اخبار گوناگون

دو نکته در انتخاب ماشین لباسشویی بوش

اصالت و آوازه برند بوش در ساخت محصولات و لوازم خانگی بر کسی پوشیده نیست. به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین گذشته درخشان این برند در تولید لوازم برقی خانگی، اعتماد کاربران به محصولات بوش را موجب شده است. ماشین لباسشویی یکی از پر طرفدارترین محصولات برند بوش است که کاربران به منظور افزایش سرعت شستشوی لباس اقدام به تهیه و خرید آن خواهند کرد. تنوع لباسشویی های بوش موجب شده است تا افراد مختلف بتوانند با توجه به نیاز اقدام به خرید و انتخاب نمایند. اما در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی بوش باید به فاکتورهای مختلفی توجه نمود تا بتوان بالاترین میزان بازدهی را از آنها دریافت نمود. باراد هوم در انتخاب و خرید این دسته از لوازم خانگی بوش، دو نکته بسیار مهم را یادآور شده است که بهتر است در حین انتخاب به منظور افزایش راندمان و صرفه جویی در هزینه ها به آن توجه داشته باشید.

مدل و سری ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش در سری های مختلفی تولید و روانه بازار خواهند شد. به عبارتی دیگر بوش لباسشویی هایش را در سری های مختلفی دسته بندی کرده است. هر سری از لباسشویی های بوش دارای ویژگی های مختص به خود و برای قشر خاصی از جامعه تولید خواهند شد. ماشین لباسشویی های بوش در سری های ۴ و ۸ تولید و روانه بازار می شوند. برنامه های شستشو، گنجایش و قابلیت های مختلف از ویژگی هایی است که موجب تمایز این دو دسته از لباسشویی های بوش از یکدیگر خواهد شد. به عبارتی دیگر لباسشویی های سری ۴ بوش جزو محصولات پایین رده و اقتصادی بشمار می روند که نسبت به نمونه های سری ۸ از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. پس می توان نتیجه گرفت خرید ماشین لباسشویی سری ۴ بوش می تواند انتخاب بسیار منطقی تری باشد چراکه با توجه به قیمت، کارایی بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهند. علاوه بر این هریک از این سری های لباسشویی بوش نیز دارای مدل های متفاوت هستند. ویژگی های مختلفی موجب تمایز هر یک از مدل های لباسشویی از یکدیگر خواهد شد. رنگ بدنه، گنجایش دیگ و تعداد برنامه های شستشو از اصلی ترین مورادی است که موجب تفاوت مدل های لباسشویی برند بوش از یکدیگر خواهتند شد.

کشور مونتاژ کننده لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش دو در کشور آلمان و ترکیه تولید خواهند شد. اولین نکته که باید به آن توجه داشت این است که در بین لباسشویی های آلمان و ترکیه تفاوت چندانی وجود ندارد.  اما به دلیل اینکه بوش یک برند آلمانی است اغلب کاربران تمایل به خرید لباسشویی بوش ساخت کشور آلمان را دارند. معمولاً لباسشویی های کشور ترکیه به دلیل قیمت پایین کارگر و هزینه های نسبتاً پایین تر در این کشور، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. از طرفی دیگر اختلاف میان این دو سری محصول بوش بسیار جزئی و نامحسوس است که در کارایی و عملکرد دستگاه هیچ تاثیر نخواهد گذاشت. پس اگر در خرید لباسشویی بوش، قیمت و هزینه جزو اولویت های اصلی شما است، بهتر است اقدام به خرید نمونه های ترکیه ای نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا