اخبار تکنولوژی

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند زنگ بزنیم نی نی سایت

چگونه به کسانی که بلاکمان کرده اند زنگ بزنیم نی نی سایت

چگونه با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید

در تلفن همراه آیفون اپل، گزینه ای برای کاربران وجود دارد که به سادگی تماس با شماره های خاصی را مسدود کنند. اما آیا راهی وجود دارد که بتوانیم آیفون یک نفر را قفل کنیم و تماس برقرار کنیم؟ در این مقاله نحوه تماس با فردی که شما را بلاک کرده است را به شما آموزش می دهیم.

اپل در سال ۲۰۱۳ با معرفی سیستم عامل iOS 7 قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران آیفون قرار داد. به عبارت دیگر، کاربران آیفون اپل می توانند شماره های مورد نظر را با دستگاه های خود مسدود کنند. در این شرایط وقتی فرد مسدود شده پس از شنیدن صدای بوق با آنها تماس می گیرد، مستقیماً به صندوق پست صوتی منتقل می شود و به این ترتیب نمی تواند با فرد مورد نظر ارتباط برقرار کند. اما آیا راهی برای دور زدن این ویژگی وجود دارد؟ به عبارت دیگر، آیا راهی وجود دارد که بتوانید با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید؟

اما یک راه عملی برای کاربران وجود دارد. این روش مربوط به استفاده از قابلیت پنهان کردن شناسه تماس گیرنده است. شما به راحتی می توانید از نمایش شماره تماس در آیفون خود هنگام برقراری تماس جلوگیری کنید. در این شرایط، دستگاه مورد نظر که شماره شما را مسدود کرده است، متوجه نخواهد شد که تماس از شماره ای است که در لیست مسدود شده است. بنابراین تلفن مخاطب مورد نظر شما شروع به زنگ زدن می کند و به این ترتیب احتمالاً به تماس شما پاسخ می دهد. اما چگونه می توانید شماره تماس خود را در آیفون خود غیرفعال کنید؟

در این مقاله نحوه تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است را یاد خواهیم گرفت. برای این منظور نحوه مخفی کردن Caller ID یا شماره تماس را در آیفون اپل به شما آموزش می دهیم. اکیداً به شما توصیه می کنیم که از این ترفند برای آزار دادن افراد استفاده نکنید زیرا غیرقانونی است و می تواند شما را به دردسر بیاندازد. سعی کنید تنها زمانی از این ویژگی استفاده کنید که نیاز به اتصال به آیفونی دارید که شما را مسدود کرده است.

نحوه تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است (آیفون و اندروید)

همانطور که قبلا ذکر شد، برای تماس با آیفونی که شما را بلاک کرده است، باید شماره تماس خود را مخفی کنید. اما چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟ برای مخفی کردن شماره تماس یا شناسه تماس گیرنده در Apple iPhone، موارد زیر را انجام دهید:

با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید

ابتدا به تب تنظیمات آیفون خود بروید.

به تب تلفن مراجعه کنید.

حالا گزینه Show My Caller ID را انتخاب کنید و نوار لغزنده کنار این گزینه را غیرفعال کنید.

با گذراندن مراحل فوق نمایش Caller ID یا شماره تماس شما در هنگام تماس با مخاطبین مختلف غیرفعال می شود. اکنون می توانید با شخص مورد نظر که شماره شما را در آیفون شما مسدود کرده است تماس بگیرید. در این شرایط او تماسی به شرح زیر دریافت می کند که شماره یا شناسه تماس گیرنده آن مشخص نیست.

با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید

باید امیدوار باشید که تماس گیرنده به شما پاسخ دهد. این شخص می تواند پس از مشاهده تماسی که شناسه تماس گیرنده ندارد از پاسخ دادن به تماس خودداری کند. بنابراین این مرحله از کار به شانس شما و واکنش مخاطبانتان بستگی دارد. اما چگونه می توانیم شناسه تماس گیرنده یا شماره تماس خود را در دستگاه های اندرویدی مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن شماره تماس یا شناسه تماس گیرنده در دستگاه های اندرویدی، می توانید از تب تنظیمات دستگاه استفاده کنید. البته استفاده از این روش در اکثر موارد با محدودیت هایی از سوی اپراتور مواجه خواهد شد اما بد نیست در قدم اول شانس خود را امتحان کنید. برای انجام این کار در دستگاه اندرویدی خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

با آیفونی که شما را بلاک کرده است تماس بگیرید

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه Call را انتخاب کنید.

گزینه Advanced Settings را انتخاب کنید.

اکنون گزینه Caller ID را به حالت پنهان منتقل کنید.

در صورت عدم امکان مخفی کردن شماره تماس خود از این طریق می توانید از روش های دیگری مانند نصب و استفاده از برنامه های خاص اندروید نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

داشتن حالت Do Not Disturb در آیفون می تواند گیج کننده باشد

آیفون اپل دارای قابلیتی به نام مزاحم نشوید. این ویژگی یا حالت زمانی فعال می شود که فرد مایل به ایجاد مزاحمت و دریافت تماس ها و پیام ها نباشد. زمانی که این حالت در آیفون فعال است و شما با آن تماس می گیرید، زمانی که آیفون مورد نظر شماره تماس شما را مسدود کرده باشد، اتفاقی مشابه خواهد افتاد! در هر دو حالت ذکر شده، صدای زنگ را می شنوید و سپس به صندوق پست صوتی خود منتقل می شوید. بنابراین این احتمال وجود دارد که فعال کردن حالت Do Not Disturb در آیفون منجر به سردرگمی شما شود و تصور کنید مخاطب مورد نظر شما را مسدود کرده است.

توصیه می کنیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشید و هیچ گونه تعصب و قضاوتی در این مورد نداشته باشید. بهتر است چندین بار متوالی و در بازه های زمانی مختلف با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید. بدون شک اگر قابلیت Do Not Disturb در آیفون او فعال باشد، پس از چند ساعت دستگاه را از این حالت خارج می کند و شما می توانید با او تماس بگیرید.

نتیجه

در این مقاله همانطور که مشاهده کردید نحوه فراخوانی آیفون مسدود شده را یاد گرفتیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از مراحل و بخش های شرح داده شده، می توانید با تلفن های ذکر شده با کارشناسان تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله