اخبار تکنولوژی

خالی کردن حافظه آیفون Offload Unused Apps در iOS 11

پاک کردن حافظه آیفون بارگیری برنامه های استفاده نشده در iOS 11

در iOS 11 قابلیت بسیار جالبی به نام Offload Unused Apps ارائه شده است که از طریق آن مدیریت حافظه داخلی دستگاه فوق العاده خوب می شود. این ویژگی می تواند فضای ذخیره سازی دستگاه را افزایش دهد. هدف از این مقاله یادگیری نحوه آزادسازی حافظه آیفون با بارگذاری برنامه های استفاده نشده در iOS 11 است.

در iOS 11 قابلیتی به نام Download Unused Apps ارائه شده است که از طریق آن حافظه ذخیره سازی دستگاه به صورت کاربردی تری بهینه می شود. به عبارتی این عملکرد به نوعی منجر به خالی شدن حافظه آیفون و افزایش فضای ذخیره سازی اطلاعات در آن می شود. اما دانلود برنامه های استفاده نشده چگونه کار می کند؟

این ویژگی باعث می شود اپلیکیشن های غیرضروری که کاربر زیاد استفاده نمی کند از حافظه دستگاه حذف شوند اما اطلاعات و داده های آن اپلیکیشن ها باقی بماند. بنابراین اگر در آینده نیاز به استفاده از این اپلیکیشن ها داشته باشید، اطلاعات آن ها در دسترس خواهد بود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره اپلیکیشن را دانلود کرده و در حافظه گوشی نصب کنید. اما چگونه می توان Offload برنامه های استفاده نشده را در iOS 11 فعال کرد؟ قابلیت تخلیه برنامه های بلااستفاده در iOS 11 به دو صورت قابل استفاده است.

در روش اول آیفون شما به صورت خودکار اپلیکیشن های غیرضروری را شناسایی کرده و آن ها را حذف می کند اما در روش دوم می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. ادامه این مقاله با هدف یادگیری نحوه آزادسازی حافظه آیفون با بارگذاری برنامه های بلااستفاده در iOS 11 است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های توضیح داده شده، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی بخواهید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

فعال کردن حالت خودکار تخلیه برنامه های بلااستفاده و خالی کردن حافظه آیفون

طبق دستورالعمل ها، با فعال کردن قابلیت Offload Unused Apps به این روش، دستگاه به طور خودکار برنامه های غیر ضروری را شناسایی کرده و آنها را حذف می کند، اما تمام داده ها و اطلاعات مربوط به برنامه یا بازی در حافظه گوشی باقی می ماند.پس اگر این را دوباره نصب کنید. برنامه روی دستگاه در آینده، هیچ دستاوردی را از دست نخواهید داد. برای فعال کردن حالت خودکار عملکرد برای دانلود برنامه های بدون استفاده، به سادگی موارد زیر را انجام دهید:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه General را انتخاب کنید.

گزینه ذخیره سازی آیفون را انتخاب کنید.

گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.

گزینه Download unused apps را فعال کنید.

بنابراین به این ترتیب قابلیت حذف خودکار اپلیکیشن های غیر ضروری از حافظه آیفون فعال می شود و به این ترتیب تخلیه حافظه آیفون به نحو بهتری انجام می شود.

استفاده از حالت دستی دانلود برنامه های استفاده نشده و پاک کردن حافظه آیفون

اما اگر نمی‌خواهید دستگاه iOS شما به‌طور خودکار برنامه‌ها را حذف کند و با تکیه بر قابلیت دانلود اپلیکیشن‌های بلااستفاده، حافظه آیفون یا آی‌پد را خالی کند، می‌توانید به صورت دستی از این ویژگی استفاده کنید. برای انجام این کار، به سادگی موارد زیر را انجام دهید:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه General را انتخاب کنید.

روی گزینه ذخیره سازی آیفون ضربه بزنید.

لیستی از برنامه ها و بازی های نصب شده در دستگاه شما در پایین صفحه ظاهر می شود. هر یک از مواردی را که می خواهید حذف کنید با استفاده از ویژگی دانلود برنامه های استفاده نشده انتخاب کنید و داده های آن را ذخیره کنید.

با زدن گزینه Download Apps می توانید قابلیت مذکور را برای آن اپلیکیشن فعال کنید.

اگر بعد از مدتی می‌خواهید برنامه‌ای را که از طریق قابلیت حذف برنامه حذف شده است دوباره نصب کنید، کافی است دوباره مسیر بالا را طی کنید و این بار روی گزینه Reinstall App ضربه بزنید تا به شما آموزش داده شود که آن برنامه را دوباره نصب کنید. در این شرایط می توانید بدون از دست دادن اطلاعات خود، بازی را با دستاوردهای قبلی دوباره انجام دهید.

نتیجه

بر اساس مشاهدات، هدف این مقاله یادگیری نحوه آزادسازی حافظه آیفون با تخلیه برنامه های بلااستفاده در iOS 11 است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و راهنمایی های دقیق تری را از آنها بخواهید. .

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا