اخبار تکنولوژی

حذف تمام مخاطبین آیفون (۳ روش)

چگونه تمام مخاطبین را در آیفون حذف کنیم

اگر به دنبال راه هایی برای حذف تمام مخاطبین آیفون خود به ساده ترین شکل ممکن هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله با ۳ روش موثر برای حذف یا پاک کردن تمام مخاطبین در آیفون آشنا می شویم.

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها برای حذف فوری تمام مخاطبین آیفون خود استفاده کنید. در میان این راه ها، چند نمونه از آنها بسیار کاربردی تر و ساده تر از راه های دیگر در نظر گرفته می شوند. از این رو لازم دیدیم در مقاله ای ویژه شما را با این موارد آشنا کنیم.

در این مقاله تصمیم داریم ۳ روش موثر برای حذف یا حذف تمام مخاطبین آیفون را بیاموزیم.

روش اول: استفاده از برنامه iTools یا آیت الله ها

نرم افزار iTools ابزاری است که این روزها افراد زیادی جایگزین iTunes شده اند. این نرم افزار تقریبا تمامی ویژگی های iTunes را به ساده ترین شکل ممکن نشان می دهد. اگر قبلاً در مقاله “آموزش کار با iTools” نرم افزار را به خاطر دارید؛ جایگزین بسیار خوبی برای iTunes» به طور جامع در مورد نرم افزار iTools و قابلیت های آن صحبت کردیم. یکی از قابلیت های این برنامه مربوط به قابلیت حذف تمامی مخاطبین آیفون است!

برای حذف یا حذف کامل مخاطبین آیفون خود از طریق این برنامه، باید به تب اطلاعات و تب Contacts مراجعه کنید. در این شرایط تمام مخاطبین آیفون شما ظاهر می شوند. برای حذف آنها کافی است روی تیک کنار آنها کلیک کنید و از منوی بالای صفحه روی گزینه Delete کلیک کنید. بنابراین استفاده از نرم افزار AiTools یکی از بهترین راه ها برای حذف تمام مخاطبین در آیفون است.

روش دوم: استفاده از سایت iCloud (iCloud)

روش بعدی که می توانید برای حذف یا حذف تمام مخاطبین آیفون خود استفاده کنید، رفتن به وب سایت iCloud از طریق مرورگر رایانه شما است. برای انجام این کار، باید این مراحل را دنبال کنید:

  • صفحه ورود به سیستم e-cloud را ببینید.
  • مشخصات حساب خود را وارد کنید و وارد شوید.
  • روی گزینه Contacts کلیک کنید. آیکون این گزینه دقیقاً مشابه نماد تب تماس در آیفون شما است.
  • هنگامی که لیست مخاطبین روی دستگاه نمایش داده می شود، میانبر صفحه کلید Ctrl+Alt را فشار دهید تا بلافاصله همه مخاطبین انتخاب شوند.
  • روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Delete را انتخاب کنید.

بنابراین با استفاده از وب سایت iCloud و انجام مراحل بالا، قادر خواهید بود تمامی مخاطبین آیفون خود را حذف کنید.

روش سوم: استفاده از برنامه برنامه گروه ها

روش کارآمد دیگری که به وسیله آن می توانید مخاطبین آیفون خود را به یکباره حذف کنید مربوط به استفاده از اپلیکیشن موبایل Groups است. استفاده از این نرم افزار یکی از رایج ترین روش های مدیریت مخاطبین و حذف تمامی آنها در سیستم عامل iOS است. برای حذف تمام مخاطبین آیفون با استفاده از این نرم افزار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن Groups را دانلود کرده و روی آیفون خود نصب کنید.
  • برنامه Groups را اجرا کنید و به آن اجازه دسترسی به لیست مخاطبین خود را بدهید.
  • گزینه All Contacts را انتخاب کنید.
  • روی علامت کنار نام هر مخاطبی که می‌خواهید از آیفون خود حذف کنید کلیک کنید. اگر می خواهید تمام مخاطبین آیفون خود را حذف کنید، از بالای نرم افزار گزینه Select All را انتخاب کنید تا همه مخاطبین انتخاب شوند.
  • گزینه Select Action را از بالای صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Delete Contacts را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپی که ظاهر می شود، گزینه Remove from My iPhone را انتخاب کنید.

بنابراین استفاده از اپلیکیشن Groups یکی از کامل ترین راه ها برای حذف یا پاک کردن تمام مخاطبین آیفون است. راه های دیگری برای انجام این کار وجود دارد، اما از توضیح همه آنها صرف نظر می کنیم.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله ۳ روش حذف یا حذف تمامی مخاطبین در آیفون را به شما آموزش داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا