شبکه های اجتماعی

دانلود برنامه چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند؟ این سوالی است که ممکن است شما را آزار دهد.

به خصوص اگر جزو کسانی هستید که از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنید. این نکات برای شما بسیار مهمتر خواهد بود. این سوال که چگونه بفهمیم چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند یکی از سوالات متداولی است که بسیاری از مردم می خواهند بدانند چگونه است. پس در این مطلب با کافه نیوز همراه باشید.

چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند؟

بهتر است سعی کنید قبل از استفاده از یک شبکه اجتماعی نحوه کار با آن را یاد بگیرید. در این صورت می توانید بیشتر از آن استفاده کنید.

چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند؟ این مشابه سوالاتی است که در بالا پرسیده شد. متاسفانه راهی برای شناسایی آن وجود ندارد. اینستاگرام از ابتدا ذخیره عکس پروفایل را مسدود کرده بود تا افراد نتوانند به عکس پروفایل یکدیگر دسترسی داشته باشند. اما متأسفانه این امکان با برنامه های مکمل وجود دارد و هنوز راهی برای کشف این موضوع از طریق خود اینستاگرام وجود ندارد.

دانلود برنامه چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند

برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند. در اینجا به اختصار به چند برنامه اشاره می کنیم. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها مختص چک کردن یکسری قسمت‌ها هستند.

۱) Who viewed my Instagram

یکی از راه‌های فهمیدن اینکه چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می‌کند می‌تواند استفاده از اپلیکیشن‌ها باشد. این برنامه به شما می گوید چه کسی پروفایل اینستاگرام شما را چک می کند و چه کسی اخیراً شما را لایک کرده است و ۵ نفر آخری که صفحه اینستاگرام شما را چک کرده اند را نشان می دهد.

نکته: به طور کلی بهتر است از برنامه های اضافی استفاده نکنید زیرا می توانند امنیت حساب شما را به خطر بیندازند.

این برنامه بسیار دانلود شده است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند. می توانید از برنامه Who viewed my Instagram برای سیستم عامل اندروید استفاده کنید.

از جمله ویژگی های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری ساده
  • اطلاعاتی در مورد کاربرانی که اخیراً با هم تعامل داشته اند، دریافت کنید
  • امکان مشاهده فعالیت های اینستاگرام شما
  • افرادی را که از نمایه شما بازدید کرده اند نشان دهید
  • دویست نفر آخری که صفحه اینستاگرام شما را دیده اند را نشان دهید.
  • این قابلیت را دارد که به افرادی که در چند روز گذشته شما را لایک کرده اند را نشان دهد.

۲) Follower Analyzer for Instagram – Follower Tracker

این برنامه به شما کمک می کند افرادی را که پروفایل شما را مشاهده کرده اند پیدا کنید و همچنین ببینید دقیقاً با چه کسانی دوست مشترک هستید. این موضوع نیز در لیست پیشنهادی اینستاگرام قرار دارد تا دوستان خود را بیابید و در صورت تمایل آنها را فالو کنید. اما در برنامه Follower Analyzer برای اینستاگرام دقیق تر است.

۳) اپلیکیشن Ig Analyzer: Follower Analysis

کاربران IOS می توانند از برنامه Ig Analyzer: Follower Analysis برای شناسایی فالوورها استفاده کنند و به نوعی به این سوال پاسخ دهند که چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند.

با استفاده از این برنامه می توانید گزارش هایی از استوری ها و پست های خود دریافت کنید. به محض بازدید از پست ها به شما اطلاع داده می شود که این ویژگی بسیار خوبی است.

این سوال که چه کسی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کند با این اپلیکیشن پاسخ داده می شود. با این برنامه افرادی را پیدا خواهید کرد که به صفحه شما علاقه مند هستند.

یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن این است که محیطی بسیار ساده و راحت دارد و به سرعت به سوالات شما پاسخ می دهد. بنابراین می توانید به راحتی این برنامه را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

سایت های چکر اینستاگرام

برنامه های بازدید یاب با نام کاربری و رمز عبور ما می توانند خطرناک باشند. همچنین، تبلیغات زیادی در برنامه ها وجود دارد که گاهی اوقات می توانند واقعا ما را آزار دهند. پیشنهاد بعدی استفاده از سایت های چکر اینستاگرام است. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید، بهتر است از تجربه افراد مختلف استفاده کنید.

شایان ذکر است که برخی از افراد نتایج خوبی از برنامه ها دارند. اما درصد بیشتری نیز نتایج بی فایده ای دریافت کردند. بنابراین، اگر حساب کاربری شما برای شما ارزشمند است، بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد این اپلیکیشن ها، تحقیق زیادی انجام دهید.

مسئله این است که این سایت ها اغلب برای خدمات خود پول می گیرند. همچنین بسیاری از آنها حتی پس از دریافت پول نیز به درستی کار نخواهند کرد. پس پولت رو هدر دادی پس بهتر است از راه های مطمئن تری که در بالا ذکر شد استفاده کنید.

نکته: به راحتی می توانید یک ویدیو ارسال کنید و بازدیدکنندگان آن را ببینید، پس یک ویدیو در اینستاگرام خود قرار دهید. از بخش نقد و بررسی، دریابید که چه کسی ویدیو را تماشا کرده است. (این بخش همه کسانی را که ویدیو را پخش کرده اند نشان می دهد.)

این روش نیز تا حدودی به شما کمک می کند. زیرا اکثر افرادی که ویدیوهای شما را تماشا می کنند بیشتر اوقات صفحه اینستاگرام شما را چک می کنند. اگر به محتوای مشابه علاقه دارید، ممکن است بخواهید شماره تماس افراد را از طریق اینستاگرام نیز پیدا کنید.

 

چه کسی پست های اینستاگرام ما را چک می کند؟

با روش های معرفی شده تا حدودی می توانیم متوجه شویم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند، اما هنوز راه های دقیق تری برای شناسایی افرادی که پست های اینستاگرام ما را چک می کنند وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله