراحی آيفون ۱۴ شبیه است. به علاوه، گفته می‌شود میان‌رده اپل به نمایشگر بزرگ ۶٫۱ اینچی مجهز خواهد شد. در حالی که کوپرتینونشین‌ها در حال حاضر طراحی ناچ را از گوشی‌های خود حذف کرده‌اند، انتظار می‌رود مدل‌های SE همچنان با ناچ روانه بازار شوند چرا که این گوشی‌ها از برچسب قیمتی پایین‌تری نیز بهره می‌برند.

blank

در پنل پشتی دستگاه شاهد یک سنسور دوربین هستیم که چندان نیز باعث تعجب نیست چرا که نسل‌های قبلی سری SE نیز تنها به یک دوربین مجهز بوده‌اند. در این رابطه، شایعات ادعا کرده‌اند که آیفون SE 4 از همان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سری آيفون ۱۴ بهره خواهد برد. ناگفته نماند که آيفون SE 4 احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ و یا اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا