رپورتاژ آگهی

خدمات طراحی وب سایت در تهران – پارس وب

مزایای طراحی سایت خوب برای کسب و کار چیست؟

چرا طراحی سایت مهم است؟ دلیل اینکه یک کسب و کار باید یک وب سایت مرتبط و زیبا ایجاد کند چیست؟ ابتدا برای درک اهمیت استفاده از خدمات طراحی سایت کافی است بدانید که در سال ۲۰۲۱، حجم کل فروش آنلاین در جهان ۸۷۱ میلیارد دلار (۱۶ برابر بودجه ایران در سال ۱۴۰۲) بوده است. بر اساس این داده‌ها، فروش اینترنتی در ایران تا سال آینده ۱۹.۷۳ درصد رشد خواهد داشت و به رقمی نزدیک به ۱۹.۲ میلیارد دلار خواهد رسید. این رقم تا سال ۲۰۲۷ به ۳۹٫۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود.بنابراین می توان از این طریق به اهمیت طراحی وب سایت و مزایای آن پی برد. در ادامه این اطلاعیه از سایت پارس وب همراه باشید.

خدمات طراحی سایت در تهران - پارس وب

اما مزایایی که می توانید با دریافت خدمات طراحی وب سایت زیبا و استاندارد داشته باشید چیست؟ یک طراحی سایت ساده، سئو پسند و چشم نواز می تواند چندین مزیت داشته باشد، از جمله:

ایجاد اولین بازخورد مثبت: خرید یک مقوله نسبتاً احساسی است. زیرا نتیجه گیری مخاطب در مورد کسب و کار و درک آن از محصول می تواند شانس سفارش محصول را افزایش دهد. بنابراین می توانید با طراحی زیبا و با در نظر گرفتن استانداردهای UX/UI سایت خود نرخ تبدیل یا CTR مشتریان را افزایش دهید.
ایجاد اعتماد: ایجاد سرنخ های مختلف برای مشتریان در فضاهای مختلف باعث ایجاد اعتماد در او می شود. از سوی دیگر، گرفتن مجوز برای کار در فضای مجازی نیز این اعتماد را افزایش می دهد. بنابراین می توانید با ۱ فلش ۲ علامت بزنید.
گسترش کاربر: استفاده از خدمات سئو در کنار طراحی وب سایت می تواند به شما در کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو کمک کند. بنابراین دسترسی مشتریان شما با ورود به سایت افزایش و افزایش می یابد. همچنین می توانید با آموزش سئو در سایت خود کار کنید و رتبه خوبی کسب کنید.

مزایای طراحی سایت خوب برای کسب و کار چیست؟

طراحی سایت چیست؟
در دنیای امروز، یک وب سایت یک پلت فرم جدایی ناپذیر برای هر کسب و کاری است که می خواهد به فروش آنلاین بپردازد. تخمین زده می شود که نزدیک به ۲۰۰ میلیون وب سایت فعال در سراسر جهان وجود دارد که اکثر آنها خدمات یا محصولاتی را به مشتریان ارائه می دهند.

خدمات طراحی وب سایت در تهران - پارس وب

خدمات طراحی سایت مهارتی برای ساخت و اجرای این نوع پلتفرم است که امروزه به دو صورت طراحی سایت اختصاصی (برنامه نویسی) و CMS قابل انجام است. همچنین وب سایت هایی هستند که از قالب های آماده به صورت رایگان یا با قیمتی مقرون به صرفه تر استفاده می کنند.

محبوب ترین مدل طراحی وب سایت در دنیای کنونی که می تواند نیاز اکثر صاحبان مشاغل را به خوبی برطرف کند، راه اندازی این نوع پلتفرم ها با سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. شما می توانید همین الان با کمک خدمات طراحی وب سایتی که ارائه می شود پلتفرم خود را راه اندازی کنید.

خدمات طراحی سایت فروشگاهی وردپرس چیست؟

بسیاری از کارفرمایان تصمیم به توسعه وب سایت فروشگاهی دارند، اما نمی دانند در این سری از خدمات چه خدماتی به آنها ارائه می شود. در این زمینه به نکات زیر توجه می کنیم:

طراحی UI/UX

شاید بارها این عبارت را شنیده باشید اما معنی آن را ندانید. طراحی تجربه کاربری (UX) و طراحی رابط کاربری (UI) دو سرویسی هستند که برای ایجاد جنبه های بصری و تعاملی سایت شما انجام می شوند. به عنوان مثال، طراح سعی می کند مکان مناسبی برای قرار دادن دکمه ها، تصاویر، ساختار یا قاب سیمی، اسکریپت ها و غیره پیدا کند. در بخش UX همچنین ظاهر سایت شما از نظر رنگ، چیدمان، فونت، طراحی گرافیکی در قسمت UI انجام می شود.

خدمات طراحی سایت - پارس وب

ماژول فروش را به سایت اضافه کنید

تیم برنامه نویسی با طراحی وب سایت سعی می کند ویژگی هایی را که مربوط به فروش کالا یا محصولات مجازی شما می باشد را در طراحی وب سایت اضافه کند. از جمله تعریف صفحات محصول، مشخصات، اتصال به درگاه پرداخت، امکان تعریف کد تخفیف و ….

اخذ مجوز فعالیت

این سری از خدمات اختیاری است و ممکن است بسته به ارائه دهنده طراحی وب سایت ارائه شود. هدف از اخذ مجوزهای کسب و کار مجموعه ای از علائم است که کاربر می تواند برای اطمینان از ثبت اطلاعات صاحب کسب و کار مشاهده کند. دریافت این مجوز می تواند به مصرف کننده اطمینان دهد که شما متعهد به رعایت قوانین فروش هستید و آنها می توانند از شما شکایت کنند.

افزایش سرعت سایت

معمولا این سرویس به صورت پیش فرض در خدمات طراحی سایت موجود است و می تواند بیانگر کیفیت طراحی سایت باشد.

مراحل طراحی سایت چیست؟

به طور کلی مراحل درخواست و دریافت خدمات توسعه وب سایت بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید متفاوت است. اما می توان آن را به ۳ بخش کلی تقسیم کرد که عبارتند از:

انتخاب طراحی: برخی از پلتفرم ها قالب های آماده ای را ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید.

اگر تصمیم قطعی برای ایجاد کانال فروش آنلاین برای کسب و کار خود دارید، پیشنهاد می کنیم پس از پرداخت هزینه راه اندازی این پلتفرم، ماهانه بودجه ای را برای مدیریت و کنترل سایت خود توسط متخصص سئو اختصاص دهید.

تفاوت طراحی وب سایت و خدمات سئو چیست؟

مشکلی که کمتر کسی در ارائه خدمات توسعه وب سایت به آن توجه می کند رعایت اصول سئو در هنگام ساخت آن است. اما طراحی سایت سئو به چه معناست؟ ابتدا باید بدانید که سئو به معنای بهینه سازی سایت از دیدگاه موتورهای جستجوگر و ربات های گوگل است. این ربات ها از HTML برای درک سایت و نوع محتوا، طرحواره ها و داده های ساختار یافته به همراه محتوای ارائه شده به صورت متنی استفاده می کنند. HTML یک زبان نشانه گذاری است که از برچسب ها برای تعریف ساختار یک وب سایت استفاده می کند.

منظور از طراحی سایت سئو  شده چیست؟

در طراحی سایت، برچسب گذاری دقیق هر بخش، محتوا، تصاویر، نوارهای کناری، ناوبری، نقشه سایت و … به غنی سازی طراحی وب سایت از نظر سئو کمک می کند. این به شما این امکان را می دهد که سایت را به صورت اصولی و بر اساس آنچه گوگل بهتر می فهمد طراحی کنید. تاثیر پرداختن به این نکته بعدا بر بهبود رتبه سایت شما مشخص خواهد شد. اما این تنها بخشی از سئو است. شما باید برخی از خدمات بهینه سازی سایت را در طراحی سایت قرار دهید که می توانند پتانسیل سئو خوبی داشته باشند. به عنوان مثال، کلمات کلیدی مهم در زمینه خود را از طریق کنسول جستجو یا ابزارهای دیگر پیدا کنید و در قسمت های مختلف سایت قرار دهید.

طراحی سایت پارس وب

اگر می خواهید با کنسول جستجو که مهمترین منبع آمار شما در سئو سایت و عیب یابی فنی است یا این صفحه آشنا شوید، می توانید از مدار زیر استفاده کنید:

ما دوره کامل آموزش کنسول جستجو را به شما معرفی می کنیم

از دیگر عناصر مهمی که در طراحی سئو سایت ها به آن توجه می شود می توان به سرعت سایت، موبایل دوستی، مقیاس پذیری، گزارش تگ های alt، استفاده از متادیتا و رعایت اصول طراحی UI/UX اشاره کرد.

طراحی سایت سئو به چه معناست؟

منظور از طراحی سایت ریسپانسیو و اهمیت آن چیست؟
طراحی ریسپانسیو بخشی جدایی ناپذیر از خدمات طراحی سایت سئو می باشد که به عنوان یک رویکرد یا ویژگی برای تطبیق طراحی سایت با ابعاد دستگاه شناخته می شود. در این نوع طراحی با توجه به رزولوشن دستگاه کاربر، توابع خاصی در کدهای HTML و CSS سایت اعمال می شود که باعث می شود ابعاد محتوا با فرمت مناسب به کاربر نمایش داده شود. به طور معمول، ریسپانسیو کردن سایت به ابعاد زیر تقسیم می شود:

نوع قالب

عرض صفحه

صفحه نمایش بزرگ (کامپیوتر – لپ تاپ)

بیش از ۱۰۲۴ پیکسل

صفحه نمایش متوسط ​​(کامپیوتر – لپ تاپ)

بین ۷۶۸-۱۰۲۳

تبلت

بین ۳۲۰-۷۶۷ پیکسل

متحرک

کمتر از ۷۶۷ پیکسل

لازم به ذکر است که گوگل از سال ۲۰۱۵ (۲۰۱۵) الگوریتم Mobilegeddon را برای بهبود رتبه سایت های موبایل فرندل معرفی کرد.

منظور از طراحی سایت ریسپانسیو و اهمیت آن چیست؟

تجربه کاربری یا (UX) و طراحی تجربه کاربری چیست؟

تمام تعاملاتی که کاربران با یک محصول یا خدمات دارند، تجربه کاربری نامیده می شود. طراحی UX شامل تمام عناصری است که کاربر می تواند با آنها تعامل داشته باشد. مهم ترین مزیت چنین چیزی فراهم کردن بستر یا تجربه ای آسان، لذت بخش، مرتبط و موثر برای مخاطب است. در فرآیند طراحی UX، شما باید این کار را بر اساس درک اهداف کسب و کار، نیازهای مخاطبان و ارائه بهترین خدمات انجام دهید. در این فرآیند تسلط صحیح بر روانشناسی کاربر در کنار استفاده از ترفندهای دیگر می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای مخاطب رقم بزند.

مهم ترین هدف طراحان UX این است که محصولات، خدمات و فناوری ها را در دسترس کاربران قرار دهند. در واقع، آنها تفکر طراحی را برای برآوردن نیازهای کاربر با امکان سنجی فنی و تجاری یکپارچه می کنند. اگر بخواهیم در این زمینه مثال هایی بزنیم، می توان گفت:

از نظرات برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.
تحقیق از مخاطبان برای توصیف سلیقه آنها هنگام انتخاب محصولی که ارائه می دهید.
یک ویژگی جستجو که به کاربر اجازه می دهد محتوای سایت شما را جستجو کند.
افزودن عکس و فیلم به صفحات محصول نمونه بسیار مهمی در طراحی سایت فروشگاهی است.

تجربه کاربری یا (UX) و طراحی تجربه کاربری چیست؟

رابط کاربری یا (UI) و طراحی رابط کاربری چیست؟

همراه با UX، همیشه یک جنبه بصری وجود دارد که آن را UI می نامیم. اگرچه این دو مفهوم در هم تنیده شده اند، اما معیارها و عناصر منحصر به فردی دارند که در تصویر زیر قابل مشاهده است. برای ra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا