رپورتاژ آگهی

هایک ویژن هوشمند ترین دوربین خود را معرفی کرد

هایک ویژن، تولید کننده و تامین کننده مشهور تجهیزات امنیتی می‌باشد که محصولاتی ایده‌آل با عملکرد بالا و در عین حال با قیمتی مناسب ارائه می‎دهد. همچنین محصولات این برند جز محدود محصولاتی می‌باشد که اکثر امکاناتش در ایران عملکرد کاملی دارند و شما می توانید از فناوری های هوش مصنوعی بکار رفته در این محصولات استفاده کنید.

اخیرا هایک ویژن دوربین جدید ۴ مگاپیکسلی IR PTZ خود را معرفی کرده‌است. از فناوری های جدیدی که در این دوربین بکار رفته‌است می‌توان به DarkFighter و Smart Tracking اشاره کرد. در ادامه به بررسی جزئی و کاربرد هرکدام از این فناوری‌ها می‌پردازیم. برای خواندن اخبار سایر برند های تجهیزات امنیتی با هوش مصنوعی می توانید به صفحه اصلی وبسایت دوربین مارکت مراجعه کنید.

هایک ویژن

بررسی جدیدترین دوربین با هوش مصنوعی هایک ویژن

این دوربین در سخت ترین شرایط تصویری باکیفیت بسیار بالا ضبط می‌کند. همچنین دوربین مداربسته هایک ویژن امکان ردیابی خودکار در شرایط خاصی که توسط کاربر تنظیم شده است را دارد و در نتیجه همانطور که گفته شد، در شرایط نوری چالش برانگیز نیز تصاویر را با کیفیت خوبی ثبت می کند. ردیابی هوشمند این دوربین قادر است تا در زمانی که خطری توسط انسان‌ها یا خودرویی در منطقه مورد نظر، احساس کند اعلان های ضروری را به کاربر ارسال کند. همچنین هوش مصنوعی بکار رفته در این دوربین باعث شده است تا احتمال ارسال اعلان های هشدار اشتباه و غیرضروری به حداقل برسد.

جان شیائو، معاون بازاریابی هایک ویژن در توصیف نسل جدید دوربین های این برند می‌گوید: “دوربین جدید هایک ویژن با روشنایی بی‌نظیر تصویر، شفافیت بالای تصویر، حفظ کیفیت و نور تصویر حتی در شرایط نوری بسیار کم با ردیابی پیشرفته و آلارم های دقیق طراحی شده است. با مشاهده‌ی تصاویر ضبط شده‌ی این دوربین‌ها متوجه می شوید که منطقه تحت نظارت دوربین به صورت ۲۴ ساعته امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.”

فناوری های هوش مصنوعی بکار رفته در دوربین هایک ویژن

ویژگی های پیشرفته بکار رفته در دوربین ۴ مگاپیکسلی IR PTZ این اجازه را به دوربین می دهد تا عملکرد فوق العاده ای را حتی در شرایط نوری بسیار کم ارائه دهد. این دوربین با داشتن سنسور و دیافراگم بزرگ‌تر و فناوری مجهز به DarkFighter تصاویر را با جزئیات کامل ثبت می کند. همچنین این محصول دارای زوم اپتیکال ۲۵x می‌باشد که امکان مشاهده دقیق سوژه ها را به خصوص در مناطق باز و وسیع فراهم می‌کند. این ویژگی به خصوص برای نظارت مکان هایی مانند پارک ها ایده آل می‌باشد.

فناوری های هوش مصنوعی بکار رفته در دوربین هایک ویژن

لنز DarkFighter جزئیات مهم صحنه منطقه مورد نظر را برجسته‌تر می‌کند تا برای کاربر مشخص‌تر باشند. شکل این نوع لنز غیرکروی می‌باشد و در نتیجه انحراف تصویر را نسبت به دوربین های با لنز معمولی کاهش می‌دهد. همچنین غیر کروی بودن لنز باعث می ‌شود تا عبور نور بهبود یابد و در نتیجه روشنایی تصویر ضبط شده در طول شب نیز افزایش یابد. درواقع این فناوری برای بهبود قابلیت دید در شب دوربین می‌باشد.

بر اساس قابلیت Deep Learning ، دوربین قادر است تا ردیابی سوژه ها را به صورت هوشمند انجام دهد. این قابلیت زمانی که هدفی (انسان یا خودرو) تشخیص داده شود، فعال ‌خواهد شد. درواقع دوربینی که دارای قابلیت Deep Learning می‌باشد یک دوربین با هوش مصنوعی محسوب می شود؛ چرا که قدرت تشخیص انسان ها، وسایل نقلیه و موارد دیگر را دارد.

با درک چنین جزئیاتی توسط دوربین، قابلیت تصمیم گیری برای ارسال اعلان هشدار نیز برای دوربین امکان پذیر می شود. همچنین دوربین با قابلیت تشخیص حرکات سوژه ها قادر است تا حرکات غیرضروری سایر اجسام مانند حرکت برگ درختان یا حرکت گربه را تشخیص دهد و از ارسال اعلان هشدار غیرضروری پرهیز کند.

سخن نهایی دوربین مارکت

همانطور که در ابتدا به این موضوع اشاره کردیم، هایک ویژن یکی از برند های محبوب تجهیزات امنیتی در کشور ایران و سراسر جهان می باشد. محصولات هایک ویژن هم رده با برند های بزرگی مانند داهوا قرار دارد با این تفاوت که شما با قیمت مناسب تری می توانید دوربین های مدار بسته هوشمند را تهیه کنید.

برای تهیه‌ی تجهیزات امنیتی اورجینال هایک ویژن می توانید به فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین مارکت فروشگاه دوربین مداربسته آنلاین می باشد که با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه‌ی فروش تجهیزات امنیتی آماده است تا مشاوره و محصولات اورجینال انواع برند های سازنده تجهیزات امنیتی را به شما ارائه دهد. برای تماس با دوربین مارکت به آدرس doorbinmarket.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا