شبکه های اجتماعی

دانلود ریلز اینستاگرام بدون برنامه [جدید ۱۴۰۳]

دانلود ریلز بدون برنامه ، در نتیجه رقابت اینستاگرام با TikTok، ویژگی ریلز اینستاگرام برای ایجاد ویدیوهای سرگرم کننده طراحی شده است، بنابراین می توانید کلیپ های کوتاه ۳۰ ثانیه ای ایجاد کرده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. از زمان معرفی ریلز در سال ۲۰۲۰، آنها به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع محتوا در اینستاگرام تبدیل شده اند.

اما سوال اینجاست که اگر ریلز ارسال شده توسط هر یک از کاربران را دوست داشته باشیم و بخواهیم آن را در گوشی خود ذخیره کنیم، چگونه ریلز را دانلود کنیم؟ در این مقاله نحوه صرفه جویی در ریلز گالری را به شما آموزش می دهیم.

چگونه ریلزها را در گالری ذخیره کنیم؟

نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره آن ها در گوشی اندرویدی یکی از چالش هایی است که کاربران از ابتدای استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اما اخیراً آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال پخش اینستاگرام خود گفته است که کاربران بالاخره می‌توانند ویدیوها را از اینستاگرام دانلود کرده و بدون اپلیکیشن ثانویه در گالری ذخیره کنند تا بتوانند راحت‌تر آن‌ها را در خارج از اپلیکیشن به اشتراک بگذارند. توجه داشته باشید که این قابلیت فقط برای صفحات عمومی اینستاگرام است و نمی توانید ریلزها ی خصوصی را دانلود کنید. در زیر روش دانلود مستقیم Instagram ریلز برای آیفون و اندروید را به شما توضیح می دهیم:

دانلود Instagram ریلز برای آیفون

اگر می خواهید ریلز اینستاگرام را برای آیفون ذخیره و دانلود کنید، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا نرم افزار اینستاگرام را اجرا کنید.
  2. ریلز مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. گزینه “Share” را انتخاب کنید.
  4. در پایین صفحه گزینه “Download” را انتخاب کرده و ریلز را در گالری خود ذخیره کنید.

اگر این گزینه ها همچنان به شما نشان داده نمی شوند و نمی توانید ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کرده و در گالری آیفون ذخیره کنید، ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

دانلود Instagram ریلز برای اندروید

برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام و ذخیره آن ها در گالری دستگاه های اندرویدی می توانید طبق مراحل بالا آهنگ های مورد نظر را ذخیره کنید.

blank

اگر به دنبال بهترین برنامه برای پیگیری اینستاگرام و فعالیت آنها در این شبکه اجتماعی محبوب هستید، بهتر است همین حالا Annie Control را نصب کنید.

چگونه ریلز های اینستاگرام خود را دانلود کنیم؟

فرض کنید مدتی پیش ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرده اید و می خواهید از همان ویدیو برای صفحه دیگری استفاده کنید یا آن را دوباره با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه ویدیوها را از اینستاگرام دانلود کرده و در گالری که قبلا در صفحه خود منتشر کرده اید ذخیره کنید.

  1. اینستاگرام را باز کنید، به حساب کاربری خود بروید و وارد زبانه “Reels” شوید.
  2. ریلز مورد نظر را پیدا کنید، سپس روی آن ضربه بزنید تا ویدیو در حالت تمام صفحه باز شود.
  3.  سه نقطه پایین صفحه در گوشه سمت راست را انتخاب کنید تا منو بالا بیاید.
  4. گزینه “Save to Camera Roll” را انتخاب کنید تا ویدیو شما در گالری ذخیره شود.

روش های دانلود ریلز اینستاگرام

اگر هنوز اینستاگرام خود را آپدیت نکرده اید و راه مستقیمی برای دانلود ریلز اینستاگرام ندارید، ترفندهایی را برای دانلود اینستاگرام ریلز در گوشی خود به شما معرفی می کنیم.

دانلود ریلز اینستاگرام در تلگرام

شاید برای شما عجیب باشد اما یکی از بهترین راه های دانلود ریلز اینستاگرام برنامه تلگرام است. این ترفند بسیار مفید و جالب است اما متاسفانه اکثر کاربران از آن اطلاعی ندارند. تلگرام می تواند به راحتی عکس و فیلم را از اینستاگرام دانلود کند. با انجام این مراحل می توانید به راحتی و در کمتر از یک دقیقه ریلز اینستاگرام را از تلگرام دانلود کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.
  2. ریلز مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را باز کنید تا تمام ویدیو در حالت تمام صفحه باز شود.
  3. گزینه “Share” را انتخاب کنید.
  4. در پایین صفحه گزینه های مختلفی وجود دارد. گزینه “Copy link” را انتخاب کنید.

blank

  1. حال برنامه تلگرام را باز کنید.
  2. وارد “Saved Messages” شده و لینک کپی شده را “paste” کنید.
  3. در لینک مورد نظر باید قبل از کلمه instagram ، حروف “dd” را اضافه کنید.

blank

  1. اکنون دکمه ارسال را انتخاب کنید.
  2. اکنون ریلز شما نمایش داده میشود و باید روی آیکون دانلود ضربه بزنید.
  3. برای ذخیره ریلز در گالری میتوانید با انتخاب گزینه “Save to Gallery” ویدیو خود را سیو کنید و مجدد آن را به اشتراک بگذارید.

blank

وب سایت دانلود از اینستاگرام آنلاین Snapinsta.app

یکی دیگر از بهترین وب سایت های دانلود ویدیو اینستاگرام Snapinsta.app است که می تواند تقریباً تمام محتوای اشتراک گذاری شده در اینستاگرام را از صفحات عمومی دانلود کند. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این وب سایت پشتیبانی از استوری آن است. تنها با وارد کردن آدرس پست مورد علاقه خود می توانید لینک دانلود را دریافت کنید. همچنین یک برنامه اختصاصی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد.

blank

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا