شبکه های اجتماعی

دانلود بلاک شکن روبیکا فارسی | رفع بلاک روبیکا واقعی

روبیکا یک پیام رسان ایرانی است که سه میلیون کاربر دارد. افراد حاضر در این برنامه خدمات مختلفی از جمله امکان برقراری ارتباط با دوستان به روش های مختلف خواهند داشت. در این برنامه عموم می توانند از قسمت Robino به سرویس های مختلف دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

در برخی موارد کاربر طبق سیگنال های دریافتی به دلیل نقض قوانین و ایجاد مزاحمت برای افراد دیگر به طور موقت و دائم گزارش می شود و دیگر نمی تواند از خدمات روبیکا استفاده کند. راه رفع بلاک روبیک این است که می تواند از ربات پشتیبانی که در خود برنامه تعبیه شده است استفاده کند.

رفع بلاک روبیکا واقعی

در این فرآیند کاربر به آیدی SupportBot در روبیکا پیامی ارسال می کند و پس از صحبت با پشتیبانی مشکلش حل می شود. در این روش کاربر نام کاربری ربات را در کادر جستجو وارد می کند و گزینه اول یعنی پشتیبانی روبیکا را انتخاب می کند. تصویر زیر این را نشان می دهد.

پس از انتخاب ربات پشتیبان، ربات شروع به فعالیت نموده و یک پیام متنی مطابق تصویر زیر با عبارت “این بات چه کاری می تواند انجام دهد؟” به مخاطب نشان داده خواهد شد.

blank

در حالی که این روند ادامه دارد، کاربر پس از مشاهده پیام ربات، روی گزینه شروع کلیک می کند.  از کاربر خواسته شده که یکی از موارد را انتخاب نماید و فرد گزینه سوال دارم را مطابق تصویر زیر انتخاب می کند.

blank

سپس کاربر محدویدت خود را در دسته بندی مشخص شده انتخاب خواهد کرد و سپس بر روی آن ضربه می زند. تصویر زیر دسته بندی ها را نشان خواهد داد.

blank

پس از انتخاب دسته بندی کاربر در مرحله بعد بایستی به انتخاب گزینه سوال از پشتیبانی بپردازد که در تصویر زیر نشان داده شده است.

blank

سپس پنجره ای باز شده و از کاربر درخواست درج سوال خود را دارد. در این مرحله کاربر سوالات و توضیحات خود را به دقت وارد نموده و آن را ارسال خواهد کرد.

blank

کاربر پس از درج سوال و ازسال آن به پشتیبانی چنانچه بر روی دکمه بازگشت و سپس سوالات من کلیک نماید، وضعیت سوال خود را مشاهده خواهد کرد.

blank

کاربر با طی این روند امکان این را داشته که پس از مدتی رفع بلاک گردد. در این مراحل کاربر نیاز به اینترنت داشته و بایستی اتصال اینترنت به دستگاه خود را بررسی نمایند. روند بلاک شکن روبیکا از طریق دیگر هم امکان پذیر بوده که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

دانلود بلاک شکن روبیکا فارسی

روبیکا یک نرم افزار پیام رسان ایرانی است که با ارائه خدمات مختلف با هدف جذب افراد می باشد. این پیام رسان فعالیت خود را با تبلیغ اینترنت رایگان و همکاری با صدا و سیما آغاز کرد و سپس با جذب سه میلیون کاربر به فعالیت خود ادامه داد. با توجه به اینکه اینترنت در این برنامه کاملا رایگان نیست، حتی در برخی موارد مصرف اینترنت آن بیشتر از پیام رسان های خارجی است.

از جمله مشکلات روبیکا می توان به حذف نکردن اکانت که یکی از مشکلات مهم است و در مشکلات زیر می توان به مسدود شدن توسط روبیکا به دلایل نامعلوم اشاره کرد. گاهی اوقات یک کاربر به دلیل نقض قوانین از این برنامه محروم می شود و در برخی موارد بدون دلیل گزارش می شود. این مشکل باعث شده است که کاربر سعی کند بلاک روبیکا را که قبلا ذکر شد، برطرف کند. همچنین یکی از راه های حل بلاک روبیک دانلود بلاک شکن روبیک است که کاربر به فکر آن خواهد بود.

در واقع برنامه بلاک شکن روبیکا وجود ندارد و کاربران قادر به دانلود بلاک شکن روبیکا از برنامه مایکت و همچنین دانلود بلاک شکن روبیکا با لینک مستقیم نخواهند بود. تنها راه رفع بلاک روبیک از طریق ربات درون برنامه ای است که قبلا ذکر شد. کاربران با استفاده از ربات اشاره شده امکان رفع ریپورتی را به صورت احتمالی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا