اخبار تکنولوژی

دانلود برنامه هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده (آموزش ۰ تا ۱۰۰)

تغییر صدای خوانندگان هوش مصنوعی به یکی از متداول ترین سرگرمی های امروز در جهان تبدیل شده است. مانند سایر صنایع ، صنعت سرگرمی و تفریحی علیرغم هوش مصنوعی بسیار تغییر کرده است.

ساخت اهنگ با صدای دیگران با هوش مصنوعی

امروزه می توانید صدای خود را تغییر داده و آن را به شخصیت مورد علاقه خود تبدیل کنید. همچنین می توانید موسیقی مصنوعی را امتحان کرده و موسیقی را با صدای خواننده مورد علاقه خود تنظیم کنید. می توان گفت که شبیه سازی صدا با هوش مصنوعی یکی از هزاران فرصت است که این فناوری نوظهور دارد.

اگر به هوش مصنوعی و فن آوری های مرتبط علاقه دارید ، تا پایان این مقاله از کافه نیوز با ما همراه باشید.

سایت تغییر صدای خواننده

یکی از بهترین برنامه ها برای تغییر صدای هوش مصنوعی ، برنامه Voice.ai است. این برنامه قدرتمند با فیلترهای صوتی ساده به شما امکان می دهد صدای خود را به هر آنچه می خواهید تغییر دهید.

این برنامه صدای شما را با الگوریتم های مختلف و هوش مصنوعی ضبط می کند و پس از تغییر ، صدای دیگری می شود. به عنوان مثال ، صدای هوش مصنوعی می تواند صدای مرد را با صدای زن تغییر دهد یا با ایجاد تغییرات ، آن را به یک مشهور یا صدای حیوانات تبدیل کند.

صدای خوانندگان و سایر افراد در صنعت سرگرمی از برنامه های تلویزیونی ، بازی های ویدئویی ، فیلم ، تبلیغات ، تحقیق و آموزش ، امنیت و موارد دیگر استفاده می شود. وسوسه می شود پرداخت کند.

دانلود برنامه هوش مصنوعی تغییر صدای خواننده

نحوه تنظیم Voice.ai

در این بخش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک برنامه تغییر صوتی را راه اندازی کنیم -Audio به نام Voice.ai. این برنامه برای هر برنامه شخصی مانند بازی ها و نرم افزار ارتباطات رایگان است. بعد از چند مرحله ساده ، می توانید از این برنامه استفاده کنید:

ابتدا باید برنامه تغییر IP خود را روشن کنید.

سپس باید نصب کننده هوش مصنوعی صوتی را بارگیری کنید. می توانید برای هر دستگاه و سیستم عامل برای خود بارگیری کنید.

پس از نصب ، باید مراحل نصب را در پشت قاب بگذارید.

در این مرحله ، ما باید برای نصب درایور به نصب کننده دسترسی لازم را بدهیم.

حالا شما باید Voiceai.exe را باز کنید.

در این مرحله از شما می خواهید ایمیل و رمز عبور ارسال کنید. این گزینه برای ارسال کد تأیید است. پس از وارد کردن ایمیل ، باید کد ارسال شده را وارد کنید.

در این بخش باید یک حساب کاربری رایگان ثبت کنید یا با دانشگاه صوتی وارد حساب خود شوید.

اگر مراحل را به درستی انجام دهید ، اکنون می توانید از هوش مصنوعی صدای AI استفاده کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از این سایت رایگان اما محدود است. برای استفاده از این سایت بدون محدودیت باید یک حساب پرداخت شده داشته باشید. در این سایت پیشنهادات مختلفی وجود دارد که می توانید با پرداخت آن از آنها استفاده کنید.

همچنین می توانید با دعوت دوستان خود رتبه قابل توجهی کسب کنید. راه سوم استفاده از استفاده طولانی مدت از برنامه است. از مدت زمانی که در این برنامه هستید به شما امتیاز داده خواهد شد.

blank

برنامه تغییر صدای خواننده

 

چگونه می توانم از برنامه Voice.ai استفاده کنم

برای تغییر صدای خواننده هوش مصنوعی ، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. این برنامه دو مود Record Mode و Live Mode دارد. در حالت Record Mode شما می توانید صدای خود را به عنوان ورودی وارد کنید و پس از تغییر آن را دانلود کنید. همچنین می توانید صدایی که قبلاً داشته اید را در این بخش وارد کنید تا تغییراتی روی آن اعمال شود.
  2. شما می توانید نوع ورودی صدای خود را تعییر دهید و آن را به صورت میکروفون و دیگر موارد به برنامه وارد کنید.
  3. به کمک بخش تنظیمات شما می توانید حجم صدا، میزان نویز و موارد دیگر را دستکاری کنید.
  4. در این برنامه شما می توانید صدا و شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این شخصیت ها شامل سلبریتی ها، خواننده ها، شخصیت های کارتونی و دیگر موارد می شوند. البته شما می توانید صدای خودتان را نیز به عنوان یک شخصیت در این برنامه وارد کنید. پس از انتخاب شخصیت صدای ما با آن تنظیم می شود و سپس مقداری از اعتبار شما کم می شود.
  5. در حالت Live Mode شما می توانید به صورت زنده صدای خود را همزمان به شخصیت دیگری تبدیل کنید.
  6. شما می توانید صدای ساخته شده را در برنامه های مختلف استفاده کنید.

برنامه ساخت آهنگ با هوش مصنوعی

 

در ابتدای این مقاله ، ما با نحوه اعلام صدا توسط برنامه هوش مصنوعی و برنامه صدا آشنا بودیم. در زیر صدای خواننده را با هوش مصنوعی تغییر می دهیم.

برای ساختن یک خواننده با خوانندگان دیگر ، باید مراحل زیر را طی کنیم:

  • ابتدا وارد سایت create.musicfy.lol می شویم.
  • در این صفحه با دو گزینه Select Audio File و Start Recording مواجه می شویم.
  • در بخش Select Audio File آهنگ مورد نظر که می خواهید صدای خواننده آن را تغییر دهید وارد می کنید و صبر می کنید تا آهنگ آپلود شود.
  • پس از آپلود آهنگ شما باید از لیست کناری یعنی Select an Artist خواننده مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته این لیست در نسخه رایگان محدود است.
  • سپس باید روی گزینه ریمیکس کلیک کنید تا موزیک شما آماده شود.

اگر به دنبال ساختن یک آهنگ با کیفیت هستید ، باید اشتراک در چنین سایتهایی را خریداری کنید. با خرید اشتراک ، می توانید صدای خود را روی آهنگ قرار دهید. اگر می خواهید صدای صدای ناکافی را تغییر دهید ، باید صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و دوباره آهنگ را مخلوط کنید. برای جدا کردن صدا از این آهنگ می توانید از سایت X-minus.pro بازدید کنید.

blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا