اخبار تکنولوژی

تصمیم سرنوشت‌ساز سامسونگ= بینگ جای گوگل را می‌گیرد؟

به گزارش زومیت، سامسونگ نگران است که استفاده از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض برای محصولاتش بر روابط این شرکت با غول جستجوی اینترنتی تأثیر منفی بگذارد.

بینگ جای گوگل را می‌گیرد؟

گوگل مدت هاست که موتور جستجوی پیش فرض محصولات این برند کره ای از جمله سری گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی بوده و مبالغ قابل توجهی به سامسونگ پرداخت می کند. البته ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ احتمالاً قصد دارد از Bing به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولات خود استفاده کند. وضعیتی که احتمالاً به نفع گوگل نبود.

 

اکنون طبق گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ تصمیم گرفته است تا جایگزین بینگ با گوگل را متوقف کند.

تصمیم سرنوشت‌ساز سامسونگ

ظاهراً غول فناوری کره جنوبی در ابتدا تصمیم گرفت از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض محصولات خود استفاده کند. اکنون، به نظر می رسد این شرکت فکر می کند که چنین تصمیمی وضعیت موجود را تغییر چندانی نخواهد داد، زیرا اکثر کاربران سامسونگ مرورگرهای دیگری مانند کروم را به مرورگر پیش فرض دستگاه های گلکسی ترجیح می دهند.
منابع وال استریت ژورنال گفتند که سامسونگ به دلیل نگرانی در مورد تأثیرات استفاده از بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض گوشی‌های هوشمندش بر رابطه‌اش با گوگل، از آن خارج شد.

 

البته سامسونگ به طور کلی از استفاده از بینگ منصرف نشده است، بنابراین به احتمال زیاد این شرکت در آینده این مشکل را دوباره بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا