اخبار تکنولوژی

تصحیح راحت‌تر اشتباهات تایپی (ترفندی به کمک google)

تصحیح اشتباهات تایپی راحت تر

مانند بسیاری از ویژگی های طراحی شده توسط گوگل، صفحه کلید مجازی گوگل هنوز برای بسیاری از کاربران ناآشنا است. این ویژگی می‌تواند با تصحیح غلط‌های املایی در هنگام تایپ، کار را برای کاربران آسان‌تر کند. با ما بمان.

استفاده از صفحه‌کلید مجازی موبایل‌های هوشمند برای وارد کردن متون همیشه باعث ایجاد خطاهای تایپی شده و در نتیجه دشواری‌های تصحیح آن، به یکی از مشکلات تایپ تبدیل شده است. زمانی که کاربر هنگام وارد کردن متن از طریق صفحه کلید مجازی متوجه اشتباه املایی می شود و قصد تصحیح آن را دارد، لازم است محل اشتباه را دقیقاً با انگشت لمس کند. این شیر اصلاحی برای افرادی که انگشتان پهن دارند از نظر آناتومیک دشوار خواهد بود. خوشبختانه، ترفندی وجود دارد که می‌تواند مشکل مربوطه را سریع‌تر و آسان‌تر برطرف کند.

صفحه‌کلید گوگل همان ویژگی راحت و منحصربه‌فردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با حرکت دادن مکان‌نمای ورودی با فشار دادن کلید فاصله، به راحتی به کلمه‌ای که اشتباه تایپ شده است بروند. این ویژگی نگرانی از انتخاب محل دقیق کلمه در متن را با ضربه زدن با انگشت به طور کامل از بین می برد. البته بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاعی ندارند و به تایپ سخت ادامه می دهند. پیشنهاد می کنیم این ترفند را امتحان کنید تا تجربه تایپ آسان و سریعی داشته باشید.

اگر تصمیم به استفاده از این ترفند دارید، ابتدا باید صفحه کلید مجازی را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. خوشبختانه این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است و می توان آن را از فروشگاه گوگل پلی با نام کیبورد گوگل و همچنین از اپ استور در دستگاه های iOS با نام ویژه کیبورد Gboard دانلود کرد. دو لینک انتهای مقاله نیز به شما کمک می کند تا نسخه مناسب سیستم عامل گوشی هوشمند خود را دانلود کنید.

نحوه تنظیم صفحه کلید مجازی گوگل به عنوان صفحه کلید پیش فرض در دستگاه های اندروید و iOS

پس از دانلود و نصب نسخه مناسب کیبورد مجازی، باید صفحه کلید پیش فرض گوشی خود را وارد کنید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • بخش تنظیمات گوشی را باز کنید
  • زبان و ورودی یا زبان و صفحه کلید را انتخاب کنید. البته گاهی ممکن است این گزینه با نام ها یا روش های مختلفی در برخی از دستگاه های هوشمند ظاهر شود. بنابراین در صورت وجود تفاوت در این گزینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید
  • گزینه Current Keyboard را انتخاب کرده و پس از انتخاب گزینه Choose Keyboard، از لیست موجود گزینه Google Keyboard را انتخاب کنید.

مراحل فوق مخصوص نصب کیبورد در گوشی های هوشمند اندرویدی است. در زیر مراحل لازم برای نصب کیبورد در گوشی های هوشمند iOS را توضیح خواهیم داد:

  • وارد تنظیمات آیفون خود شوید
  • پس از انتخاب گزینه General بر روی گزینه Keyboard ضربه بزنید
  • پس از انتخاب گزینه Keyboards بر روی گزینه Edit ضربه بزنید
  • هنگامی که نام صفحه کلید Gboard را مشاهده کردید، با انگشت خود روی این گزینه ضربه بزنید و آن را به بالای لیست موجود بکشید.
  • در نهایت گزینه Done را انتخاب کنید تا این انتخاب نهایی شود.

استفاده از ویژگی منحصر به فرد صفحه کلید مجازی گوگل در دستگاه

استفاده از این ویژگی برجسته آسان است و فقط باید به برگه ارائه دهنده نوع متن مراجعه کنید. حالا بعد از اینکه تایپ کردید و کلمه اشتباهی را پیدا کردید، فقط باید با فشار دادن کلید فاصله یا فاصله روی صفحه کلید مجازی به سمت چپ یا راست به محل دقیق کلمه بروید و آن را تصحیح کنید. برخلاف روال معمول فشار دادن محل دقیق کلمه اشتباه با انگشت، این ویژگی کار ساده ای است و با فشار دادن کلید فاصله نشانگر ورودی را به محل دقیق کلمه هدایت می کند. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهامی در حین انجام این مراحل می توانید از طریق راه های ارتباطی ارائه شده با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و از راهنمایی دقیق آنها بهره مند شوید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا