اخبار تکنولوژی

دو کشوری که از استوری تلگرام محروم شدن!

کانال‌های تلگرامی می‌توانند با دریافت Boost از اشتراک کاربران شروع به انتشار استوری کنند.

ماه گذشته استوری تلگرام در دسترس کاربران پریمیوم قرار گرفت و مدتی نگذشت که کاربران نسخه رایگان تلگرام نیز از این قابلیت برخوردار شدند. البته مشاهدات ما نشان می دهد که تاریخچه برای برخی از کاربران در ایران و روسیه به طور گسترده فعال نشده است.

در راستای تغییرات اخیر، تلگرام امکان ارسال استوری به کانال ها را نیز فراهم کرده است و طبق اطلاعیه جدید تلگرام، مکانیسم ارسال استوری به کانال ها متفاوت است. تلگرام می گوید برای دریافت ویژگی استوری، کانال ها باید توسط کاربران تقویت شوند.

تعداد بوست هایی که هر کانال برای گرفتن یک استوری نیاز دارد مستقیماً با تعداد کاربران کانال مرتبط است. بنابراین، کانال های بزرگ برای دریافت ویژگی داستان کار بسیار سخت تری در پیش دارند. با افزایش تعداد سود، سطح کانال افزایش می یابد. برای هر سطح جدید، تعداد داستان هایی که کانال می تواند در روز منتشر کند، یک داستان افزایش می یابد.

دو کشوری که از استوری تلگرام محروم شدن

تلگرام می خواهد کانال ها را به ارسال داستان های مفید و سرگرم کننده تشویق کند. کاربرانی که کانالی را تقویت کرده‌اند، می‌توانند هر زمان که بخواهند، آن‌ها را تقویت کنند. بنابراین، اگر محتوایی را ارسال کنید که برای کاربران جذاب نباشد، ممکن است ویژگی تقویت را برای همیشه از دست بدهید. طبق قوانین تلگرام، فقط ادمین هایی که قبلا اشتراک پرمیوم خریداری کرده اند می توانند استوری ارسال کنند.

تلگرام می گوید کاربرانش از این پس می توانند فایل های صوتی دستگاه را به تاریخچه تلگرام خود وارد کنند. به لطف این تغییر، می توانید داستان های خود را متنوع تر و هیجان انگیزتر کنید. تلگرام همچنین با اخطارهای جدید امنیت حساب های کاربری را افزایش داد و تعدادی از باگ های نرم افزاری را برطرف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا