اخبار تکنولوژی

تبدیل گوشی اندروید به دوربین مداربسته

تبدیل گوشی اندروید به دوربین مداربسته

آموزش تبدیل گوشی خود به دوربین نظارت تصویری و امنیتی

شما این شرایط را دارید که با کمک راه های خصوصی، موبایل اندرویدی قدیمی یا حتی مدرن خود را به دوربین امنیتی محل کار، منزل و… تبدیل کنید. برای این کار باید چند کار ساده را انجام دهید. در مقاله زیر تصمیم گرفتیم نحوه تبدیل گوشی موبایل به دوربین امنیتی را توضیح دهیم.

همزمان با توسعه سیستم عامل اندروید، عملکردهای آن در هر زمینه ای گسترش یافته است. یکی از این حوزه ها مربوط به امنیت است. بسیاری از مردم یک تلفن همراه دوم دارند که قدیمی تر از تلفن همراه اصلی است و به عنوان وسیله ارتباطی دوم استفاده می شود. گاهی دیده می شود که کاربران پس از تهیه یک گوشی موبایل جدید از آنچه می توانند از موبایل اندرویدی قبلی خود استفاده کنند اطلاعی ندارند و گاهی آن را بدون استفاده رها می کنند. اما آیا می دانستید که می توانید از تلفن همراه اندرویدی قدیمی خود برای دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی استفاده کنید؟ هیچ مکانیزم پیچیده ای برای این مورد نیاز نیست.

در این میان واضح است که برای تبدیل گوشی موبایل به دوربین مداربسته، موبایل قبلی شما باید دارای سنسور دوربین قوی باشد و هر چه کیفیت دوربین دستگاه بالاتر باشد، کیفیت تصاویر امنیتی نیز بالاتر خواهد بود. اما چگونه می توان گوشی موبایل را به دوربین مداربسته تبدیل کرد؟ در این مقاله تصمیم گرفتیم این کار و نحوه تبدیل گوشی موبایل به دوربین نظارت تصویری را یاد بگیریم.

چگونه تلفن همراه اندرویدی خود را به دوربین امنیتی تبدیل کنیم؟

روش های مختلفی برای تبدیل تلفن همراه به دوربین مداربسته وجود دارد، اما روشی که در این مقاله به آن پرداخته شده است از میان افزاری به نام Perch استفاده می کند. این برنامه بسیار خوب کار می کند و استفاده از آن آسان است. با کلیک بر روی این تب می توانید اپلیکیشن Perch را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

تبدیل گوشی موبایل به دوربین مداربسته

پس از دانلود نرم افزار پرچ، آن را بر روی تلفن همراه اندرویدی که می خواهید به دوربین امنیتی تبدیل کنید، نصب و اجرا کنید. برای استفاده از امکانات نرم افزار پرچ، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری شخصی ضروری است. بنابراین، هنگامی که تصویری مشابه تصویر زیر در سمت چپ مشاهده کردید، روی ثبت کلیک کنید.

آدرس ایمیل خود را در فیلد بالا وارد کنید و در قسمت دوم و سوم رمز عبور مورد نظر را برای اکانت نرم افزار Perch خود وارد کنید و روی Register کلیک کنید. در این قسمت مرحله اصلی داستان اجرا می شود یعنی. تبدیل گوشی موبایل به دوربین مداربسته

وقتی عکس بالا توسط Perch ارائه شد، باید SET AS CAMERA را انتخاب کنید. در این شرایط، احتمالاً یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که از شما می خواهد به نرم افزار Perch اجازه دسترسی به بخش هایی از دستگاه اندروید مانند دوربین را بدهید. در این پنجره ها باید Allow را انتخاب کنید.

در مرحله بعد با فضایی مانند تصویر بالا روبرو خواهید شد. در پایین دایره ای که نمای رو به دوربین دستگاه را نشان می دهد، نام دلخواه را انتخاب کنید. این نام می تواند نام مکانی باشد که تلفن همراه شما تحت عنوان نظارت تصویری و دوربین امنیتی قرار می گیرد. دور وسط صفحه آیتمی به نام Audio Recording قرار دارد که با انتخاب آیکون ON برای این قسمت، Perch این اجازه را می دهد که علاوه بر عکس، صدای فضا را نیز ذخیره کند. دو مورد Connected to Wi-Fi و Connected to a power نیز نشان می دهد که آیا دستگاه شما به شبکه Wi-Fi متصل است و شارژ می شود یا خیر؟ قبل از اینکه روی Done کلیک کنید، باید بدانید که برای تبدیل تلفن همراه به دوربین مدار بسته و امنیتی، باید دستگاه به وای فای متصل باشد و اتصال شارژر به دستگاه از تخلیه باتری و خاموش شدن دستگاه جلوگیری می کند. . پس به این دو مورد توجه کنید.

پس از گذراندن مراحل بالا، فرآیند تبدیل گوشی موبایل به دوربین امنیتی تقریباً به پایان رسیده است، با کلیک بر روی آیکون «پخش» در نرم افزار Perch، ضبط فیلم از ناحیه روبروی دوربین دستگاه شروع می شود سپس می توانید از طریق دستگاه دیگری که دارای نرم افزار Perch یا تصاویر زنده getperch.com از فضایی است که تلفن همراه قدیمی شما در آن قرار دارد، به صورت زنده کار کنید. به عنوان مثال، فرض کنید تلفن همراه قدیمی خود را در قسمتی از خانه رها کرده اید و در نرم افزار Perch مورد پلی را انتخاب کرده اید، اکنون می خواهید از طریق وب سایت getperch و با استفاده از لپ تاپ به تصاویر زنده خانه خود امتیاز دهید و مشاهده کنید.

برای این کار باید با کلیک بر روی این قسمت به سایت getperch.com رفته و با وارد کردن مشخصات اکانت خود در اپلیکیشن وارد آن شوید در سمت چپ صفحه لیستی از دوربین های موجود نمایش داده می شود کار با حساب کاربری شما نشان داده خواهد شد. دوربین را در مکانی که می خواهید انتخاب کنید، خواهید دید که تصویر آن فضا به صورت زنده بازتولید می شود. شما این امکان را دارید که تنظیمات این قسمت را به گونه ای انجام دهید که نرم افزار Perch به محض تشخیص حرکت اجسام یا افراد در فضای مقابل به صورت خودکار برای شما ایمیل ارسال کند. برای این کار ابتدا روی آیکون + بالای صفحه کلیک راست کنید و سپس مطابق تصویر زیر مورد Action را انتخاب کنید، دو مورد Notification by phone و Email را بررسی کنید.

مشاهده محتوای موبایلی که به دوربین امنیتی تبدیل شده است با نصب نرم افزار Perch بر روی سایر دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است. به عنوان مثال، شما این امکان را دارید که نرم افزار Perch را بر روی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی اصلی خود نصب کنید و سپس با کلیک بر روی ویژگی های حساب کاربری خود، می توانید از آن برای ارزیابی محتوای موبایل قدیمی تبدیل شده به دوربین مداربسته استفاده کنید. . به این ترتیب می توانید به راحتی یک تلفن همراه قدیمی را به دوربین امنیتی تبدیل کنید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله نحوه تبدیل گوشی موبایل به دوربین امنیتی را توضیح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله