اخبار تکنولوژی

تقاضای بالا برای آیفون ۱۵ پرو مکس، تاریخ تحویل این گوشی را به تعویق انداخت

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور، می گوید که آیفون ۱۵ پرو مکس در همان دوره با استقبال بهتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس مواجه شد.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو اپل هفته گذشته سری آیفون ۱۵ را معرفی کرد و حالا «Ming-Chi Kuo» تحلیلگر معروف مشکلات این شرکت در یادداشتی اعلام کرد که استقبال از آیفون ۱۵ پرو مکس بسیار خوب و در واقع بهتر از آیفون ۱۴ پرو در همان بازه زمانی. مکس بود. عرضه این دستگاه هم اکنون با تاخیر طولانی در سفارشات جدید همراه است.

مینگ چی کو در پستی در وب سایت Medium گفت که تقاضا برای آیفون ۱۵ پرو مکس در همان دوره از آیفون ۱۴ پرو مکس بیشتر شده است. با این حال، آیفون ۱۵ پرو فروش چندانی نداشت و عملکرد ضعیفی نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس داشت. به نظر می رسد که مشتریان امسال مدل Pro Max را ترجیح می دهند.

آیفون ۱۵ پرو مکس مدل محبوب امسال است

تقاضای بالا برای آیفون 15 پرو مکس، تاریخ تحویل این گوشی را به تعویق انداخت

آیفون ۱۵ پرو مکس امسال از یک لنز تله فوتو کاملاً جدید با زوم اپتیکال ۵ برابر استفاده می کند. در حالی که با آیفون ۱۵ پرو، این افزایش حداکثر ۳ برابر است. مدل Pro Max در ایالات متحده از ۱۱۹۹ دلار شروع می شود و برخلاف سایر مدل ها، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در پیکربندی پایه دارد.

کو در این یادداشت مجددا تاکید می کند که آیفون ۱۵ پرو مکس کمی دیرتر از سایر اعضای خانواده خود وارد فاز تولید انبوه شد و همین مشکل به تاخیر در تاریخ عرضه این مدل دامن زد. در حال حاضر، برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مکس تا ماه نوامبر در دسترس علاقه‌مندان در آمریکا قرار نخواهند گرفت.

این تحلیلگر همچنین می گوید که چالش های تولید مدل پرو مکس همچنان ادامه دارد و نسبت به سایر مدل های خانواده گوشی های پرچمدار جدید اپل شدیدتر است.

مینگ چی کو می گوید تقاضا برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس تقریباً با تقاضای سال گذشته برای آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس در بازه زمانی مشابه برابری می کند. هر چهار مدل این خانواده جمعه این هفته رسما به اولین خریداران خود می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا